Goede service, geduldig, hartelijk en humor

Goed geregeld, goede service

Netjes geholpen, fijne medewerkers. De auto was snel klaar om op te halen.

Prettig en ontspannen

Na lang wachten mijn auto mogen ophalen. Nu heerlijke km gaan maken

behulpzaam /vriendelijk

duidelijk

Alles verliep naar wens

Geen problemen en vriendelijk geholpen.

vriendelijk, correct en compleet

wij werden geholpen door David Appel. eerste contact was een beetje stroef (onze vraag: mag de auto door onze vaste garage worden beoordeeld, aangezien wij er nul verstand van hebben. zijn antwoord: dat is geen teken van vertrouwen, maar het mag wel) maar we begrijpen het ook wel weer. daarna liep alles erg netjes en vriendelijk. auto is tip top in orde gemaakt, afspraken werden keurig nagekomen, ruim tijd genomen om bij de aflevering uitleg te geven over ons geheel onbekende functies in deze nieuwe auto. wij voelen geen enkele reserve om bij problemen opnieuw aan te kloppen, in de verwachting dat daar net zo correct mee zal worden omgegaan.

Héél goed

Half juli 2022 bracht ik mijn Ignis voor een beurt naar Auto Luykx, heb ervoor gekozen om te blijven wachten. Uitgebreid rondgekeken in de showroom en mijn interesse was gewekt voor een Suzuki S-Cross. Ben naar Rogier Petri gestapt en info ingewonnen. De inruilprijs voor de Ignis was precies wat ik in gedachten had, dus de koop was snel gesloten. Kon de 2020 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid S-Cross op 30 juli ophalen. Man, man wat een wagen, zo soepel en wat een luxe. Ik heb bewust een paar maanden er over heen laten gaan om een objectieve mening te geven. En Rogier was als vanouds, betrouwbaar, niet opdringerig en meedenkend. Prima autobedrijf en personeel!!

Goede service, eerlijke informatie.

Mijn “ nieuwe “ occasion is prima klaar gemaakt toen ik hem ophaalde. Alle puntjes die besproken waren zijn netjes aangepakt/ opgelost. Achteraf ontdekte ik nog een klein puntje. Ook dat is geen probleem. Gewoon even langsrijden en dan wordt het opgelost. Prima ( familie) bedrijf.

Al meerdere jaren prima service bij Luykx Heemstede

Goede en vriendelijke service

First class

De koffie was ‘first class’, en de uitleg over technische en overschriving informatie was ook ‘first class’. Het was en plezier om dit zo te ervaren.

Prima advies , en ze laten je rustig zelf kijken naar verschillende auto’s .

Een betrouwbare dealer

Ongeveer 2 weken geleden hebben we onze oude Hyundai I20 ingeleverd voor een nieuwe Suzuki Vitara. Het was eerst wel wennen maar we zijn erg blij met de nieuwe Suzuki Vitara. Rogier Petri heeft ons zo goed geholpen en geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe Suzuki en we hebben al gauw een proefrit gemaakt. Hij is een betrouwbare verkoper en stelt zich altijd open voor vragen waar je mee zit en neemt ruimschoots de tijd voor je. We zouden hem bij iedereen willen aanbevelen. We kregen ook een bloemetje toen we de auto hebben opgehaald. Bedankt Rogier voor je goede inzet en advies

Klantvriendelijk en denken mee in mogelijkheden

Gastvrij ontvangst en er wordt vanuit de klant meegedacht. Betrouwbaar!

Klantgerichte bevlogen mensen met verstand van zaken

De contacten bij de aankoop van een Vitara verliepen plezierig. Een gevoel van klantgerichtheid en afspraak is afspraak bleven bij mij hangen. Zeker een bedrijf om te blijven komen hetgeen zeker gaat gebeuren.

We zijn heel netjes geholpen.

Veel tijd en aandacht gekregen. Naar ons idee goede deal. De Suzuki Vitara biedt meer dan we verwachtten. De langere levertijd van 8 maanden is een kennelijk onontkoombaar minpunt in deze tijd. Goed opgepakt door de dealer. Correcte informatie.

Super goed geholpen

Betrokkenheid en enthousiasme.

Vandaag de nieuwe auto afgehaald. Een prachtige auto waar ik zeer blij mee ben. Het was voor mij de eerste keer om alleen een auto te kopen maar ik voelde me gesteund. Dank.

Nette uitleg en eerlijk

Goede uitleg en eerlijkheid informatie

Buitengewoon prettig en ontspannen.

Slechts goede ervaringen.

Super Service

Super behulpzame service gekregen. Ik werd zelfs opgehaald op het Sloterdijk station. Ik ben duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. En er werd echt meegedacht zodat de auto z.s.m te kunnen ophalen!

Vriendelijkheid, duidelijkheid en uitstekende service

Bij de aanschaf werd ik zeer duidelijk ingelicht over mijn keuze. De deskundigheid en vriendelijkheid van de verkoper was een zeer groot pluspunt. Ook de geboden mogelijkheden voor een APK en controlebeurt van mijn inruil auto (gedurende de wachttijd van de nieuwe auto) was opvallend service gericht. Gedurende de (langdurige) levertijd van de bestelde auto werd ik keurig op de hoogte gehouden van de laatste stand ven de ontwikkelingen. IK ben zeer tevreden over de geboden service.

Goede uitleg en afhandeling

Zeer professionele en klantvriendelijke behandeling!

Suzuki Vitara occasion aangeschaft. Mijn eerste Suzuki en zeer onder de indruk van de prestaties van deze 3 cilinder. Prettige ontvangst met veel informatie en geen enkele druk om mijn keuze te beïnvloeden. Ook afneembare trekhaak laten monteren waar tevens een wit kentekenplaat is bijgeleverd. Fijne service!

IK ben prima geholpen.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.