Geweldige auto, geweldige service!

Vanaf het moment dat ik de showroom binnenstapte, tot het moment dat ik vandaag mijn Suzuki Ignis kreeg, ben ik fantastisch geholpen. Vooral door Rogier, hij heeft me constant op de hoogte gehouden over de status van m’n nieuwe auto. Vandaag was het zover! Nog een uitgebreide uitleg gekregen over de auto en daar ging ik! Ik raad iedereen Auto Luykx aan!

Vriendelijk en goed geholpen.

Bij aankoop 2de hands auto alles netjes en goed afgeleverd. Het enige minpunt waren de foto’s op de internetpagina van Luykx, die waren grotendeels van een nog luxere uitvoering en niet van de auto die ik uiteindelijk gekocht heb, slordig want je gaat uit van de gegevens die je ziet en leest. Heb de auto wel gekocht, niet alle opties zijn een must en de auto was heel mooi en wat ik zocht. Ik hoop dat dit een incident was. In zijn algemeenheid ben ik positief.

uitstekend geholpen naar een nieuwere auto

Als suzuki rijder wilde ik perse een suzuki blijven rijden. Mijn positieve ervaring opgedaan met een grand vitara (15 jaar gereden met een auto) deed mij besluiten om een nieuwere aan te schaffen. Prettig onderhandelingen en goede begeleiding in de keuze naar onze S-cross. Een dikke hele dikke voldoende.

zeer prettig

ik heb eind july een suzuki swift sport gekocht bij de firma Luykx in Amsterdam. ik ben daar erg prettig geholpen door dhr Petri. de auto is byzonder netjes afgeleverd en ik kan niet anders zeggen dat ik dik tevreden ben.

Prima geholpen van aankoop en aflevering

Snelle reactie bij aanvraag offerte. Goede contacten tussen aankoop en levering. Snelle reactie bij vragen via mail. Duidelijke uitleg bij aflevering auto

Heel plezierig

Goede voorlichting, no nonsense beleid. Aanrader.

Volgens plan en verwachting geholpen.

Ze doen wat ze beloven

In Januari een nieuwe S-Cross gekocht bij Vincent, goede afspraken gemaakt en ik heb elke keer het idee dat er eerlijk zaken wordt gedaan. Dit is inmiddels de 3e auto welke ik bij Vincent heb gekocht. De oude auto (2018) werd een keurig bod op gedaan. Dus de aanschaf gedaan. Gisteren de nieuwe S-Cross ontvangen, plaatje van een auto en alle afspraken keurig uitgevoerd. Jeffrey kwam nog even langs en dan wordt je op naam begroet, zoals altijd geen nummer hier, maar echt een klant. De vorige S-Cross nooit storing gehad, dus ga ervan uit dat deze dit ook gewoon gaat overdoen. Met glimlach en bos bloemen voor mijn vrouw happy de showroom uitgereden. Op de google review een foto erbij gezet van de nieuwe auto.

Vriendelijk ontvangst, uitleg en heerlijke koffie!

Een hele fijne verkoper, die zag wat ik eigenlijk wilde, mij daarin begeleide, waardoor ik de auto kon kopen die ik voor nu en de toekomst nodig heb!

Super fijn geholpen . Prachtige auto gekocht Wij zijn blij .

Geweldige behandeling, keurig en correct zaken kunnen doen

Deskundig personeel, meedenkend en oplossingsgericht. Uitstekende uitleg bij aflevering van de auto. Nog niet eerder op deze manier meegemaakt. Vragen en kleine probleempjes worden ter plekke vakkundig beantwoord en opgelost

Goed en prettig bedrijf.

1e ontvangst prettig en vriendelijk geholpen door Dhr David Appel. Duidelijke uitleg over de afhandeling mbt tot de auto van onze keuze.

Bijzonder goede klanten service

We werden vrolijk en enthousiast ontvangen, alle vragen werden met geduld beantwoord. Het voelt goed en betrouwbaar. De auto is TOP afgeleverd! Ga zo door. God's zegen!

Super geholpen!

Fijne verkoper, snelle en nette service!

Erg fijn bedrijf

Zowel met onderhoud als met het afleveren van een nieuwe auto is dit en prima bedrijf . Altijd alles netjes geregeld.

Alles was prima, maar mis een krik en een thuiskomer (slinger en moersleutel zijn wel aanwezig).

goede ontvangst in showroom en prima geholpen. Auto keurig volgens voorschriften afgeleverd op woonadres en tip top in orde gemaakt.

Wat een top garage en verkoper (Rogier)

Rogier heeft ons geholpen niks was hem teveel en wat vooral fijn was het meedenken Rogier hielp ons perfect Legde alles goed uit en zeer vriendelijk De aflevering was ook zeer goed en er werd alle tijd voor ons genomen voor de vragen die we hadden Mooie bos bloemen En een volle tank bij aflevering Top garage

Vriendelijk en snel geholpen

Recent een Suzuki Swift occasion aangeschaft bij Suzuki luykx in Amsterdam. De service was goed en we zijn snel geholpen door een vriendelijke medewerker. Het afleverpakket was bovendien gratis en daar zat een totale oppoetsbeurt bij inbegrepen, waardoor de auto op de kilometerstand na in nieuwstaat was. Jammer van de regenbui op weg naar huis alleen. De Swift zelf rijdt echt een klasse boven zijn prijsniveau. Ontzettend tevreden over de uitvoering en de prestaties. Geen snelheidsmonster, maar dat was ook niet te verwachten. Bij de aflevering kregen we een complete tutorial over de verschillende functies wat erg fijn was.

Een dikke pluim voor de service en vriendelijkheid van het personeel.

Wij zijn dik tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto. Goede en snelle service en duidelijke uitleg! Zeer vriendelijk personeel. En aan te bevelen bij familie en vrienden.

Gewoon geweldig.

We werden ontvangen met een kopje koffie of thee moesten nog heel even wachten, en vroegen of we nog iets wilden gebruiken. Daarna even op kantoor de gebruikelijke dingen besproken en toen naar de nieuwe auto gezellig ingepakt. toen alle dingen waren afgehandeld kregen we ook nog een mooi boeket bloemen. We zijn zeer te vrede over de Firma Luykx.

Wij zijn ontzettend fijn geholpen door Vincent van Els wijk. En de service en uitleg was echt geweldig. Wij zijn ontzettend blij en tevreden, met onze Suzuki. Geweldige fijne garage top!!!!!

Wij hebben het eerste gesprek en later de afhandeling als helder en prettig ervaren.

Wij hebben de gesprekken en de latere afhandeling als duidelijk en prettig ervaren.

Vriendelijk geholpen goed mee gedacht . Alleen met proef rit iets meer uitleg auto

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.