Al 35 jaar geweldig

Auto kopen kun je overal. Maar service leveren constant 35 jaar lang. Dat is de meeste niet gegeven. Hier wel. Dus ik koop altijd bij Luykx

Goede service, zo bij eerste kennismaking

Auto rijdt prettig makkelijk te bedienen.

Herkenbaar vertrouwd

Dit is onze 15e Suzuki waarvan 13 bij Luykx gekocht dus……is dat vertrouwd of niet ? Altijd zeer fijn, ontspannen, vakkundig te woord gestaan en zo ook nu weer bij de aanschaf van een Vitara.

Actieve en vriendelijke houding.

Vincent reageerde snel met een duidelijke offerte en in alle rust konden we de auto bekijken. Tussen tijds werd er snel op mijn vragen gereageerd. Bij aflevering van de auto werd alle tijd genomen om alles goed uit teleggen ondanks dat het druk was.

Weer als vanouds

Service optimaal. Luyks service, wat anders

Alles goed geregeld

Na het nodige mailverkeer en bezoek toch tot koop besloten ook al omdat ik een zeer redelijke inruilprijs kreeg en bij luykx kopen een goed en vertrouwd gevoel geeft! Had al eerder hier een auto gekocht dus wist dat t goed zat

goede ervaring bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

prettige samenwerking met de verkoper ,alle beloften nagekomen. komen zeker terug voor onderhoud aan onze auto.

Alles prima geregeld

Ignis ingeruild voor een jongere Ignis. Alles prima geregeld. Ben zeer tevreden.

Vriendelijke verkopers en receptie en werkplaatspersoneel

Wanneer ik met Luykx contact heb ervaar ik altijd interesse, natuurlijk willen ze graag verkopen, dat is inerent aan het beroep. Maar het personeel is vriendelijk en gastvrij. Ik moest lang wachten op mijn nieuwe auto maar daar zijn we samen goed mee om gegaan !

Na 25 jaar klant en 8 nieuwe autos geen toelichting meer nodig !!

zie boven

Klantvriendelijk en professioneel

Ik ben heel fijn geholpen door Rogier. Super klantvriendelijk en professioneel. Ik raad jullie bij iedereen aan.

Hele fijne verkoper is Rogier , ook de werkplaats krijgt een pluim . Dit is voor ons de eerste keer dat wij Suzuki zijn gaan rijden en tot nu zeer tevreden met onze auto.

Een bos bloemen bij aflevering

Even moeten wachten bij aflevering,ik had ook de 40 punten graag ingezien. Nu maar afwachten hoe de zusuki vitara zich houdt in de toe komst (import auto) Verder te maken gehad met een vakkundige verkoper. Groetend T Boll

Prima geholpen aardige verkoper

Aardig personeel kan altijd langskomen als er wat is zoeken altijd naar een oplossing prima!!

Gastvrije ontvangst en een prima service

Gastvrij en vriendelijk ontvangen door Rogier. Prima service geleverd en alles netjes afgehandeld. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar vriendelijk en spontaan. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aannemen. Rogier Petri, Bedankt voor alles!

Goede ervaring met Auto Luykx Heemstede

Op zoek naar een occasion terrecht gekomen bij Auto Luykx Heemstede. Netjes geholpen door verkoper Vincent en na een proefrit tot een mooie deal gekomen (mooie inruilprijs voor mijn oude auto) Aflevering van de Suzuki swift ging soepel, netjes afgehandeld. Geen reden tot klagen.

Prettig geholpen

Rogier is een enthousiaste en vriendelijke man. Probeerd met je mee te denken en benaderd je op een prettige manier. We zijn heel blij met de behandeling bij Auto Luykx Amsterdam, we raden hen zeker aan.

Keurige en beleefde behandeling

Goede uitleg van de auto en snelle reactie,s op vragen

Goed en snel geholpen met de aankoop van een nieuwe auto.

Professioneel en vriendelijk.

Perfect geholpen!

We kwamen in eerste instantie bij Rogier in Amsterdam die ons prima geholpen heeft en dankzij zijn goede uitleg en advies hebben we besloten om een Vitara te kopen. Maar helaas de uitvoering welke we wilden hebben was in Amsterdam niet verkrijgbaar. Daarom naar Heemstede gegaan waar David ons verder geholpen heeft. Ook een goede verkoper. Vandaag konden we onze Vitara in Amsterdam ophalen. Veel duidelijke uitleg door Rogier hoe alles werkt en daarnaast nog een verrassing in de kofferbak. Jammer dat hond Harrie geen poot aan Rogier wilde geven bij het afscheid. Daarna een rit gemaakt om de Vitara uit te proberen. Geweldige auto met veel mogelijkheden!

De verkoper,de geer Petri,was vriendelijk , zeer kundig en nam alle tijd om ons de bediening van de auto uit te leggen. Wij kunnen met vragen ook altijd op hem terug vallen. Een geweldige service. Zeker aan te bevelen.

Is er voor de klant

Fijn gesprek en eerlijk en oprecht Goede samenwerking En komt alle dingen na die afgesproken zijn

Super!!!!

1n 1 woord: Fantastische garage, zeer hoffelijk, en klantvriendelijk, ben al jaren een tevreden klant, en hoop dit nog jaren te blijven.

Goed gevoel

Keurig en netjes geholpen!

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.