Zeer goed geholpen, kundig uitleg en zeer vriendelijk.

Top bedrijf

Eerlijk bedrijf en je word altijd top geholpen.

Erg tevreden over ontvangst en service.

Bij filiaal Amsterdam hadden we al een proefrit gemaakt en de auto waar onze keuze op gevallen is stond in Heerhugowaard. Daar zijn we ook prima ontvangen, hebben nog een keer een proefrit gemaakt en onze keuze gemaakt. Een prettige ontvangst met koffie uit echte kopjes! Auto is vandaag prima afgeleverd en alles is goed uitgelegd.

Op juiste en prettige manier geholpen.

Duidelijke uitleg. Op alle vragen een correct antwoord. Prima aflevering.

goed te woord gestaan

Na bijna 7 maanden was mijn suzuki ingis eindelijk geleverd.(chiptekort enz). Goede uitleg over de auto. En niet geheel onbelangrijk, hij rijdt perfect. Hele fijne auto.

Geweldige service

Ontzettend fijn geholpen bij de koop van onze Suzuki Vitara. Petje af, voor de persoonlijke touch.

zeer goede klantenservice, echt een aanrader dit bedrijf!

Je wordt hier heel hartelijk ontvangen. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Ik raad dit bedrijf zeker aan, omdat niets hun teveel is. Men luistert naar de wens van de klant. Erg goed!

Wij waren op zoek naar een andere auto en liepen daarbij David Appel tegen het lijf die ons heel professioneel heeft geholpen met als resultaat dat we al heel snel een prachtige auto gekocht hebben en we zijn er heel blij mee Heel tevreden weer naar huis met dank aan de heer Appel

Super betrouwbare garage met een goede service

Kom hier al jaren en al veel auto's gekocht en in ondrhoud gehad. Echt familie bedrijf met vakundige medewerkes.

Met Luykx kom je er wel!

Suzuki Ignis Style gekocht bij Luykx Amsterdam-West. Fijn bedrijf om te komen en zaken mee te doen. De demo-auto die zeer goed beviel en de gewenste kleur had, was feitelijk niet beschikbaar voor verkoop. Nadat ik vertelde om welke medische redenen er met spoed een automaat nodig was, besloot Luykx deze auto toch te verkopen. De levertijd van een nieuwe was helaas erg lang namenlijk. Enes en Brian, bedankt voor jullie meedenken en prettige gesprekken. Het is fijn rijden en inderdaad, met Luykx kom je er wel!

Uitstekende service en nazorg bij aanschaf nieuwe MAZDA CX-30

Bijzonder tevreden over de service en de nazorg bij de aanschaf van geïmporteerde MAZDA CX-30. Bij de gesprekken over het wel of niet aanschaffen van de auto zijn we bijzonder klantvriendelijk te woord gestaan. Ook bij de overdracht van de sleutels was er een bijzonder prettig contact. Na de aanschaf van de auto moest er nog wat overleg plaatsvinden over ondergeschikte mankementjes en het verkrijgen van een nederlandstalige versie van het instructieboekje. Ook dit werd door Auto Luykx Amsterdam efficiënt, service-gericht en tot volle tevredenheid afgehandeld. Compliment daarvoor!

Goed en prettig zaken doen

Vakkundige mensen waar die weten waar ze over praten. Ja daar ga ik nog wel eens terug.

Perfecte afhandeling

Keurige afhandeling en uitleg over auto. Ook tijdens bestelproces en leveringstijd keurig op de hoogte gehouden

prettige en adekwate advisering zonder opdringerig te worden

Ruime keuze in nieuwe en occasions.

Als altijd zeer klantvriendelijk.

Mijn trouwe alto was echt op. Ze denken altijd mee aan oplossingen en komen feliciteren als de nieuwe aanwinst wordt opgehaald. Zijn al jaren klant en zou geen andere willen. Nogmaals dank!

Prima en snelle levering van de nieuwe auto.

Via internet een nog beschikbare Swift gevonden. Deze was snel leverbaar en na een korte periode van wachten konden we hem in ontvangst nemen. Keurig gewassen en nieuw ruikend. De uitleg was prima en de telefoon werd meteen even gekoppeld. Een fijne ervaring dus.

Klantvriendelijk en meedenkend

Ik voel me gezien en gehoord als klant. Je wordt gelijkwaardig behandeld ongeacht de waarde van de auto die je koopt. Ze maken een feestje van je nieuwe aankoop.

Occasion aangeschaft. Perfect verlopen.

Suzuki gevonden bij Auto Luykx op gaspedaal. Prima ontvangen en geholpen door David Appel. Vriendelijk en to the point. Ik ben tevreden.

Aardige mensen, heel hulpvaardig, goede uitleg gekregen, heel geduldig en beslist niet opdringerig

Goed verhaal van de verkoper David, duidelijke uitleg, vriendelijke benadering. M.b.t. de aanbeveling, wij bevelen nooit iets aan tenzij iemand specifiek op zoek is naar iets.

Vincent heeft ons uitstekend en duidelijk geadviseerd! Goede prijs! Ook de aflevering was prima geregeld. Paar dingen van de radio moet ik nog uitzoeken, maar dat gaat goed komen. Na 10,5 jaar weer nieuwe Suzuki. Met vol vertrouwen weer veel kilometers, plezier en goede service van Luykx.

Het vriendelijke personeel is altijd bereid je te helpen/adviseren.

Het vriendelijke personeel is altijd bereid je te helpen/adviseren/Mee denken.Geen vraag is te gek. Persoonlijke benadering, en ze noemen je altijd bij naam.

Met een goed gevoel overgestapt naar Suzuki

Een prettig bedrijf met vriendelijk personeel. Nu anderhalf jaar tevreden klant en inmiddels ook de 2e auto ingeruild voor een Suzuki

Goede dienstverlening!

Op de site leek het alsof ik gelijk een bod kreeg voor mijn inruil en ik de volgende dag een proefrit kon maken. Dat viel allebei wat tegen, maar na contact te hebben met verkoper David ging het toch nog snel. Na een eerlijk en goed gesprek was de deal zo rond en kon ik met mijn nieuwe auto naar huis.! Top!

Klantvriendelijk

Sinds 2016 mijn eerste Suzuki gekocht en altijd naar tevredenheid laten onderhoud bij de Suzuki in Amsterdam. Inmiddels mijn tweede Suzuki in Amsterdam gekocht en kreeg er er weer een mooi boeket bloemen bij. Ik rijdt met vertrouwen in mijn nieuwe aanwinst! En kijk uit naar weer een vertrouwd adres om het onderhoud van mijn auto te laten verrichten!

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.