Een gedegen zoektocht waar een Suzuki uit kwam rollen!

Prettige en deskundige benadering. Dank!

Zeer klantvriendelijk en gastgericht. Werd heel goed en correct geholpen en bij het ophalen van de auto werd alles keurig uitgelegd. Met een mooie bos bloemen reden wij voldaan naar huis.

Prima geholpen zonder te worden overruled

Alle aandacht voor het uitspreken en oplossen van een (nog steeds emotioneel erg hoog zittend) probleem van 22jaar geleden.Men had er alle begrip voor en het is nu uitgesproken en opgelost. Dus prima behandeld en erg correct geholpen.

fijne garage

Door verkoper David Appel prettig en vriendelijk geholpen. Bij aflevering een verzekering geregeld ook een duidelijke uitleg bij de Suzuki Alto, kortom ik ben er blij mee. Een mooie bos bloemen gekregen, ze staan prachtig. Hartelijk dank.

Een woord: uitmuntend

Vriendelijk geholpen en perfect geadviseerd door David Appel.

efficient en vriendelijk

Ben goed geholpen door de mensen van filiaal Amsterdam/ Luykx. Ze hebben verstand van zaken en als iets onduidelijk is gaan ze er achter aan. En wat erg belangrijk is, de vermoedelijke leverdatum is gehaald, en wel op de dag nauwkeurig! Kortom, een prettige samenwerking.

Rogier heeft ons uitstekend geholpen toen we ons nieuwe auto kwamen ophalen. Top service! En bedankt voor de bloemen!

Zeer goede service en goede afspraken

Prettige ontvangst. We wisten eigenlijk al wat we wilden. Dus waren na een korte proefrit al klaar. We hebben de afspraak kunnen maken dat als er iets gebeurde met onze in te ruilen auto we een leen auto tot onze beschikking kregen een dat is ook gebeurd. Verliep allemaal heel soepel en was allemaal snel geregeld. TOP!!!

In een.woord :.Geweldig

Vakkundigheid , omgang met mensen , voel je thuis bij Luykx.

Dat ze goed naar je luisteren

Prettige mensen. Voel dat ze met je meedenken vriendelijk

Zeer goede service, en betrokken en vriendelijke medewerkers. Zeer tevreden over mijn aankoop bij Auto Luykx!

keurig bedrijf met keurig autos.

Zeer behulpzaam en vakkundig personeel. Echt een top Suzuki dealer met een goede service, deskundige advies en uitstekend monteurs.

goede resultaten

de verkoop is ok , nu nog afwachten of de service ook zo is

Heel correct, professioneel en aardige verkoper

Ik heb onlangs een Suzuki Swift gekocht bij Luyks te Amsterdam, dit is vlot, duidelijk , professioneel en met alle vriendelijkheid gegaan, Ik dank de Heer Petri voor zijn deskundigheid en professionele instelling!

De heer Appel is een toffe peer!

Gedurende het hele aankoopproces was de verkoper klantvriendelijk, duidelijk, kordaat en hield zich aan gemaakte afspraken, heel prettig! Geen omhaal, maar kort en bondig met aandacht!

Vertrouwen,geduld en meedenken

Zeer prettige ervaring met de aanschaf van de auto. Alle afspraken perfect nagekomen.

Goede service, Vriendelijk personeel

Goede aandacht meteen bij antree

De verkoper gaf goed advies en er werd mij niets door de strot ge boord

Ben geholpen zoals ik wilde, zonder druk en ruimte om te vergelijken en te overwegen.

Deskundig, positief, niet opdringerig.

Reeds bij binnenkomst bij Auto Luykx voel je je welkom. Goed geholpen door de verkoper Rogier Petri, hij was zeer attent. Goede voorlichting, goede inruilprijs en de koop was beklonken. Je kon merken dat het een familiebedrijf is die al 32 jaar dealer is van Suzuki. Bij het ophalen van de auto kregen we nog een mooie bos bloemen mee, erg attent !!!! wordt erg gewaardeerd.

Vriendelik,geintereseerd, volledige uitleg en antwoorden op vragen.

Ben met alles prima geholpen.

Keurige service, goed product en redelijk geprijsd

Ik werd keurig ontvangen, kreeg alle informatie die ik nodig had om een beslissing over aankoop te nemen en de gelegenheid een proefrit te maken. Levertijd was afgestemd op nog aanbrengen van trekhaak, had misschien iets korter gekund. Auto geïmporteerd uit Zweden, maar instructieboekje in het Fins - helaas geen taal die mijn vrouw en ik beheersen. Nederlandstalig instructieboeken is toegezegd. Ook daar gaat wat meer tijd overheen dan misschien nodig - dus geen 5 maar 4 sterren.

Heel goed geholpen en fijne service

Al 5 jaar ervaar ik een goede service van Auto Luykx. 22 januari kon ik gelijk bij hun garage terecht, toen ik belde dat er wat met mijn auto aan de hand was en ik niet wist wat er was. Rogier heeft me top alles uitgelegd, toen duidelijk was dat de reparatie heel veel geld zou kosten, wat een andere auto zou kosten en hoe het omruilen in zijn werk gaat. 29 januari mijn auto omgeruild en heel goed behandeld door Rogier. Ik ben echt superblij met mijn andere auto. Ik woon zelf in Almere, maar vind het 't waard om naar Amsterdam te rijden als er wat met mijn auto is.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.