Hele goede auto dealer

Op en top geholpen door Vincent Lekker bakje koffie Ze denken met je mee Wereld bedrijf Mvg jaap

Klantvriendelijk, Service gericht en deskundig

Bij de aanschaf van mijn 3e Suzuki Vitara werd ik zeer goed geholpen door Hr. Rogier Petrie . Vakkundig advies over de nieuwe Vitara , en een via Suzuki af te sluiten verzekering. Bij aflevering veel tijd voor duidelijke uitleg en hulp bij installatie van telefoon etc. En als laatste een prachtig boeket bloemen.

Ik was voor een apk keuring bij Luykx Suzuki dealer in Heemstede.Tevens zocht ik een Suzuki Alto automaat van een eerder bouwjaar.Toevallig stond er een Alto automaat te koop die ik nog dezelfde dag heb gekocht.David heeft mij hierbij met de verzekering en afhandeling uitstekend geholpen.Zeer goede service en klantvriendelijk en afhandeling. Mijn ervaring was zeer positief.

Fijne en eerlijke dealer

We werden met open armen ontvangen door David en goed geholpen. Geen overdreven verkooppraatjes maar eerlijke en vriendelijke omgang. Zeer te vrede met wat hij me geboden heeft voor mijn inruil auto en de nieuwe auto is perfect afgeleverd.

Keurig geholpen

David appel heeft zijn best gedaan en leuke inruilprijs ontvangen

Fijn bedrijf en vak bekwaam

Fijne mensen mensen bij Luykx. Monteurs zijn vakmensen en hebben verstand van zaken.

Vriendelijk en vakkundig

¹

Prima service, aardige mensen!

Suzuki is een prima auto, zelf heb ik de Celerio, ruim, ook achterin, "hoge" instap. Ben zeer tevreden met de dealer eerst in Hoofddorp, nu in Heemstede! Zeer aardige "familie", medewekers en service!! Wachten in de gezellige koffiehoek is geen straf!

Goede zakelijke dienstverlening

De aankoop van de auto was snel en efficiënt. Werkplaats chef was bijzonder vriendelijk en behulpzaam

Eerlijk, Transparant, Duidelijk

Je voelt dat er een goede positieve sfeer binnen het bedrijf heerst. We vonden dat Rogier ons goed begeleid heeft. Rogier ging relaxt om met ons en was ook niet onbewust aan het pushen. Hij vertelde over Auto Luyck en was er duidelijk trots op dat hij hier mocht werken en was vol lof over zijn collega's. Met vriendelijk groet, Jan

Bij het kopen van een prijzig item, is het altijd verstandig het internet te doorzoeken naar reviews over het product én bedrijf. Bij Auto Luykx overstroomd het van de goede reviews en dat verdienen ze. Aankoop van een Ignis ging soepel en bij contact na afloop werden wij vriendelijk en snel geholpen.

Uitstekende service en prettige dienstverlening bij aanschaf van geïmporteerde MAZDA CX-30

In een tijd waarin er een run is op (bestaande) auto's hebben we een fraaie geïmporteerde MAZDA CX-30 kunnen kopen met inruil van onze MAZDA 3. Dit alles tegen een schappelijke prijs en een aantrekkelijke inruilwaarde. De kleur van de auto sluit goed aan bij onze wensen. Ook de bijkomende dienstverlening (aanschaf van een afneembare BRINK trekhaak, originele MAZDA dakdragers en een set winterbanden met lichtmetalen velgen) heeft Auto Luykx keurig verzorgd tegen een aantrekkelijke prijs. Dank voor de vriendelijke service! We hopen nog vele jaren te genieten van deze mooie auto.

Goed bedrijf met aardige en vriendelijke mensen.

Tot de ondertekening van het koopcontract: buitengewoon behulpzaam. Daarna; nog steeds behulpzaam, maar duidelijk minder "gretig".

Fantastisch !!!!

Ik ben uiterst tevreden over de service en kennis van verkoper David Appel. Ook als zeer prettig ervaren de tijd die hij besteedde aan de uitleg van alle knoppen van het dashboard. Ik zou mij ook niet bezwaard voelen om indien nodig opnieuw uitleg te vragen. Kortom: chapeau!,,,

Proffecioneel en fijn bedrijf!

Ik heb hier een zakelijke auto gekocht en we zijn hiermee top geholpen, geduld, kennis en klantvriendelijkheid waren absoluut perfect!

We werden zeer prettig ontvangen. Ook bleek Vincent veel kennis te hebben van het product.

We komen ook graag terug bij Vincent bij de koop van een volgende Suzuki!

Fijne ontvangst en goede voorlichting

Fantastisch geholpen door Rogier! Hartelijk welkom, no-nonsense voorlichting van de diverse occasions die beschikbaar waren en wat zowel de voor- als nadelen waren van elk. Aanschaf onder het genot ven een koffie snel afgerond en vervolgens een paar dagen netjes en compleet volgens afspraak af kunnen halen. Hierbij nam Rogier uitvoerig de tijd om de bijzondere zaken van de auto duidelijk uit te leggen. Absoluut een aanrader!

Zeer tevreden, betrouwbare service

Wij hebben vorige week een Suzuki Vitara gekocht (ingeruild voor een ander) bij Auto Luykx en zijn hier zeer tevreden over. We werden door Rogier geholpen. Van begin tot eind hielp hij ons en dacht met ons mee over de keuze. Ik vond hem klantgericht, accuraat en zeer betrouwbaar. Verder was het makkelijk om contact met de dealer te hebben. Erg fijn!

Uitstekend!

Bij bestelling en levering van nieuwe auto uitstekend geholpen met alle egards!

Vriendelijke service!

Altijd vriendelijk te woord gestaan auto had wat vertraging maar heel goed begeleid door jeffrey

Prettige service

Goed geholpen bij de aankoop van onze Suzuki Vitara, we komen nog een keer terug voor de koffie

Heb hier nu mijn 2de auto gekocht en weer zo blij dat ik het heb gedaan. Ze zijn altijd zo vriendelijk en bieden je het beste

Personeel erg behulpzaam en doen nog iets voor de klant.

Mijn ervaring was zeer goed Top behandeling ,vooral omdat ik onzeker was over de breedte van de auto ,Daarvoor werd alles uit de kast gehaald tot ik overtuigd was .TOP

Prima en vertrouwd

Zeer zorgvuldig , Vriendelijk, goed adviserend, meedenkend.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.