uitstekend

no nonsens, gewoon erg goed, perfect geholpen, koop er beslist mijn volgende auto, ga zo door, Charly.

professioneel, klantvriendelijk zoals gebruikelijk is (was) bij Suzuki-Heemstede

als boven

Primaservice, wat ontzorgt

Intweede instantie uitstekende uileg voor de bediening van de Ignis, snelle beantwoordingvan de vraagover het type banden ondr de auto, snelle bestelling en montagevan de vierseizoenenbanden, op halen en terugbrengen van de autodaarvoor, omdat wij een probleemhebben om naar Amsterdamte gaan.

Onze ervaring is geweldig, we zijn goed voorgelicht en alles perfect uitgeleg door de mobiliteit adviseur Rogier Petrie. Tot sloot voor we weggingen kregen we nog een prachtige bos bloemen. Alle lof.

Prettig

Goed geholpen Vertrouwd gevoel

Super service!

Een auto kopen doe je niet even, echter door de prettige ongedwongen hulp daarbij van Rogier en de extra én snelle service dat de auto echt weer zo goed als nieuw geleverd wordt, had ik de Suzuki Vitara in een uur gekocht. Met ook nog alle garanties daarbij heb ik een veilig en vertrouwd gevoel aan deze dealer overgehouden (zullen altijd voor je klaar staan) waardoor ik mijn auto ook voor onderhoud hier zal blijven brengen. Het is wat verder van huis maar geen probleem want dan krijg ik een andere leenauto mee!

Prima afgerond

Koop voorspoedig verlopen, service is prima.

Rustig en relaxed

Tijdens het orienteren voor een (gebruikte) Suzuki bij Luykx Amsterdam uitgekomen. Hier vond ik in de showroom verreweg de meeste keuze in gebruikte auto's van het model van mijn keuze. Verkoper gaf veel informatie over de door mij uitgekozen specifieke auto, maar ook algemene info over het model, en over Suzuki in het algemeen. Dit heb ik als prettig ervaren. Geen opdringerig verkoopgedrag, maar een gewoon een aanbieding mee naar huis gekregen, en na een paar dagen bedenktijd de koop alsnog gesloten. De aflevering van de auto liep precies volgens gemaakte afspraken en wat je mag verwachten van een professionele merkendealer. Heb deze auto nu pas 1 dag, dus kan nog geen beoordeling geven over eventuele nazorg, service bij toekomstig geconstateerde 'probleempjes', en afhandelen van garantiegevalletjes, maar heb niet de indruk gekregen dat dit in de toekomst veel problemen zal gaan opleveren. Heb daar wel vertrouwen in.

Prima uitleg gekregen

De Heer Van Elswijk was een prettig persoon om zaken mee te doen. Duidelijke uitleg gekregen.

Betrouwbaar, eerlijk, behulpzaam en deskundig.

5 sterren, omdat ik de service uitstekend vind! Klant is hier koning en geen nummertje. Zelf heb ik geen verstand van auto’s, maar ik heb met een goed gevoel de zaak (met een auto) verlaten. Rogier heeft mij van eerlijk advies voorzien, was totaal niet opdringerig en heeft rekening gehouden met mijn budget. De andere medewerkers waren ook zeer behulpzaam. Ik voelde mij echt op mijn gemak en kon met al mijn vragen terecht. Ook na de aankoop.

Goed geholpen. Wel jammer dat er bij aankoop van een nieuwe auto geen volle tank benzine zit.

Goede service en vriendelijk personeel.

Goed en vriendelijk personeel, weten waar ze over praten. Service prima.

Zeer prettige contacten met de heer J. Hoffman

Auto gezien op de BOVAG-site. Vanuit Oegstgeest een kleine 40 km rijden, maar die moeite was het zeker waard. Drie maal geweest en drie keer een prettige ervaring. Nooit in een automaat gereden, maar de proefrit met Jeffrey Hoffman overtuigde mij van de voordelen van de auto. Autoverkopers hebben een slechte naam bij mij, maar de contacten met hem hebben mij de andere kant van autoverkopers laten zien. Complimenten,

uitstekend

vanaf het eerste contact (bekijken van de auto) tot aan de aflevering, kan ik alleen maar zeggen dat alles zeer netjes, prettig en met veel geduld verwerkt is. Verkoper was duidelijk, netjes en was niet overhaast. En dat laatste gaf wel een goed gevoel. Je kunt wel merken dat het een familiebedrijf is en geen "graag of niet" bedrijf. Verbaast mij dan ook niet dat de recensies goed zijn.

Fijne garage

Voor het eerst een auto Suzuki Vitara (occasion gevonden via de Bovag site) gekocht bij Auto Luykx (vestiging Heemstede). Ik ben zeer tevreden over hoe wij de 1e keer zijn ontvangen voor de proefrit, de auto stond keurig op de afgesproken tijd voor ons klaar, en de verkoper gaf alvorens de proefrit een duidelijke uitleg betreffende de auto. Na de proefrit zijn we over gegaan tot de onderhandeling voor inruil van onze oude auto en de aankoop. Dit verliep erg soepel en naar onze zin. Afgelopen zaterdag de auto opgehaald en heeft de verkoper ons een zeer uitgebreide uitleg over en in de auto gegeven waar alles zit en voor is en hij bood tevens, iets wat wij hem eigenlijk wilde vragen, aan direct de telefoon aan te sluiten. Dus tot op heden niets anders dan lof.

Prettige aankoop gedaan bij Rogier

Voor 9.00 uur was de verkoper al aanwezig en telefonisch de proefritafspraak voor begin van de middag gemaakt. De Swift stond netjes klaar op afgesproken tijd voor de proefrit. Mochten groter stukje rijden en gaf ons een tip voor leuke proefrit route Paar restyle deukjes zijn eruit gehaald voor aflevering Kregen de auto telex prijs voor onze inruilauto (Swift) wat gezien de technische / cosmetische staat realistisch is. Al met al gaat het om toe te betalen bedrag en Rogier heeft ons leuk en goed geholpen. Als autoverkoper leuk om aan de andere kant te zitten. Bloemen bij aflevering gekregen. We gaan genieten van de Swift Stijl Boosterjet!

Fijne uitleg en perfecte service

Zeer goed vriendelijk en professioneel geholpen

Super om bij Auto Luykx te kopen

Via internet kwam ik bij Luykx terecht, ontvangst was hartelijk, kreeg goede uitleg,kreeg meer geld voor mijn auto dan het eerst gestuurde taxatie rapport, omdat na het zien van mijn auto, hem meer waard vonden, ik was verbaasd, ook het rijklaar pakket zat bij de prijs in. Ik vind Auto Luykx een aanrader om een auto te kopen, ze zijn eerlijk en betrouwbaar. Ik rij nu fijn in een Suzuki celerio, ben hier heel blij mee. Rogier en Bryan, bedankt voor de service. Gr C.Schipper

Prima service en een klantvriendelijke sfeer in het bedrijf

Prima geholpen door de heer Petri, tevreden over de aankoop en een bos bloemen op de koop toe !

goede service

groot assortiment aanauto’s goede service en goede nazorg zou het zeker aanraden bij mijn familie en vrienden

Alles keurig geregeld

Na oriëntatie Luykx in Heemstede bezocht. AWD duidelijke wens na positieve ervaringen met Honda CRV . Mobilitetsadviseur Appel heeft ons een goed geadviseerd en voorstel gedaan.Conform de afspraken de Vitara zeer compleet afgeleverd op afgesproken datum.

Geweldig.

Toppers. Altijd goed kontakt geïnteresseerd en goede auto,'s. Gr.Fam de Boer

Heel fijn en goed geholpen

Fijn gesprek, goed behandeld. Nemen echt de tijd voor je, goede uitleg van de auto. Willen echt iets voor de klant doen. Bloemen bij aflevering ook heel leuk en klantvriendelijk.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.