Prettig geholpen

Als nieuwe klant, mooi bedrijf en goed te bereiken, prettig geholpen, top!

Veel rijplezier in deze auto.

Vind de hoge zitpositie uitstekend. Voldoet aan alle eisen. Had wat moeite met de touch-screen radio, maar dat went wel. Ben heel tevreden.

zeer prettig

Auto Luykx is het bedrijf waar je in een goede sfeer wordt ontvangen en wat zeer prettig is dat het personeel precies goed kan inschatten wanneer zij hun hulp aan kunnen bieden. TOP Bedrijf.

Goede service en zeer klantvriendelijk!

Goede service en zeer klantvriendelijk!

Zoals vanouds, alleen maar complimenten!

Gisteren voor de derde keer auto afgenomen bij Luykx en wederom helemaal tevreden. Erg prettig geholpen weer door verkoper Vincent van Elswijk, hij is sympathiek, geduldig en vakkundig en vindt het prima om na de overdracht nog aantal zaken in de auto uit te leggen. Auto Luykx beschikt m.i. over een top-team professionals, allemaal even aardig, en je wordt altijd zsm geholpen. Ik kom graag terug!

Een prima ervaring

prima ontvangst, lekkere koffie, gezellige babbel, goede deal, erg mooie bos bloemen. En bovenal een erg fijn rijdende auto, Genoten op de terugweg. Nogmaals dank

positief

Persoonlijk: Klant vriendelijke verkoper, ik ben goed geholpen en uiteindelijk met een tevreden gevoel met mijn nieuwe auto weggereden. Zakelijk: Jammer van de beperkte (korting) prijsonderhandeling.

Mijn ervaring met uw bedrijf is prima dienstverlening in één woord!

Vanaf het begin de offerte en vriendelijke begeleiding bij het inruilen van mijn auto voor een overgang naar een lease auto ben ik professioneel en zeer klantvriendelijk behandeld. Dus zeer te spreken over uw bedrijfsvoering en de uiteindelijke aflevering van de nieuwe auto. De manier waarop dat gedaan wordt, zo feestelijk en ook nog een boeket bloemen. Heel attent!

Goed ontvangen en behandeld

Men komt meteen naar je toe. Koffie geregeld. Mooie inruil prijs. Geen druk op het product. Alles wordt uitgelegd. Merkt echt dat het familie bedrijf is ook omgang onder elkaar.

Klasse en professioneel

Ze zijn duidelijke, vriendelijk en hebben aandacht en tijd voor je. Top.

Zeer klantvriendelijk.... al aan de telefoon... Nemen de tijd voor je... En maken graag een deal... Met goede voorlichting over elk product.... Ben nog nooit teleurgesteld in al die jaren... Vertrouwt is het beste woord voor dit bedrijf...

Heel klantvriendelijk top geholpen

Heb eigenlijk niks toe te voegen Zoals ik al zij Heel erg behulpzaam en klantvriendelijk Een top garage

Heel tevreden

Er wordt alle tijd genomen voor de klant. Alle vragen worden duidelijk en geduldig beantwoord.

Goede ervaring

Zeer vriendelijk geholpen, namen de tijd. We mochten direct een proefrit maken. Na aankoop wat op en aanmerkingen, maar dat gaan ze oplossen. Top!

Heel goed.

Al vele jaren ben ik klant bij dit garagebedrijf. Het geeft een goed en vertrouwd gevoel. Het personeel is vriendelijk en er is altijd koffie. Je wordt professioneel geholpen en naar je geluisterd.

Zeer goede uitleg

Bij de aanklop van de nieuwe auto zijn wij zeer goed en vriendelijk geholpen door Vincent.

Prima dienstverlening.

Afspraken worden nageleefd en er is een goede communicatie.

goede en duidelijke uitleg

met een aardige verkoper

Een prettie aflevering van de Suzuki Ignis

Ik heb de auto besteld eind mei met een duidelijke waarschuwing over een mogelijke vertraagde levering. . Door de slechte levering van de computer chips is dat wat later geworden. Gisteren een zeer prettige aflevering van de auto.

Goede service top

Zeer goed geholpen en de service was ook goed Goed geregeld allemaal

Eerlijke en betrouwbare service

5 jaar geleden mijn 2e hands auto gevonden bij Luyx. Sindsdien auto in onderhoud bij dit bedrijf. Zeer tevreden over de service. Vriendelijke en bekwame medewerkers.

Vanmiddag de showroom in Heemstede bezocht, om te kijken naar een auto met hoge instap! Perfect geholpen en geadviseerd door Rick samen met de heer Hoffman! Morgen proefritafspraak in een Suzuki S-cross!

TOP

TOP EN SUPER VRIENDELIJK

Uitstekende levering van de Suzuki Vitara

We hebben er even op moeten wachten maar na een halfjaar wachten hebben wij eindelijk de Vitara in ontvangst kunnen nemen. De oplevering heb ik ervaren als zeer volledig. De uitleg is als plezierig en nuttig ervaren. Onze eerste ervaringen met Auto Luykx zijn dus uitstekend.

geweldig

wij hebben onze eerste nieuwe auto bij Ouwe luykx gekocht en nu onze 10 de nieuwe auto bij zijn kleinzoon Jeffrey , dus voor ons is er maar 1 Garage en dat is LUYKX gr Ruud en Nel Strikkers

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.