klantvriendelijke garage

ik ben er prettig geholpen in een aangename garage-sfeer.

Zeer prettig geholpen bij auto Luykx Amsterdam Jarmuiden

Goede service en zeer klantvriendelijk!

Erg servicegericht

Voor ons is het kopen van een auto een zeldzame gelegenheid. Rogier was de perfecte begeleider.

Ik heb een auto gekocht bij dit bedrijf en ik ben goed geholpen. Iedereen is zeer professioneel, aardig en behulpzaam.

super fijne ervaring

Zeer vriendelijke en prettige afwikkeling en geduldige uitleg van de mogelijkheden van de auto.

klantgericht en deskundig

We kregen goed advies. Er werd een goed aanbod gedaan. Medewerkers zijn klantgericht, duidelijk en afspraken werden goed nagekomen. Wij zijn tevreden eigenaren van een nagenoeg nieuwe auto. Daar wil je wel even voor omrijden.

Prima contact

Eigen ervaring was een informele en prettig contact met adviseur. Verdere contacten ook meer dan prima. Denken goed mee met prima oplossingen.

Fijne en goede informatie bij afhalen nieuwe auto

We, wij met z'n 3-en vonden het een prettige ervaring om onze auto te kopen. We werden goed geholpen, ook om een rolstoel ingeklapt goed in de auto te kunnen zetten. Auto stond mooi opgesteld in de showroom en later bij het inrichten van de auto ontvingen we ook nog een bos bloemen. Hoe leuk was dat.

Staan voor kwaliteit en komen afspraken na.

Snelle en duidelijke communicatie. Service en contact met name met erg positief. Ik kan er kort en duidelijk over zijn, alles tot in de puntjes geregeld, duidelijke uitleg en aflevering van de auto was super geregeld.

Prima aflevering, leuk en compleet

Goede ontvangst met transfer vanaf station, koffie, goed de tijd voor uitleg etc. Vriendelijke en competente mensen. Mooie bloemen!

Diep teleurgesteld

Gisteren heb ik telefonisch een auto gekocht, nadat ik eergisteren een proefrit had gemaakt. Ik was oprecht geïnteresseerd in een auto en had er een rit van 2 uur voor om deze te bekijken. Ik werd er mee gefeliciteerd door de persoon (A) die mij telefonisch te woord stond. De verkoper (B) die mij eergisteren had ontvangen had een vrije dag. Gisteravond kon ik dus blij mijn vrienden melden dat ik een prachtige auto had gekocht! Vanmorgen werd ik gebeld door verkoper B: de bedongen korting kon niet doorgaan. Ik had eergisteren schade geconstateerd, wat nog niet eerder was opgemerkt. Deze schade zou hersteld worden. Verkoper A, die mij gisteren te woord stond, wist hier niet van en had mij korting gegeven die niet terecht was, aldus verkoper B. Ik mocht kiezen tussen de optie korting zonder schadeherstel óf optie schade herstellen zonder korting. Ondanks de mondelinge overeenkomst werd de korting dus ingetrokken. Ik ben er flink boos om. Dat er geen dossiervorming is en dat de schade niet was opgemerkt gaat ten koste van mij. Ik wilde de auto echt graag hebben en heb nog voorgesteld om te middelen. Maar zelfs dat voorstel werd afgewezen. Ik heb daarom van de koop afgezien. En ben diep teleurgesteld. De 3 punten zijn voor de koffie.

Erg fijne ervaring gehad en ben enorm blij met mijn nieuwe Suzuki Swift!

Goed geholpen en betrouwbaar bedrijf

Goed en betrouwbare ervaring

het schoon maken zag er niet uit voor een nieuwe auto

binnen en buiten ramen plakte en hij was gewoon groezenlig

Thinking with you to find the best Match!

Since the first contact it all has been professional and friendly at the same time, making me feel I was in the right place. The fast replies, the attention to detail, the thinking out of the box to look for a solution. A place a would recommend!

Goede aflevering van de ignis en bosje bloemen

Tot nu toe prima garage en aflevering

goede service en uitleg

Als er eventueel problemen zijn worden ze opgelost prima zo mensen

Prettig en vriendelijk geholpen

Prettig geholpen door Jordi Tammer. Wij waren tevreden met het inruilbedrag van onze Ignis bij de aankoop van een Swift. Alles is super snel en duidelijk geregeld. Mochten wij nog een keer een andere auto willen dan zou ik zeker hier nog eens terug komen.

Heel goeie service

Blijf vooral zo doorgaan

Goed geholpen, goed advies en informatie gekregen. We hebben verschillende opties mbt de juiste gezinsauto gekregen. Uiteindelijk een top occasion gekozen.

Super leuk geholpen en goede deal

Vriendelijke open mensen, gingen alleen even kijken maar na de proefrit toch met een auto de deur uit. Niet gedacht een nieuwe auto te kunnen kopen. Super leuk.

Super bedrijf

Het is gewoon een goed bedrijf met aardige mensen die je graag helpen. Heb in 2015 mijn eerste Vitara er gekocht en net (2021) ook mijn tweede.

Great service, open and honest communication! Thank you

Overall very good experience, pleasant and attentive staff, simple process.

• Would you recommend us? Yes

Alles prima geregeld en gedaan

. Vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. . Contact voelde huiselijk aan. . Keurig thuisbezorgd door ervaren chauffeur. . 1 minpunt, ipv een mooie bos (beloofde) bloemen werd een reclame paraplu gegeven.

Fantastisch geholpen!

Op zoek naar een tweedehands auto kwam ik terecht bij Luykx. Een meer dan prettige ervaring in alle opzichten. Geen opdringen of gedram, gewoon zoals je hoopt dat het gaat en zoals het eigenlijk ook moet gaan, maar inmiddels een uitzondering is. Als de service verder net zo is, hoef ik niks anders meer.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.