Persoonlijke en zeer goed service

Alle tijd genomen alles uit te leggen .

We zijn erg prettig geholpen.

heel top geholpen

Een hele fijn auto bedrijf in Heemstede allemaal aardige mensen

Fijne service

Hele fijne en vriendelijke service, erg behulpzaam en meedenkend bij het zoeken naar de auto die het beste bij je situatie past. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een betrouwbare auto, waarbij je ook nog eens goed en eerlijk advies krijgt. Vriendelijke en fijne/open sfeer op de locaties.

Occasion aangeschaft, goede prijs en service. Auto werd direct uit de showroom gehaald voor een proefrit. Een week later is de auto thuisbezorgd en de navigatie ook nog eens vervangen.

We zijn prima geholpen. Alles werd rustig en duidelijk uit gelegen. Wij hebben een goed gevoel. Echt prima.

Gemak dient de mens

Online een auto kopen was voor mij ook een nieuwe ervaring. Maar met een korting van 1300euro op een nieuwe Suzuki Ignis was het voor mij interessant genoeg om het te proberen. Duidelijke afspraken gemaakt wat betreft Inruil en levering en binnen no time werd mijn auto vanuit Heemstede bezorgd bij mijn huisadres in Rotterdam door een bijzonder aardige man waarbij ik alle tijd kreeg om hem te bekijken.. Mocht het onverhoopt toch niet zijn wat ik ervan verwacht heb ik 14 dagen de tijd om erop terug te komen en wordt hij gewoon weer opgehaald. Vandaar de titel van mijn review:gemak dient de mens.

Perfecte vriendelijkheid

Altijd correct behandeld en vlotte service als er tijd is

helemaal goed

goede service

Verkoopadviseur Rogier Petri maakte er een prettige en gezellige autodeal van.

Verkoopadviseur Rogier Petri verzorgde onze Suzuki aankoop&inruil-deal op voortvarende wijze. Hij is deskundig, weet veel, praat veel, en is supergezellig. Ook bedankt nog voor de bos bloemen; hartstikke leuk.

Goed en vriendelijk geholpen

Bij de aankoop van onze auto zijn we goed en vriendelijk geholpen.Wij hopen dat we dit ook bij het onderhoud gaan ervaren.

Service met de hoofdletter S

Zeer klantvriendelijk en meedenken met de klant. Ook aan de telefoon zeer vakkundig te woord gestaan. Echt een garage waar je fijn geholpen wordt.

In een woord fantastisch!

top

Prima en goede service.

Vriendelijk, attent en conform afspraak.

Dhr. Rogier Petri is informatief, houd je goed op de hoogte, is attent en komt afspraken zeer nauwkeurig na, daarnaast ook betrokken en vriendelijk. De werkplaats/monteurs zijn eveneens vriendelijk en leggen alles goed uit. Totaalbeeld van deze Suzuki dealer echt opvallend goed.

Voel me er erg op mijn gemak. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geweldige service en goed advies

We waren op zoek naar een andere auto en we zijn heel goed geadviseerd. We zijn heel tevreden over de verkoper en de garage

Super blij met Luykx

Nog geen maand geleden ongeluk gehad, Celerio total loss. Maar dankzij de goede service, meedenken en advies ben ik nu de trotse eigenaar van een Suzuki Ignus. Met dank aan Vincent en de rest van het team.

Blij met de keuze voor Suzuki swift

Erg tevreden over de service en de klantvriendelijkheid. Top....

perfect

je word heel vriendelijk te woord gestaan. alles word goed geregeld. service is perfect. heb een nieuwe lease auto op gehaald en ik ben er heel blij mee. een bos bloemen gehad wat kun je eigenlijk nog meer wensen top bedrijf

Goede service. Je word altijd goed en prettig geholpen. Betrouwbaar

Beste Vincent, Namens mijn vrouw hartelijk dank voor de bloemen. Met vriendelijke groet, Ton Moolenaar

Prima !

Wij zijn al geruime tijd klant bij Auto Luykx. Altijd tot tevredenheid. De service is goed en de medewerkers zijn vriendelijk en deskundig.

Gewoon alles top geregeld.

Het enige min puntje de banden zijn verwisseld voor all season banden en het vet zit noch rond op de banden en Alminium velgen. Voor de rest zijn alle afgesproken dingen nagekomen dus ben ik te vreden. Met vriendelijke groet Ab Roussou

Top bedrijf

Zeer klantvriendelijk en rustig geholpen. Alle tijd nemen ze voor je ook als je proef ritten wilt maken. Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf. Personeel ook geweldig!

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.