Super en snel geholpen. Alles prima geregeld. Toppie.

Ik ben zeer goed geholpen en zeer tevreden over mijn auto.

Goed geholpen, fijne auto gekocht, erg tevreden

Goed geholpen door medewerker. We kregen een goede uitleg over alle knopjes en snufjes die we niet gewend waren. Prima auto aan ons verkocht. Al jaren tevreden met deze garage/ showroom. Sjoerd en Saskia

Vriendelijk en meedenkend

Erg prettig geholpen

Goede service, aardig personeel

Goed, vriendelijk, rustig, behulpzaam

Via telefoon en mail werd ik vriendelijk, rustig en goed te woord gestaan. Kreeg een goede uitleg over de suzuki ignes Toen ik de nw suzuki ignes ging halen. Kregen we een kop koffie en er werd alles besproken. De auto was onder een kleed verpakt, heel spannend allemaal en kreeg ook nog een mooie bos bloemen erbij In de auto kreeg ik een goede uitleg van alle knopjes in begrijpbare taal. Het is een fijne garage met vriendelijke mensen die daar werken

Bij recente schade bij aanrijding enorm snel en goed gehandeld en geadviseerd.

Prettige verkoper met veel vakkennis.

Goed gevoel bij aankoop auto. Veel informatie en prima aanbod. Aflevering ook prima en service gericht.

In het geheel top!

Professionele begeleiding van A tot Z met erg aangename vriendelijkheid. Verder zeer accurate begeleiding van financiering tot toelichting van de auto. Ben erg content en geniet enorm van mijn nieuwe Ignis Hybrid voel mij veilig! Bedankt ☺️

geweldige auto, geweldig en zeer vriendelijk en zeker NIET opdringerig geholpen Jordi de verkoper.

Mooie suzuki aangeschaft bij deze garage . Zeer vriendelijk geholpen. Komt afspraken goed na. Echt een aanrader om in de toekomst ook Suzuki te blijven rijden

Alles soepel

Alles wat goed geregeld en de bos bloemen komen ook goed terecht

Service van top kwaliteit

Door Rogier Petri in alle rust en uitgebreid begeleidt naar het in ontvangst nemen van onze nieuwe Suzuki Vitara. De auto ziet er schitterend uit en de leder bekleding is vakkundig gemonteerd. Onze 1e kennismaking met het bedrijf is top en hopen nog lang van jullie service gebruik te mogen maken.

Een verbeterpunt !!!

Top service, goede en leuke proefrit, uitgebreiden uitleg bij ontvangst. Één absolute smart was dat de auto niet schoon werdafgeleverd, binnen zijde zie je zuignappen nog van montage raam en auto blonk wel maar had overal spetters dat ie niet goed gedroogd was. Dus alles top, alleen de poetser had een slechte dag. Deed een beetje afbreuk.

Overeenkomstig afspraak alles goed afgehandeld. Ik maak mij alleen zorgen over het opgegeven trekgewicht van 1500 kg terwijl op het kenteken bewijs 1200 kg staat. Daar moet ik nog over bellen.

Tot nu toe goede garage met een prima prijsstelling

Nieuwe Suzuki daar gekocht, zonder onder druk te worden gezet maar door de juiste prijsstelling en verkoper die op een normale manier reageert overgegaan tot aankoop.

Fantastische service door vakbekwame zeer vriendelijke medewerkers!!

Wat ik van de fa. Luykx vind? Tja, dat is welhaast niet in een enkele zin te verwoorden dus toch even een relaas. Mijn Jimny moest na bijna een jaar voor z'n eerste beurt ! Dus wij, 'Jimmy' en ik..., naar de vestiging van de fa. Luykx in Heemstede! Onder de vlag van 'zekerheid voor alles' had ik tevens een afspraak gemaakt om de bodem, deuren en vloerpanelen van een roestwerend middel te laten voorzien. Ook in Zandvoort is regeren vooruitzien ten aanzien van mogelijk toekomstige roestvorming door de zoute lucht, dus undercoating! Als je niet zo dicht bij zee woont is het wellicht een overbodige actie niet in de laatste plaats omdat moderne auto's door eveneens moderne assemblagetechnieken en een ander koolstofgehalte van het plaatwerk nauwelijks nog roesten. Ik dwaal af ,het gaat immers even, nou ja even, over de fa. Luykx met z'n zeer vriendelijke medewerkers en perfecte service! Aangezien de fa. Luykx hun betrouwbare service en kwaliteit willen garanderen doen ze overigens de anti roestbehandeling ook in eigen beheer ! En, de leenauto werd gratis ter beschikking gesteld, waar vind je dat nog! Ik ben een zeer tevreden klant, toch heb ik mede voor Suzuki gekozen in de wetenschap dat ik de dealer niet vaak van binnen hoef te zien daar Suzuki tot een van de meest betrouwbare , zo niet de meest betrouwbare automobielen van de wereld behoort. Als ik elke week een kopje koffie bij de dealer wil drinken koop ik wel iets Engels...Sorry ik wil niemand beledigen. Daarbij tevens de vraag wees nu eerlijk, hoe vaak gebeurt het dat je in je Jag of 'Strange Rover' wordt aangesproken met de vraag wat het voor een auto is...? Ergo, wat is exclusiever....een Range Rover of een nieuwe Suzuki Jimny !? Als ik dan toch- lang over moeten nadenken- iets minder positiefs over m'n Jimny moet melden is het de claxon die regelrecht uit de trapauto van m'n kleindochter lijkt te zijn gehaald. Maar , ook dat heeft de fa. Luykx voor me opgelost door er een met een lagere toon bij te plaatsen!

Vriendelijk, Goede service

Superservice, klantvriendelijk en niks teveel

Na eerdere minder goede Suzuki garages bezocht te hebben, onze Suzuki Swift gekocht Suzuki Luykx in Heemstede.Met de verkoop al een hele fijne ervaring gehad. Na ruim een jaar wat problemen met de koppeling, en de banden, maar dit werd zeer goed opgepakt, en is naar alle tevredenheid opgelost. Kortom, goede service, en zeker een aanrader!!!

Mijn ervaring vanaf t eerste moment was fantastisch. Vriendelijk behulpzaam. Kortom een fijne autodealer.

Wegrijden in je nieuwe auto met een gerust en vertrouwd gevoel

Ik was op zoek naar een nieuwe auto. Alleen hebben auto's niet perse mijn interesse en heb ik weinig kennis op dit gebied. Dn ben je al snel aan de 'wolven overgeleverd'. Bij Auto Luykx ben ik stap voor stap op respectvolle manier begeleid in het aankoop-proces. Veel geleerd over auto's en de branche. Met een gerust hart reden mijn dochter en ik weg in onze nieuwe auto. Geweldige ervaring. Veel dank daarvoor. Susanne Lourens

Fantastisch!

Ik ben fantastisch geholpen in de zoektocht & aankoop van mijn Suzuki Swift! Wat een TOP bedrijf!

Bijna perfect

Goede relatie

Ontzettend fijn en netjes geholpen!

Vanaf moment van binnen komen voor een proefrit tot aan het moment van wegrijden in een gekochte auto heb ik me er als klant zijnde op mijn gemak gevoelt. Fijn, netjes en met humor geholpen.

Zeer goed en uiterst deskundig geholpen!

Door de verkoper zijn we goed en vriendelijk geholpen. De dag van levering was een "feestje". Auto prachtig ingepakt, alle tijd voor zakelijke afwikkeling en uitleg van de nieuwe auto. De Suzuki Vitara met mooie inruilkorting bevalt ons boven verwachting. De automaat is een absolute aanrader. Een grote pluim voor Auto Luykx!!! En Suzuki.

heel goed

gezellige showroom. je voelt je zo thuis

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.