Super geholpen door Jordi

Ik heb Mijn wensen bij Jordi neergelegd en hij kwam met een super leuk Swift aanzetten. Helemaal blij mee!!!

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ik lease al 3 jaar en suzuki Swift en word hier altijd zo vriendelijk geholpen.altijd vrolijke gezichten en alles word snel verholpen.top bedrijf!

Een feestje .

Fijn ontvangen goede uitleg alle mogelijkheden besproken.

Iedereen is erg vriendelijk

Alle werknemers zijn vriendelijk en heel trots op hun product. Mooi om te zien.

zaken goed op orden

klantvriendelijk

Als altijd is de service uitstekend

Bij deze dealer weet men al dertig jaar voor ons een gevoel van welkom te creëren. De familiaire sfeer is ook na de verhuizing behouden. Zowel de prijs bij verkoop als bij inruil is alleszins redelijk. Bijwijze van spreken kijken we nu al weer uit naar het kopen van de volgende auto.

Super goede garage

Vanuit Limburg een auto gekocht bij garage Luykx. Een zeer goede behandeling, betreft uitleg,inruil , en afhandeling perfect. Het geeft ons een heel goed gevoel. Wij zullen deze garage zeker aanprijzen.

Prima ervaring

Prima hulp goed geholpen echt prima

Prima, persoonlijke service

Goede inruil, prima auto, volop rijplezier

Prima geholpen

Veel persoonlijke aandacht, perfecte aflevering, het regelwerk zou accurater kunnen

Zoals al gezegd, er werd ruim de tijd voor je genomen, klantgericht, zowel bij de koop en ik ben nog onder de indruk van de aflevering. Alles werd uitgelegd op een heldere manier. Het regelwerk rondom de koop ( het reserveren van de auto en een dag voor levering nog even een reminder sturen dat ik gegevens van de auto nodig heb voor de verzekering) zou accurater kunnen. Maar ik heb wel vertrouwen in jullie bedrijf.

Ontspannen verkoop

Voelde niet als pushen eerlijke verkoop Gevoel was vertrouwend

Prettige ervaring

We zijn zeer prettig ontvangen en geholpen door de verkoper (Jeffrey Hoffman) geen dwang of onnodige verkooppraatjes en dan toch met een mooie Auto naar huis gaan nouja bijna aankomende Dinsdag mogen we hem ophalen.

Vriendelijk met stijl, helder en correct

De heer Appel nam alle tijd om naar onze wensen te luisteren. We waren het snel eens over aankoop en inruil en kregen een heldere offerte. De levering verliep vlot en correct met aan het eind nog een mooi momentje, de onthulling van de nieuwe auto die als 'cadeau' was ingepakt. Het bloemetje tot slot gaf een feestelijk gevoel. Kortom: buitengewoon prettig om op deze manier een nieuwe auto te kopen!

Professioneel en zeer klantvriendelijk contact

Ik heb bewust gekozen voor een automerk van een kleinere dealer waar je nog als klant en niet als nummer wordt behandeld. Bij Auto Luykx ervaar ik dit en ze ontzorgen mij mbt mijn auto.

Goed contact, snel contact, goede aflevering, mooie auto. Fijne suzuki dealer!

Heel fijn geholpen, de verkoper heeft meegedacht en voor mij een prima auto verkocht. Hulp gekregen met installeren van Android navigatie.

Dikke prima

Ik ben meer dan tevreden over de aankoop van mijn auto bij Luykx Heemstede. Vincent van Elswijk heeft mij geholpen en luisterde heel goed naar mijn wensen zonder mij iets op te willen dringen wat ik als heel prettig ervaarde. Goeie service, prima aflevering en in het geheel genomen een groot plezier om zo een auto te kunnen kopen.

Een persoonlijke manier van zaken doen

Benadering op een persoonlijke manier en een prettige sfeer. Er is tijd voor een gesprek! Je krijgt duidelijk antwoord op vragen en er is ruimte voor overleg en afspraken. Dat is een belangrijk aspect om op een rustige manier tot een besluit te komen. Ook de afwikkeling is prima.

Prettig

Vriendelijk ontvangst, prima uitleg en advies. Alles keurig ger e geld bij de aflevering. Persoonlijke aandacht, interesse in de klant.

The servises we faces at AutoLuykx was perfect. They provided so much help and options and we got the best car in the best possible price

Super STERREN te KORT!!!

Het klopt wat er geschreven en beweerd wordt het is een ECHT familie bedrijf het voelt als een warme deken je voelt je er ook echt direct thuis. Ons contactpersoon was / is David Appel geweldig zoals hij ons van dienst is geweest niets was David te veel!

Zeer goede service

Service zeer goed. Vriendelijke verkoper. Contact met verkoper top. Aan alle wensen van ons voldaan.

Betrouwbare dealer en leuk personeel

Ben na jaren weer terug bij luyks en kwam in een warm bad

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.