Hele goede service

We zijn erg goed geholpen er werd goed de tijd genomen. We hebben een goede uitleg gehad. We zijn erg tevreden.

Familiebedrijf met een hoog service gehalte

Goede ontvangst, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Je wordt als klant gewoon gewaardeerd.

Wegens de Corona online en zonder proefrit een auto besteld, heel goed advies en alles keurig geregeld ! Zeer betrouwbaar bedrijf !

Fijn ontvangst! Een prima uitleg over de auto!! Een uitstekende service van de medewerker! En bij het kopen van de auto kregen we een boeket aangeboden! Dat is echt zo top dat ik iedereen aanraad die een Suzuki wil aanschaffen bij Luijks Amsterdam of Heemstede moet langs gaan!

Goede ervaring met de aankoop van onze auto

Tijdsafspraak gemaakt ivm Corona. Goede kennismaking met David Appel. Proefrit gemaakt met de auto ,Suzuki S Cross. Ondertussen had David, met de foto's van onze oude auto, deze al op verkoop site gezet van de auto handelaars zodat we gelijk konden zien wat we voor auto terug konden krijgen. Heel transparant. Goede afspraken gemaakt hierna. Na een paar dagen een mail waarin alles nog even duidelijk beschreven stond en waar we nog aan moesten denken bij de inlevering van onze oude auto. Bij het ophalen van de auto nog uitleg gegeven door David over een aantal extra bijzonderheden van de auto. Dus een goede ervaring met dit autobedrijf.

Uitstekend geholpen met uiteindelijk een mooie aflevering van een Vitara.

Vanaf het begin van onze interesse naar een nieuwe Vitara zijn we perfect begeleid door Jeffrey, hij wees ons zeer correct op alle mogelijkheden van de Vitara. Ook heeft hij altijd tijd voor ons gehad als er toch nog een klein vraagje was. Gisteren was het dan goede vrijdag waarop wij onze nieuwe Vitara op konden halen. Vanaf nu gaan we niet alleen genieten van de auto maar ook van onze hernieuwde kennismaking met Luykx.

Op een fijne manier geholpen.

Top de verkoper was heel vriendelijk en kwam goed en netjes over.

Zeer te vreden

Wij zijn zeer te vreden over de service en correct geholpen bij de aankoop van de auto

Voor de eerste keer

Auto Luykx, top bedrijf!

Het eerste contact met Auto Luykx was gelijk al uitstekend. Goede info, prima inruilprijs en uitstekende service! Bedankt Jordi, Roger, Dennis en alle anderen!

Een hele dikverdiende tien!

Prima service, vriendelijk en behulpzaam

Klant vriendelijk

Wij hebben nu de 2 de auto bij jullie gekocht en gebruiken wij met veel plezier.Jullie komen goed op afspraak ennaltijd vriendelijk

Zeer geslaagd.

LS Wij hebben vandaag onze Suzuki in ontvangst genomen en als zeer tevreden klanten de deur uitgegaan. Wij hebben 51 jaar Renault gereden, maar kwamen door vrienden bij u terecht. Wij werden door David Appel ontvangen. Door zijn goede voorlichting en geduld met ons hebben we een goede keus gemaakt David is 5 sterren waard.

ZEKER EEN AANRADER

Ben erg vriendelijk geholpen zeer goede service wordt met je mee gedacht . En er word gezorgd dat alle partijen heel goed verzorgd en klant vriendelijk weg gaan. Dus zeker een aanrader om bij dit bedrijf een kijkje te nemen .

Zeer vriendelijke verkoper

Auto weer perfect na servicebeurt. En niets vergeten! (dat heb ik bij andere garages nog al eens mee gemaakt)

heel goed

vriendelijk, veel aandacht, goede uitleg en veel geduld.

Ik ben superblij met auto en de service!

Snelven zeer goed geholpen warm personeel

Goed bedrijf

Een dealer die serieus en goed overkomt en met Suzuki een goed en betrouwbaar merk in huis heeft.

Tevreden nieuwe klant!

Onze eerste ervaring met auto Luykx was erg positief. Na een proefrit gemaakt te hebben met een Suzuki Ignis waren we enthousiast genoeg om een nieuwe te kopen. David heeft ons fijn geholpen en afgelopen vrijdag konden we de auto ophalen. Wel moet hij nog terug omdat de trekhaak niet op voorraad was. Beetje jammer maar kan gebeuren. Als in de toekomst het onderhoud van onze auto ook zo klantvriendelijk verloopt hebben wij onze garage gevonden! Super blij!

correct, eerlijk en betrouwbaar

afgelopen zaterdag een jong gebruikte auto opgehaald bij Auto Luykx. Vanwege onze leeftijd zijn we een lichtere auto gaan rijden met automaat en achteruitrij camera. Na 40 jaar een ander merk te hebben gereden zijn we overgestapt naar Suzuki. We hebben de aankoop van de auto als heel prettig ervaren en zijn erg netjes behandeld. We voelden ons echt klant en zijn ook zo dusdanig behandeld.

Servicegericht

Goed geholpen met onze aankoop.

Heel goed ben Heel goed en vriendelijk geholpen door David appel vriendelijke man duidelijke uitleg en ik mog zelf 2x een proef rit maken. Niks op aan te merken.zeer vriendelijk personeel. Ik ben Heel blij

Ontspannen, persoonlijk en professioneel contact

Mijn eerste Suzuki gekocht. Bijna alle Japanse automakers gereden en nu een Suzuki Vitara. Eerste indruk is een heerlijk, soepel rijdende SUV. Aankoop was een snelle beslissing waarbij het contact met Dhr Appel uitstekend was. Ik heb nog geen enkele ervaring met Suzuki en Auto Luykx maar de eerste indruk is goed. Mijn vrouw waardeerde het boeket dat ze kreeg bij de aflevering enorm.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.