Zoals verwacht mag worden.

Daar heb ik niets aan toe te voegen. Maar mijn initialen zijn niet S.A. maar S.H.

klantvriendelijk, behulpzaam en duidelijke uitleg

zeer goed

Heel klantvriendelijk ,en bij afhalen van de auto uitgebreid aandacht; tijd en uitleg over alles. Heel prettig ! Nu reeds een week de rode Suzuki Ignis in gebruik en het bevalt mij uitstekend . Ben zeer tevreden

Groots!!

Zoals altijd een uitstekende deal gesloten. Het familie gevoel was hier 100%

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Wordt echt de tijd voor je genomen, met duidelijke uitleg. Komt zeer professioneel over. Eerste contact met dit bedrijf als zeer positief ervaren.

Zeer goede en vriendelijke afhandeling

Bij het zoeken naar een geschikte occasion ter vervanging van mijn Ignis, werd ik geholpen als kocht ik een gloednieuwe auto. Alles werd keurig uitgelegd en in orde gemaakt, met een bos bloemen op de koop toe.

Goed geholpen en nette Suzuki dealer Heemstede

Zie hierboven

Snelle en goede afspraak. Goed advies betreft model auto i.v.m. hoge zit en motorvermogen en onze leeftijd natuurlijk. Wat mij opviel is(corona) dat bij andere autobedrijven de showroom niet toegankelijk was deze waren met linten afgezet en je kon niet zo makkelijk een ander model uitzoeken. alles moest op afspraak. bij voorkeur op een plek buiten het bedrijf.

Je voelt je meteen thuis

Wij hebben de verkoper David Appel als zeer prettig ervaren. Ondanks de grote aankoop géén enkele druk die erop staat door de verkoper. Daardoor krijg je alle tijd om alle informatie goed in je op te nemen. Je kon alles gerust vragen en we kregen een hele goede respons. Verder aanvullende service zoals krassen verwijderen etc..... ook heel goed meegedacht. Wij zijn erg blij met de bijna nieuwe Suzuki en we vinden het fijn dat we hem in onderhoud kunnen nemen bij Suzuki Luyks Heemstede. Dit bedrijf vinden wij voor andere mensen zeer aan te raden omdat het verder gaat dan alleen de verkoop van de auto, zoals de titel al aangeeft. WE VOELDEN ONS DIRECT THUIS, ONZE DANK IS GROOT! MET VRIENDELIJKE GROETEN BAS SEEGERS EN MALOU WENSINK

Zeer klantvriendelijk en toch betaalbaar

Tweedehands auto gekocht tegen een redelijke prijs. Helder en transparant in de prijsstelling, zeker voor wat betreft de afleveringskosten. Dat kost nu eenmaal geld maar daar stond dan ook wat goeds tegenover.

Eerlijke deal,netjes geholpen en te woord gestaan,snelle levering en service,kortom TOP!

Top! Kan iedereen aanraden om hier een auto aan te schaffen.

Bernadette Visser

Ik ben vanaf het moment dat ik heb aangegeven dat ik graag een auto wil kopen heel goed begeleid . ik ben heel tevreden met de begeleiding en zal zeker me familie en vrienden adviseren om ook bij jullie te zijn willen ze een auto kopen. alsnog bedankt voor de fijne ervaring.

Aardige verkoper en werden goed geholpen.

Wij hebben hier een auto gekocht en werden goed geholpen door een aardige verkoper.

Online een auto kopen is niet niks, hiervoor is vertrouwen nodig. Ik ben blij met mijn auto en heel tevreden over de wijze waarop het is gegaan.

Goede uitleg hoe alles werkt, Afspraken nagekomen Prettig bejegend

De koop van onze auto is soepel verlopen en de aflevering ook

Bij het service boekje hoort daar intervalboekje bij te zitten waar in staat wanneer het onderhoud van de auto uitgevoerd moet worden? Ik beveel nooit een bedrijf of iets anders aan!

van begin tot eind prima service

van de proefrit tot en met het ophalen van de auto fantastisch geholpen door vincent.

Goede afspraken gemaakt Zowel met proefrijden als met de auto afleveren voor de deur. Ik vond het vooral heel spannend, dat ik hem nog niet " live" had gezien. Maar uw bedrijf heeft me niet teleur gesteld. Met speciale dank aan Jordy.

Snelle afwikkeling

Goede eerste indruk

Ik nam eind december contact op met Luykx om eens te praten over een nieuwe auto en nu op 11 januari staat mijn nieuwe Suzuki voor de deur. Ben fijn en betrouwbaar geholpen. Daar ben ik erg blij mee.

Prettig auto kopen

Niet blind geld verdienen, maar ook gewoon zeggen als iets overbodig is om aan te schaffen.

Prima garage goede afspraken en correcte afhandeling

Zeer goede afhandeling gemaakte afspraken

We werden goed op de hoogte gehouden van de status van de levering.

We werden goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Ook vinden wij het personeel zeer klantvriendelijk een meedenkend. Bedankt voor de bloemen! Met vriendelijke groet, Rob en Sonja van Eijk

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.