Vriendelijk deskundig fijn bedrijf

Goede ontvangst fijn personeel geen gladde verkoop praatjes duidelijk en deskundig. Bij ophalen auto nemen ze de tijd alles kun je bekijkrn rustige en duidelijke uitleg. Op mij komt dit over als gied goed vriendelijk en fijn bedrijf.

Heel plezierig

Mijn zoon en ik zijn geholpen door David Appel . Op een heel prettige, vakkundige wijze heeft hij ons geadviseerd bij het uitzoeken van een nieuwe auto voor mijzelf. Daardoor was de keuze snel gemaakt! Het is de Ignis Smart geworden. Vandaag de auto opgehaald. Weer op een heel duidelijke, geduldige manier uitleg gekregen van David, over alle mogelijkheden die de auto heeft. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn aankoop en over de rustige behandeling en uitleg van David Een top verkoper!!! Willemien Box

Erg prettig geholpen

Erg prettig geholpen En verkoper Vincent niet opdringerig top

goed geholpen

ik ben prettig en goed geholpen bij de aankoop van mijn auto

Goed en vriendelijk geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen

Goed geadviseerd!

Goed geholpen en geadviseerd! Heel blij met mijn nieuwe auto!

Zeer deskundig en goed geholpen

Zeer klantvriendelijk, alle punten die we na de proefrit hadden aangegeven zijn netjes opgelost voor we de auto kregen. Tot nu toe uitstekend geholpen.

Een eerlijk en betrokken garagebedrijf

Voor aankoop en onderhoud

Top bedrijf

Hele fijne dealer, denken mee. Persoonlijke benadering en eerlijk advies.

Alles top geregeld

Alles goed geregeld en goed uitgelegd,TOP

Fijne en aardige mensen. We waren net te laat voor de auto die we hadden gezien, maar binnen 2 dagen was een andere auto gekocht én gebracht vanuit Limburg. Aanrader!

Enthousiast, klantvriendelijk,

Ze nemen de tijd voor je ,ze weten waar ze over praten , zeer klant vriendelijk, en ze hebben mooie auto's staan. Ze maken echt van een klant de koning

Mijn ervaring goede uitleg tijden de proefrit en een zeer vriendelijk medewerker voor de verkoop van de auto met mooi bos bloemen geweldig. Groet Fredy

Goede kwaliteit en fijne hulp

Fijne ontvangst en goed geholpen

Goede vlotte afhandeling. Plezierig contact

Wij hadden belangstelling voor een Suzuki Ignis. Brian wist onze vragen goed te beantwoorden De wagen stond in een ommezien klaar toen we een proefrit wilden maken

Hele goede service

Suzuki aircross gekocht, de afhandeling daarvan was perfect. Goede service Van Vincent , en vriendelijk personeel. Een aanrader om daar heen te gaan, en te blijven.

Beschaved en prettig bedrijf en medewerkers.

Ik heb een bijna nieuw Vitara gekocht bij Luykx in Heemstede. Alle beloftes en afspraken zijn nagekomen wat product omschrijving betreft. Personeel zijn correct en beleefd in omgang en het bedrijf maakt een " Ouderwets " classic, keurig indruk.

Vriendelijk en service gericht.

Mijn ervaring met Luykx is al een paar jaar naar volle tevredenheid. Altijd vriendelijk en wordt altijd goed geholpen. De service is top.

Correct behandeld zoals verwacht

Uitgebreide en goede uitleg gekregen. Wij zijn zeer tevreden

Heel fijn en zeer vakkundig geholpen

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben met de aankoop van mijn auto.

Professioneel en vriendelijk geadviseerd.

- Hartelijk ontvangst. - De ruimte krijgen om zelf even in de showroom te kijken en daarna vakkundig geholpen. - Ook het afleveren van de auto was een feestje.

Zeer tevreden, goede service

Ik ben tevreden, alleen mijn advies is, om bij een bezoek van een klant voor een proefrit, dat het beter zal zijn om in dezelfde prijsklasse meerdere auto's te kunnen zien en eventueel een proefrit te kunnen maken. Niet dat ik 2 keer moet terugkomen om een keuze te kunnen maken uit twee auto's van het zelfde type en prijsklasse. Met mijn huidige aanschaf ben ik heel tevreden.

In een warm bad terecht gekomen.

Vriendelijke, behulpzame mensen. Kennis van zaken. Het likte meteen.

doeltreffend, duidelijk en klantvriendelijk

nog nooit eerder hebben wij zo'n duidelijke uitleg gehad over het gebruik van een auto gehad en dat wij voor het eerst een proefrit hebben mogen maken.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.