David heeft ons top geholpen

Mijn ervaring met een voor mijn totaal nieuw bedrijf waren geweldig

mijn ervaring met een voor mij nieuwe onderneming zijn positief. Ik werd keurig geholpen en kreeg een goede prijs voor mijn mazda. Ik hoop graag van Uw service gebruik te blijven hebben. Cees Boon

Netjes, beleefd en duidelijk.

Ik werd netjes, snel en goed geholpen.

Goed aanbod gekregen dat we hebben geaccepteerd

We wisten welke auto we wilden. Proefrit gemaakt en toen gaan zitten. Prettig gesprek en tot overeenstemming gekomen. Presentatie van de auto toen we hem op kwamen halen is wel het vermelden waard.

Ik ben zeer tevreden

Dank Vincent en collega's! Fijn dat we op een goed akkoord zijn gekomen! Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto en ook met de soepele afwikkeling en de netheid van het afleveren. Fijne dag en tot ziens in de toekomst! Met vriendelijke groet, Edith

Goed geregeld naar onze volgende Swift

Oude swift van 15 jr oud ingeruild voor 3jr oude. Altijd goed contact, daarom weer bij Luykx. Fijn gesprek, prima deal. Beetje veel details in gesprek. Fijne auto. Lampje inbouw cruise control op niet-zichtbare plek. Tip: iets meer inleven in hoe de bestuurder het ervaart. Maar ook dit weer soepel opgelost.

Ervaren klantvriendelijke autodealer

Ben al twintig jaar een tevreden klant bij Suzuki Luykx Amsterdam. Betrouwbaar en betrokken.

Sinds jaar en dag doen we zaken met Suzuki Luijks. Kan niet anders zeggen dan dat de dienstverlening prima is.

zeer goede ervaring

de opel karl ryd er goed trek erg goed op en is erg stil by ht ryden by een stoplicht hoor je haast niet dat de motor draaid lig er vast op de weg voelt ook haast geen hobbels in de weg stoelen zitten erg goed en we zijn ook keurig netjes geholpen door Brian connie en walter hartmann zijn erg tevreden gr dr w hartmann

Geweldige "klant/dealer-relatie": Eerlijk, betrouwbaar én kwaliteit!

Noordwijk, 21 oktober 2020. Beoordeling door: Dick Helmers. Gedurende een periode van meer dan 10 jaren waren mijn auto's (Resp. een Suzuki Alto (Oude model) en een Suzuki Swift Exclusive) tot mijn volle tevredenheid in onderhoud bij de Suzuki dealer Luykx in voornamelijk Hoofddorp (Later Heemstede)! In de eerder genoemde periode ben ik zelf verhuisd van Hoofddorp naar Noordwijk waar ik nu al meer dan 8 jaren woon. Maar door mijn zeer positieve ervaringen bij de genoemde dealer hield ik daar mijn auto in onderhoud. Dit besluit had ik toen genomen omdat er in die 10 jaren een hele goede relatie was ontstaan tussen de dealer en mij als klant. Deze relatie was m.n. gebaseerd op de volgende punten: - Altijd een prettige ontvangst. - Een goed "luisterend oor". - Eerlijke en heldere informatie over de status van de auto en de werkzaamheden die waren verricht en/of die verricht moesten worden. - Betrouwbaarheid. - Levering van kwaliteit. - Goede regeling van vervangend vervoer. Kortom, ik heb altijd met een gevoel van veiligheid en plezier in mijn Suzuki's gereden. Ik heb een "9" aangegeven als waardering van de "totale service" die Luykx mij altijd in die lange periode heeft gegeven. De reden dat ik, in de "nadagen", van mijn Suzuki Swift Exclusive, voor een andere dealer heb gekozen, heeft puur te maken met de afstand Noordwijk - Heemstede v.v.! Het onderhoud wordt nu gedaan door een dealer in Katwijk, op een "steenworp" afstand van mijn woonplek! Afsluitend wil ik alle medewerkers (Balie-medewerkers, Verkopers en technisch personeel!) bijzonder bedanken voor de zeer goede service die mij gedurende een m.i. lange periode werd gegeven. Ik wens alle medewerkers van mijn "vorige" dealer heel veel succes toe om het bedrijf voort te laten bestaan met als fundamenten: Eerlijkheid, Betrouwbaarheid én Kwaliteit. Dit zijn fundamenten die je vaak tegenkomt bij succesvolle "familie-bedrijven"! Heel erg bedankt allemaal.

Niet te overdreven, maar uitgebreide informatie ontvangen.

Bij de oplevering van mijn tweedehands auto een zeer kundige uitleg erbij ontvangen. Service staat bij Luykx hoog in het vaandel.

Tevreden

De gesprekken met verkoop adviseurs gingen prettig. Ze waren bereid te luisteren en zich in te leven.

Prima geholpen heel vriendelijk en recht door zee!!!

Super goed geholpen

Ik ben goed geholpen in jullie zaak. Vriendelijk en professioneel personeel aanwezig. Alles werd vriendelijk en geduldig uitgelegd.

Prima, snel en vriendelijk

Prima geholpen en extra snelle service was geen probleem.

professioneel, gezellig, humor, verbindend

Vincent heeft ons op een geweldige manier op weg geholpen naar een een fijne Suzuki Swift. Onze contactmomenten waren altijd vriendelijk, professioneel en omgeven met de juiste dosis humor. Zelfs even voorstellen aan de medewerkers achter de balie van de werkplaats vergat hij niet. Ik heb een uitstekend gevoel bij deze garage, voor nu en in de toekomst.

Vanaf het eerste contact met de telefonist(e) tot verkoopadviseur Rogier Petri en de aflevering aan huis: geweldig. Een Suzuki dealer die het juiste gevoel aan de Klant (met hoofdletter) weet te geven. Zelfs bij aankoop nieuwe BMW en Mercedes nooit een sleutelhanger of bos bloemen gezien...bij Auto Luyckx wel bij aankoop van een nieuwe Swift. Op naar weer hopelijk 7 probleemloze Suzuki jaren....

Super snelle service en heel vriendelijk geholpen.

Één Suzuki uitstralen en naleven!

Mijn ervaringen met Suzuki is over het algemeen erg goed. Er worden kwaliteit auto’s verkocht en de vriendelijkheid onder alle medewerkers is van hoge kwaliteit! Als je langs een Suzuki garage rijdt dan zou je denken die vallen allemaal onder het merk Suzuki, echter de service card is alleen bij de garage van aankoop/onderhoud te gebruiken. Bij een klein garantie probleem (uitlijnen stuur) moet je terug naar de garage van aankoop, dit zijn twee voorbeelden dat ik vind die moet je kunnen uitvoeren bij de dichtstbijzijnde garage je woonplaats. Je koopt een auto bij Suzuki dan ben je ook in de veronderstelling dat je bij alle garage geholpen kan worden ongeacht hoe klein het probleem dan ook mag zijn. Graag zie ik en waarschijnlijk vele met mij dit veranderen! Met vriendelijke groet, Lars

Zeer klantvriendelijk

Hoe dan ook we konden van begin tot eind op de verkoper Jordy Tammer rekenen. Top verkoper!

Top service.

Goede service. Amsterdam Luykx neemt alle tijd voor de klant. Klantvriendelijkheid goed.

Prettige omgeving en adequate medewerkers

Wij zijn op een prettige wijze ontvangen en van voldoende informatie voorzien om een goede keuze te kunnen maken.

Geweldige klant vriendelijkheid

Wij wilden onze auto in ruilen werden goed geholpen in het maken van een keuze en bij het ophalen werden wij verrast met de presentatie van onze nieuwe vitara

Meedenkend in het koopproces! En service dat de auto thuis bezorgd kon worden en als konijn uit de hoge hoed nog een prachtige bos bloemen erbij, bedankt.

Mijn ervaring is heel positief. Vriendelijk en deskundig geholpen.

Bij het kopen van mijn auto werd ik aller vriendelijkst geholpen Ik kreeg op mijn vragen een deskundig antwoord. Het werd daardoor makkelijk om vlug een beslissing te nemen. De aflevering verliep vlot en erg plezierig.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.