Prima .

Klantvriendelijk, verkoper heeft kennis van de auto’s. Geduldige behandeling. Fijne zaak om een auto te kopen.

Onderhoud

Ik kom al bij Luykx sinds 1990, toen nog in Badhoevedorp waar onze eerste Suzuki werd aangeschaft. Door de goede ervaring met dit bedrijf is het onderhoud en APK van onze Suzuki's bij Luykx ondergebracht. Met de aanschaf van de laatste auto, in 2009 is het onderhoud altijd in hun vertrouwde handen geweest. Ik krijg altijd een prijsopgave voor er met de werkzaamheden wordt begonnen en mochten ze tegen een onverwachts probleem aan lopen, dan word ik hierover geïnformeerd. Dit is slechts zelden gebeurt. En aangezien het onderhoud bij Luykx plaatsvindt kan ik ook gebruik maken van de mobiliteitspas. Ook daar heb ik goede ervaring mee. Zolang ik mijn trouwe vierwieler heb weet ik waar ik naar toe ga voor onderhoud en APK!

Een geweldige verkoper

Ik ben heel prettig geholpen en er was ook geen opdringerigheid bij de verkoper. Voelde mij helemaal op mijn gemak en ben heel erg goed te woord gestaan en geholpen. Ik vind de verkoper dhr. Tammer een geweldige verkoper

SUPER!

De service was geweldig. Precies zoals ik al jaren was gewend van Auto Luykx. It's all in the family. Dat maakt Auto Luykx in één woord SUPER!

klantvriendelijk

Oplevering verlipe proma. Goede uitleg. Enige bemerking: de ster in het voorruit had wel gemeld mogen worden en dat deze behandeld is met hars. We hebben 6 maanden garantie dus volgende de ontwikkeling van de ster de komende zes maanden.

Uitstekend in de verkoop proces en aflevering.

Verkoop informatie over de auto uitstekend. Aflevering uitstekend. Goede prijs/prestatie

Top service, betrouwbaar en meedenkend

Al 25 jaar mijn dealer en garage en voelt inmiddels als familie. Zeer goede service en nette prijzen Altijd vriendelijk, behulpzaam en denken met je mee. Na zoveel jaar weten ze precies wat je wel en niet wilt en spelen daar goed op in. Gewoon een top bedrijf!

Fantastisch geholpen door Jeffrey Hoffman

Veel geduld

Uitstekende begeleiding door De Hr. David Appel

De aanbieding tot inruil van onze huidige Suzuki Ignis, door Auto Lyukx, voor een nieuwe Suzuki Innis Hybrid etc. bij monde van de heer David Appel, goed uitgelegd, onderbouwd, berekend en door ons geaccepteerd. Aflevering tot in de puntjes verzorgd.

Top bedrijf met goede service en persoonlijke aandacht

Auto Luykx is zeer klantgericht en professioneel bedrijf. Betrokkenheid en persoonlijke aandacht hebben ze hoog in het vaandel. Je voelt je geen nummer en dat geldt voor zowel de verkoopafdeling als de service afdeling

Goede service en flexibel

Ik heb hier een occasion gekocht en ben enorm fijn geholpen. Auto is helemaal netjes en compleet afgeleverd. Ook waren ze zeer flexibel met de afleverdatum. Ik kon wegens een noodgeval niet op de eerste afspraak komen, maar de volgende dag hebben ze speciaal tijd voor me vrij gemaakt! Erg fijne dealer met prima service en vriendelijk personeel!

Transparant..toegankelijk

Nieuwe auto gekocht. Oude ingeruild. Geen gezeur goed aanbod en mooie korting. Transparant en toegankelijk.

Goed en netjes geholpen

Er valt niets op aan te merken

Vriendelijk personeel,goed geholpen.

Na het zien van de auto die wij wilden kopen kon er snelgetegeld worden dat wij de auto al binnen een week afgeleverd konden krijgen zodat wij er mee op vakantie konden.

goed.

Het was voor ons thuiskomen na enkele jaren bij de oude setting van Luykx [vader van de eigenaresse] klant te zijn geweest nu weer terug. Prima ontvangst.

uitstekende service

goed geholpen en goed zaken te doen.

Bedankt voor bloemen

Vriendelijke mensen bij Suzuki, ze geven deskundig advies.

Ben heel goed geholpen toen ik een andere auto ging kopen. Ook per telefoon kunnen ze je goed adviseren als je met vragen zit.

Mooie auto, fijne verkoper en eerlijke prijzen

Wij zijn goed geholpen en de verkopers communiceren op een prettige manier. Ze hanteren eerlijke en goede prijzen voor de occasions. Helaas zitten er op onze aangeschafte auto meer krassen dan zichtbaar was tijdens de bezichtiging en proefrit, omdat de auto toen lekker dik in de wax zat. Nog een keer terug geweest om te polijsten, maar het blijft zichtbaar. Dit voelt als een klein smetje anders 4.5 ster gegeven i.p.v 3.5

Correct behandeling

Snelle service

Vanochtend zeer snel geholpen vanwege een stadslicht lampje wat niet uit de fitting wilde...... Had het rechterlampje zelf vervangen doch het linkerlampje kreeg ik wel los maar niet uit de kunststof fitting. Om schade te voorkomen even langs Luykx gereden en die hadden het snel gefixt en ook nog zonder kosten! Het reservelampje had ik zelf in de auto liggen

Super geholpen !

Ben al enige jaren op zoek om een suzuki te kopen bij de firma luykx, Tot vandaag want we hebben een nieuwe auto gekocht en dat allemaal door de adviezen van de mannen van luykx! Bedankt!!!

Fijn geholpen, goede service

In juni een Vitara occasion gekocht en ben super tevreden. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel.

In 1e instantie prima. Auto helaas niet helemaal gecheckt

Na mijn nieuwe auto opgehaald te hebben en lekker getoerd, blijkt de airco niet te werken . USB werkt ook niet voor Apple CarPlay . Toen ik de auto ophaalde deed hij t wel . Nu met 2 originele Apple snoertjes , die het thuis wel doen , krijg ik mijn telefoon niet verbonden . Jammer dat niemand de airco gecheckt heeft . Hierdoor een 5 . Anders was het zeker een 9 geweest. Inmiddels is alles naar volle tevredenheid opgelost .

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.