heerlijke auto. Fantastische service

Auto netjes afgeleverd.

Auto netjes en conform afspraak afgeleverd.

Vriendelijk, deskundig, alert.

Fantastisch service en een nog betere verkoper

fantastisch geholpen door David. Ook toen we terug kwamen met een klein probleempje werden we fantastisch geholpen.

vriendelijkheid , geduld en deskundigheid staan hier hoog in t vaandel!

Wederom een nieuwe auto gekocht bij deze garage We zijn erg tevreden over de auto, maar zeker ook over de klantvriendelijkheid en persoonlijke benadering.

Goed en zeer prettig deskundig advies.

Door de deskundigheid hebben wij de juiste auto kunnen kopen, die het beste bij ons past.

Top bedrijf en verkoper

Eerlijk netjes rustig Tijd nemen voor mijn deal, zeer tevreden.

Ik ben erg netjes geholpen

Goede service conform de afspraken

tevrede

Ik ben tevreden over de onderhandeling betreffende de aankoop van de vitara en inruil van de mercedes, wat beter zou kunnen is dat de verkoper niet constant gestoord wordt door de telefoon, maar verder niets dan goeds.

Excellent Customer Service

I loved every interaction through the process of identifying the vehicle and purchasing it. The staff were attentive, patient and very supportive even for an English speaking client.

Klant vriendelijke zaak

Mijn tweede auto hier gekocht. Keurig afgeleverd , vriendelijke en kundige verkoper (Brian)

Ook in Corona tijd prima service

Nieuwe auto kopen, ga naar Auto Luyks! Door corona moesten we afstand houden ! Dus moeilijk demonstreren dus proefrit maken en dan alles zelf ontdekken.Auto en Verkoper heeft ons kunnen overtuigen. Dus nw. Suzuki kopen! Afleveren was dus ook afstandelijk vanwege corona maar zomoet het ook. Prima garage

Prima bedrijf met uitstekende service.

Wij gingen onze suzuki inruilen voor een nieuwe, daarbij zijn wij uitstekend geholpen door Rogier maar iedereen die daar werkt is even vriendelijk en klantgericht. Als je je auto voor een onderhoudsbeurt brengt krijg je zonder problemen een leenauto mee, een service die je niet vaak tegenkomt. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Geweldig top aflevering

Het is de eerste auto van onze zoon omdat hij net 18 jaar is en zijn rijbewijs al heeft.... Fantastische service Nette aflevering Duidelijke heldere communicatie m.a.w. het maakt niet uit of je een nieuwe of gebruikte auto koopt je wordt met respect en net zo behandeld.

als ik er kom wordt ik steeds hartelijk ontvangen

een bedrijf waar je van op aan kunt met vriendelijke medewerkers

Al jaren tot volle tevredenheid klant

Net weer een occasion gekocht bij Luykx Heemstede. Weer alles tot in de finesse geregeld. Keurig bijgewerkte plekjes, nieuwe banden, stoel gerepareerd... Al met al goede service. En als klap op de vuurpijl een prachtige bos bloemen overhandigd door de verkoper Vincent, die hart voor de zaak én de klant heeft!

Heel fijn

Fijne behulpzame mensen met kennis van zaken.

Erg tevreden over de afhandeling van een pechgeval met onze auto.

Een uitgebreid onderzoek naar de oorzaak van een fout in het ABS systeem leidde helaas naar een evt. dure reparatie. Een zoektocht naar een betaalbaardere oplossing gaf geen resultaat. Wij zijn uiteindelijk door onze verkoper vriendelijk, zonder druk en met veel geduld naar een nieuwer model van onze auto overgestapt. Niemand kon er iets aan doen dat wij dit eerder dan gepland moesten doen, maar we zijn fijn geholpen en nu blij met onze nieuwe auto.

Goed advies en prima inruilprijs

David Appel heeft ons ontzettend goed geadviseerd. Wij hebben een leuke Suzuki Swift met mooi striping. Erg attent dat wij bij het ophalen van onze nieuwe auto een prachtige bos bloemen kregen.

Vriendelijk en rustig

Wij kwamen voor een Suzuki swift kijken en werden vriendelijk ontvangen door Jordi. Proefrit was ook zo geregeld geen probleem. Jordi liet ons rustig kijken en was niet aan het pushen. Heerlijk ongedwongen, fijne aankoop gedaan.

Geweldige service!

Na lang zoeken naar een geschikte leaseauto en bedrijf uitgekomen bij Auto Luykx. Daar ontvangen door David Appel en de opties doorgenomen. Met heel veel dank aan David een auto en bijbehorend contract (lease) gevonden. Absolute aanrader indien u op zoek bent naar een (lease)auto en goede, gedegen informatie en meer dan snelle service.

Deskundig en gedegen advies en begeleiding bij de koop

Prima geholpen

Gisteren onze nieuwe private lease auto opgehaald, wat een feestje!!

Alweer goed geholpen

Mijn tweede auto gekocht bij Suzuki Luykx en weer naar tevredenheid geholpen!

Al 20jaar tevreden klant

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.