Een domper bij het ophalen van de auto

Met de aankoop en onderhandeling, fijn geholpen. Als vrouw alleen is het best spannend, om een nieuwe auto te kopen. Bij het ophalen leverde ik mijn sleutel met afstandbediening in en mijn reserve sleutel van mij huidige auto. Hier kreeg ik een nare reactie op dat er nog een afstandbediening bij hoorde en dat hij anders 168 euro met mij af moest rekenen. Ik heb van de vorige garage niets anders gekregen, en ik wist het niet. Ik voelde me net een klein kind.

netjes ontvangen heel goed te woord gestaan gesprekken waren heel goed alles goed uitgelegd en klant vriendelijk dit alles in één woord super.

Alles prima geregeld.

Zoals reeds gememoreerd, alles prima geregeld

Netjes behandeld compliment verkoper

Zonder meer, uiterst positief

Aankoop Ignis occasion ging zeer voorspoedig. Een proefrit werd zeer voortvarend georganiseerd en tijdens onderhandelingen werd zeer adequaat gereageerd op verzoeken. Emails en telefoonverzoeken werden snel opgepakt. Klein foutje bij de aflevering (de tank was niet vol) werd onmiddelijk gecorrigeerd door de verkoper.

Goede service en perfecte begeleiding

Ik heb een goede ervaring gehad bij auto luykx. Ik heb daar mijn eerste auto gekocht en iedereen was er erg behulpzaam. Ik kreeg alle benodigde documenten vroegtijdig opgestuurd zodat ik alvast een parkeervergunning kon aanvragen en de auto was helemaal in orde om er mee weg te rijden. Perfect!

Professioneel

Zeer empatisch

Top qua service, afspraken, vriendelijkheid

Onze zoveelste auto bij Luykx! We komen er steeds weer terug vanwege de vriendelijkheid, service en stiptheid. Persoonlijke aandacht!

Met verkoper Rui een prettige onderhandeling gehad over de verkoop. Was snel en naar tevredenheid gerdgeld.een top verkoper . De auto werd keurig afgeleverd! Nogmaals dank aan Rui en het hele team !!

Slechte service

Na op marktplaats een bod te hebben gedaan op een Toyota Aygo, werden we na 5 min terug gebeld om een afspraak te maken. Op 16 -05-2020 worden wij prima ontvangen door Jordi Tammer. Na een proefrit te hebben gemaakt besloten wij hem te kopen en zou dan de 22-05-2020 afgeleverd worden bij ons thuis van binne en van buiten gewassen en gepoetst. Toen hij afgeleverd werd is hij wel door de wasstraat gegaan maar niet in de was gezet, ook de binnenkant lag nog allemaal stof in dus is niet of slecht schoongemaakt. De Volgende dag zagen we dat de boekjes van de auto en radio en onderhoudsboekje er niet in zat. Dus die zou hij zo snel mogelijk sturen. Maar na een week nog niets gehad weer gebeld en moest die van een andere vesting komen en dan zou die opgestuurd worden.Volgens Jordi zijn ze kwijt geraakt bij de post En zou hij alles nieuw bestellen, nadat wij weer gebeld hadden nu 2 weken later weer gebeld en zegt die dat hij ze gisteren heeft besteld Endstra ze pas in oktober geleverd worden. Ik vind dat een hele slechte service omdat wij 4 keer moeten bellen en niet een keer terug worden gebeld. Ook weten wij verschillende dingen van auto en radio niet hoe die werken en waar ze voor zijn. Een zeer teleurgestelde klant Rob Huijers Brahmsstraat 11 2992EC Barendrecht 0683363197

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Fijn ontvangen

Fijn verkoop gesprek en aflevering van onze gebruikte Suzuki Celirio,

Top!! vooral eerlijk en transparant

Goed geholpen/geinformeerd door de verkoper, nette afhandeling, niks op aan te merken.

Prettig en service gericht geholpen.

Contact was vriendelijk en deskundig en afspraken werden nagekomen.

Very pleasant and reliable

High level service, quick, pleasant and festive. Making it a present in all means. Thank you!

• Would you recommend us? Yes

Perfecte Service

Al jaren kwam ik bij deze dealer voor het onderhoud van mijn auto. Dit jaar was ik op zoek naar een nieuwe auto en ook hierin hebben ze mij goed geholpen en prima advies gegeven. De extra service die geleverd wordt omtrent de verkoop is erg fijn!

Een meer dan prima ervaring.

Mijn oude schicht uit 2005, die nog steeds als een zonnetje reed, ingeruild bij de aanschaf van een Suzuki Swift Stijl 1.2 smart hybride. Een demo model waarop ik een goede korting kreeg. Samen met de inruil betaalde ik 16.000 euro voor deze prachtige occasion. Ik werd goed geholpen door David en ik kan dit garagebedrijf zeker aanbevelen voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte Suzuki en voor het onderhoud daarvan.

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen goed geïnformeerd heel aardig ontvangen en gesproken met de verkoper

Het kopen van een occasion was gewoon perfect.

De dienstverlening was vanaf het eerst moment, van zoeken op de website, het eerste telefoontje tot de aflevering van de auto helemaal super.

Goede service veel ervaring erg klant gericht helemaal super

Van A tot Z uitstekend!

Gastvrij........beleefd en voorkomend....... deskundig!

goede voorlichting, prima afwikkeling

Aan de hand van een occasion Ignis 2019 advertentie kontakt gezocht. Occasion voorzien van AGS automaat, voorkeur was CVT automaat maar na toelichting Vincent uiteindelijk occasion gekocht. Na 2 dagen gebruik niet zo tevreden met automaat. Gelijktijdig zag ik aanbiedingen van Luykx Amsterdam met kortingsactie van € 850,00 en Bovag omruil binnen 14 dagen.Na bezoek Amsterdam tot overeenstemming gekomen en de Ignis 2019 omgeruild voor Ignis 2020 met bijbetaling.

Slechte aflevering voertuig

Van binnen was het voertuig niet gecontroleerd Zichtbare lak schade niet bij gewerkt Poets resten nog aanwezig Geen onderhoud boekje aanwezig Jammer ik zou hier voortaan wat meer aandacht aan geven

We zijn heel tevreden over de service

We waren ons in eerste instantie aan het oriënteren op een leasecontract. Door een proefrit met de Suzuki Ignis werden we helemaal enthousiast over de Style. We hebben daarna meteen een auto gekozen en rijden er nu vrolijk mee rond. Omdat we nog geen parkeervergunning hebben bij ons huis, mag de auto zelfs nog tijdelijk bij de dealer staan.

Leuke auto’s en leuk personeel

Mijn ervaring met Auto Luykx Heemstede, was goed. Goed geholpen en zeker voor herhaling vatbaar. Klein minpuntje, mijn nieuwe Swift was niet goed gestofzuigd. Maar dat mag de pret niet drukken.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.