Kan niet beter, zuidoost !

Wij worden altijd supergoedgeholpen door de 4 kanjers van vestiging zuidoost. Dennis en Jordy: jullie luisteren en helpen geduldig, geen onnodige reparaties en altijd mee denkend. Helder en duidelijk. Wesley en Rui: geen gladde verkooppraatjes, ook meeddenkend en oplossingsgericht helpen. Wij voelden ons meteen thuis en wilden hier ook een auto aanschaffen. Wij zijn ook bij andere showrooms geweest en wij waren eigenlijk altijd heel snel weg vanwege toch de vaak wat slijmerige, gladde praatjes en gemaakte glimlach van de verkopers. Zo jammer dat filiaal zuidoost moet verdwijnen .

Nvt

Nvt

Goede service en prettige ontvangst.

Ik kom al jaren bij het bedrijf amsterdam Westpoort. Service is altijd goed. Personeel is vriendelijk en altijd bereid voor een praatje.

Tot nu toe zeer tevreden met de Suzuki Vitara en de service.

Na 20 jaar Citroen gereden te hebben nu overgestapt op Suzuki. Tot nu toe zijn wij zeer correct geholpen bij de overstap naar een Suzuki Vitara, ruime mogelijkheden met het proefrijden werden geboden en worden de afspraken keurig nagekomen. Klantvriendelijkheid heel goed.

Top geholpen en eerlijke mensen

Was op zoek naar een nette swift en ze hebben me perfect geholpen. Erg blij met de auto en de prijs ook uiteraard. Niets meer als lof voor deze auto dealer

Goede informatie en snel en vriendelijk geholpen.

Snel en goed geïnformeerd een auto gekocht.

Hartelijk ontvangst met goede kennis van zaken

Zeer positief waarbij men het gevoel geeft dat ze je al jaren kennen. Goede uitleg over de aangeschafte auto. En ik had niet het gevoel te zijn gepiepeld. Kom hier zeker weer.

Prettige en deskundige ondersteuning/advies

Correcte behandeling, ruimte en tijd voor het geven van advies. Duidelijke toelichting en uitleg zowel van auto als over de verkoopprocedure. Ik ben een tevreden klant met een mooie n1e nieuwe auto.

aardige verkoper die ons niet onder druk heeft gezet. We mochten een proefrit rijden zonder verplichtingen, hij bood de opties aan zonder vervelende verkooppraatjes, gaf ons genoeg gelegenheid om vragen te stellen en had duidelijk verstand van zaken. Prima service en vriendelijk personeel !

Supper auto

Heerlijke auto om in te rijden . Supper blijmet de aankoop

U heeft met mij meegedacht

Mijn oude auto werd afgekeurd Achteraf gezien zou ik het fijn gevonden hebben als u mij even had laten zien waar hij doorgeroest was: het gaat allemaal tenslotte om (nieuwe auto) duizenden euro’s

Blij met onze nieuwe mooie rode Hyundai

Er was gelijk een goed contact, heel ongedwongen. We konden alles vragen. Afwisselend privé en zakelijk. We kregen de ruimte om na te denken over de koop. Na een week konden we de auto ophalen. Rui heeft alles per mail gestuurd waardoor alles duidelijk was. En als laatste heb ik van Rui een prachtige bos bloemen gehad, ik was erg verrast. Rui is: Heel klant vriendelijk Prettig in de omgang Weet waar hij over praat Veel kennis die hij ook heeft gedeeld Vriendelijke groet Ina de Jong en Marcel Leipoldt

Prima service, transparant, duidelijk en snel

Ik heb mijn auto verkocht aan Luykx. Hierbij was het email contact snel en duidelijk. Ook de afhandeling is zeer soepel verlopen

Goede uitleg, duidelijkheid.

Zeer vakkundige service.

Zeer vakkundige service.

vertrouwd ,kundig en vriendelijk

zijn na meerdere proefritten met andere merkauto's toch voor de Suzuki gegaan.goed bod voor inruil en vriendelijke verkoper met duidelijk verhaal.service prima no nonsense !weet waar je aan toe bent en ook aflevering was top.

Alles keurig volgens afspraak geregeld

Alles keurig volgens afspraak geregeld

Goed spontaan ontvangst. Goed en vakkundig geholpen. Altijd vriendelijk personeel! Auto uit Amsterdam laten komen voor proefrit ging erg snel! Daarna de auto super afgeleverd 👌🏼

Deskundig, vriendelijk, afspraken correct nagekomen. Prima suzuki autodealer.

Vriendelijk Deskundig Alle afspraken nauwgezet en correct nagekomen Transactie veliep volledig on line!!! Het mailverkeer en wijze waarop is denk ik bepalend ( vetrouwen) Gezien corona virus uitstekend nagedacht over hoe en wanneer Auto werd gepoetst en wel op mijn privé adres afgeleverd en inruil werd meegenomen. Interresante cases hoe te handelen on line. Enige nadeel toch iets teveel bijgelegd. Vermoedelijk door on line transactie Overigens wel mijn eigen schuld. Mijn bovengrens is en was 4500 euro. Dus 340 teveel. Jammer, maar over geheel gezien een negen!!! Met speciale dank aan de heer rui

Vlekkenloos

Ik ben zeer positief. Goede auto voor een mooi bedrag. Ik ben heel goed geholpen en er was goed contact tot de auto geleverd werd. Ik kan niks negatiefs bedenken en zou iedereen daarom ook aanbevelen om bij jullie langs te gaan. Bedankt voor alles!

Super tevreden klant

Goede service, altijd vriendelijk, goede uitleg over wat ze verkopen en wat er mogelijk is.

Kwamen voor een Ignis, maar gingen tevreden weg met Swift hybride Stijl

Prima job van David Appel. Drong niets op, maar adviseerde op een uiterst prettige en professionele wijze met als resultaat dat we kozen voor de nieuwe Swift Stijl. Heerlijke auto voor mijn vrouw en genoeg gadgets voor lieden die daar op vallen. Het merk Suzuki heeft er nu door David een nieuwe klant bij en Seat helaas het nakijken. Wij hopen op veel probleemloze kilometers.

Vlotte en prettige samenwerking.

Wij zijn op een prettige manier te woord gestaan. Duidelijke uitleg wat de mogelijkheden waren. Er werd goed advies gegeven en daarna een vlotte afhandeling van gesprek tot de daadwerkelijke overdracht van de auto.

Fijne ervaring

Zo'n fijne ervaring waarin de verkoper met ons meedacht en wij daarom de juiste auto voor ons hebben kunnen kopen.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.