Geweldig bedrijf

Ik wil de mensen die bij luykx Amsterdam west werken een 10 geven. Van de werkplaats staan ze altijd voor je klaar en geven een prima service. Hebben verstand van zaken. Ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan. Het is een topbedrijf. Medewerkers van Luykx bedankt voor jullie geweldige service. Vriendelijke groet Peter uit aalsmeer

Mijn vrouw en ik zijn goed geholpen bij onze zoektocht naar een tweedehands Suzuki Alto. Ons werd helder en duidelijk verteld wat te verwachten bij de aankoop van zo'n auto en op basis daarvan hebben wij dan ook na ongeveer een week daadwerkelijk de auto gekocht

Goed geholpen en geadviseerd!

Wij zijn vriendelijk en professioneel geholpen door Rui Justo. Er werden meerdere mogelijkheden besproken waarna wij zelf goed een keus hebben kunnen maken.

Vriendelijk en bekwaam.

De aankoop en aflevering van de auto verliep uitstekend. Alvorens wij onze keuze maakten zijn we goed begeleid en geïnformeerd. Sinds gisteren zijn wij trotse Suzuki rijders. Bedankt!

klantvriendelijk , behulpzaam en vakkundig

Op een rustige zeer klantvriendelijke manier geholpen om de juiste keus te maken. Een 2e proefrit geen probleem. Goede uitleg.

Prima geholpen bij aankoop auto

Fijn, niet opdringerig, maar wel antwoord op al mijn vragen bij het beslissen over de aanschaf van de mooie occasion Suzuki Celerio. Ook fijn dat de enkele kritiekpuntjes probleemloos werden aangepast.

Vriendelijke mensen, prettige service en een mooi product

Wordt altijd netjes ontvangen. Men neemt de tijd voor je om e.e.a. uit te leggen, prettig aangezien ik zelf geen expert ben. Leasecontract afgesloten en erg tevreden met de auto.

Geweldige service

Ik ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen met de aanschaf van mijn auto.

Erg goed.

Klantvriendelijk .behulpzaam

Super ervaring: Rui Justo was top!

Ik werd zeer correct en vriendelijk door Rui Justo ontvangen: echt een verademing in vergelijking met sales medewerkers bij andere dealers. Hij had meteen door waar ik op zoek naar was in een nieuwe auto van de zaak. Ook het leveren van de auto was perfect! Tot nu toe niets anders dan lof.

Uitstekende service en klantvriendelijk

Vriendelijke ontvangst en geïnteresseerd in de klant. Duidelijke uitleg en vlotte levering met goede garantie voorwaarden.

Slecht nakomen van afspraak

Via internet afspraak gemaakt voor onderhoud. Vaste prijs zo werd vermeld. Auto weg gebracht, bij ophalen rekening veel hoger. Er viel niet over te praten. Dan voel je je wel opgelicht.

Zeer adequate , deskundige en klantvriendelijke afhandeling.

Dank jullie allemaal voor de uitstekende service.

Naar tevredenheid

Netjes en correct

Goed met een aandachtspunt

Als vaste klant heb ik een occasion gekocht . Zit een Hongaars info boek in de auto🥴 Achteraf vind ik dat de verkoper mij meer bedenktijd had moeten bieden. Nu heb ik niet eens proefgereden. Daarnaast werd ik de eerstvolgende werkdag gebeld dat mijn oude auto voor apk moest

Uitstekend en servicegericht bedrijf!

Prettige onderhandeling betr. Inruilen van mijn oude auto! Aflevering van mijn nieuwe auto is prima verlopen!

Zeer goed geholpen, heel tevreden!

We zijn door Rogier en Vincent heel goed geholpen met veel geduld! Ook de dame van de administratie was aardig en behulpzaam! Mooie showroom heel netjes !

Ik heb mijn toyota IQ gekocht. Het duurde allemaal even voor ik hem op kon halen. Maar ze hebben mijn droomkarretje zolang vast gehouden voor mij en daar ben ik ontzettend blij en dankbaar om. Ik geniet volop van mijn roze bolide en hij rijd heerlijk. Ook het personeel wat daar allemaal werkt is super vriendelijk je word ontvangen met een grote lach op hun gezicht voor vragen mag je ook altijd bellen of dat nou 1 of 100x is. En je bent altijd welkom bij ze en dan staat de koffie al klaar.

Afgelopen zaterdag hebben wij onze nieuw gekochte auto opgehaald. dit is inmiddels de derde auto die wij bij Luykx hebben gekocht en naar volle tevredenheid, anders ben je niet al 15 jaar klant. De service en omgang bij Luykx hebben wij altijd als zeer prettig ervaren, zeer professioneel en uiterst vriendelijk. Al zitten zij niet meer in Hoofddorp, maar in Heemstede, wij blijven klant.

Zeer goede klantvriendelijke service en prachtige auto gekocht.

Ben heel goed geholpen wordt echt de tijd voor je genomen en de auto is top afgeleverd

goede service, plezierig contact

Ben al sinds 1985 klant van Suzuki Luykx en heb goede ervaringen met deze garage.

Goed, vlot en deskundig

Goed, vlot en deskundig

Ik heb hem gister gehaalt ik vind hem top

Tot nu is mn ervaring top ..en de mannier hoe jullie met cliënten omgaan geef ik een dikke 10 ..Ik zal wel moeten wennen aan die auto heb hem pas gister 27 feb gehaalt maar bevalt uitstekend..

zeer goede en vriendelijke service

Onderhoud en aanschaf nieuwe auto zijnnu en in het verleden altijd perfect verlopen. Zeer tevreden. Heb vandaag nog iemand geadviseerd om een Suzuki te kopen

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.