Bij binnen komst al een goed gevoel.

Een goede uitleg over de auto's En heel fijn geholpen door David.

Vriendelijke verkoper, die de tijd voor je neemt.

Wij werden ontvangen door een vriendelijke verkoopadviseur. Daarna kregen wij erg uitgebreide informatie over de Suzuki Vitara. We hebben veel waardering, niet alleen voor de verkoopadviseurs, maar ook voor de eigenaar van Auto Luykx. > Dit is onze ervaring in het kort.

Wik zijn helemaal uit Valkenburg naar Amsterdam gereden voor de auto, en wij zijn daar zeer keurig geholpen.....

Jullie hebben altijd snelle service. Dringen niks op. Prettige communicatie.

Super goede service

Bij Suzuki Luykx, is de service top, afspraken komt men na, men denkt mee met je, goede uitleg en heel belangrijk men probeert je niets op te dringen.

Prima bedrijf

Servicebeurt Swift Sport uit laten voeren. Kwamen een aantal extra onderhoudswerkzaamheden bij en werd daar over gebeld. Was een flink bedrag maar de auto kan er voorlopig weer even tegen en alles was keurig uitgevoerd. Dit is mijn eerste kennismaking met Luykx en het is mij prima bevallen. De kostenopgave was duidelijk en klopte en bij het ophalen van de auto werd de rekening nog even met mij doorgenomen en uitgelegd. Ik merk duidelijk verschil met rijden dat de auto een onderhoudsbeurt heeft gehad en dat zegt wel wat over de kwaliteit van dit bedrijf. Hij kan er voorlopig weer even tegen!

Heel prettig geholpen goede uitleg

Fantastisch! Alle tijd, alle rust, vakkundig en gezellig!

Fantastisch! Alle tijd, alle rust, vakkundig en gezellig!

Wij zijn prima ontvangen en geholpen.

Al onze vragen werden op een prettige wijze beantwoord.

Goed ontvangen

Goede vragen, en antwoord. En goed ontvangen

Zeer prettige ervaring

Prima contact, goede prijs voor beide auto’s, mooie bos bloemen.

Erg prettig en gezellig

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en vakkundig geholpen.

Zeer klantgericht, meedenkend en servicegericht

Bovenstaande zegt meer dan voldoende. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen.

excellent service beyond expectation

After purchasing a Suzuki kizashi from a different Suzuki dealer from leeuwarden. I was devastated from problems showing in my car . The car was brought back and service was carried out by the Suzuki dealer in leeuwarden . unfortunately nothing was done correctly but was only put on the invoice. with few days after car was giving problem. I took the car to Suzuki luykx Amsterdam Mr. yuri is a total lifesaver. he took care of everything and arranged all payments thru Suzuki leeuwarden. what a amazing Gentleman to be honest I can't thank him enough. The car was serviced and repaired perfectly. This is a great family company , super thoughtful staffs, they go certainly the extra miles for their clients. exceptional and highly recommended!! Thank you Mr. yuri and luykx Amsterdam!!

Klantvriendelijk

Betrouwbaar, goede voorlichting.

Inspirerend, behulpzaam, meedenkend, attente benadering met kennis van zaken!

Alles is al gezegd in bovenstaande zin. Niets meer aan toe te voegen, prima dealer!

Professioneel

Wij zijn geholpen door een fijne verkoper. Geen gladde praatjes. Iemand met kennis. Het is geen broodje kaas wat je koopt, dus ontzettend belangrijk dat je vertrouwen hebt in de dealer. Wij gaan ervan uit dat de service na het kopen van de Suzuki Vitara ook tip top in orde is.

Service

Het was een prettige ervaring. De medewerker die ons hielp was heel vriendelijk gaf ons een hele goede uitleg om onze keuze te kunnen maken. Hij was heel erg behulpzaam. Ik zou iedereen aanbevelen om zijn/haar auto bij hun te kopen.

Prettig contact gehad met verkoper.

Zowel bij aankoop van de auto als bij de aflevering van de auto nam David alle tijd voor me. Heel fijn was de uitgebreide uitleg van David zodat ik nu goed weet hoe alles werkt in de auto.

Wederom weer prettig geadviseerd dus prima geslaagd voor een nieuwe Suzuki!

Voorafgaand aan de koop heb ik tweemaal de showroom bezocht, beide keren werd ik prettig te woord gestaan en werden mijn vragen beantwoord. Definitieve aankoop met alle uitleg en de dag van levering zijn prima en naar tevredenheid verlopen. Het is vooral dat je tijdens het hele proces te maken hebt met één adviseur c.q. verkoopmedewerker, schept toch een band! Ik ben al vele jaren een Suzuki rijder ook nu zal ik van mijn aankoop geen spijt krijgen.

Heel fijn

Heel aardige verkopers, die zn werk goed uitvoeren. Klant vriendelijk.

Heel aardige verkopers, die zn werk goed uitvoeren. Klant vriendelijke mensen.

Het is voor ons als thuis komen

Het is zoals ik al zei, het is als thuis komen. Je ben bent bij de fam. Luykx geen nummer, maar ze weten bij binnenkomst wie je bent. Je wordt er altijd vriendelijk geholpen, zowel door de verkopers als door de monteurs. Wij komen er al jaren en zijn zeer tevreden. Wij zouden zeggen koop je auto bij Luykx dan ga je als een tevreden klant naar huis.

Goede ontvangst en vrijblijvende uitleg.

We werden netjes geholpen en een gezellig ontvangst. Werd niet opgedrongen om extra bovag garantie te nemen. Dit geeft een goed gevoel.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.