Fijne service bij aankoop occasion

Ik kon bij Auto Luykx snel terecht voor een afspraak voor de occasion die ik op het oog had. Vriendelijke ontvangst en persoonlijke aanpak. Ook na de aankoop bleef de service top! Ik mocht de auto wat langer laten staan in afwachting van mijn parkeervergunning. Geen verborgen kosten en een volle tank. Auto rijdt heerlijk.

Een dikken plus voor de verkoper

Prima geholpen met de aankoop van de auto

Zeer tevreden over alle service

Ik heb de koop van de Suzuki als prettig ervaren goed service . Goede afhandeling

Wat een geweldige service!

Wij hebben onze auto via Suzuki Luyks ingeruild voor een 2ehands auto. De service is gegarandeerd hetzelfde wanneer je komt voor een nieuwe auto. Ze nemen de tijd voor je, luisteren naar je wens en zoeken naar een passende auto. Wat wij erg prettig vonden is dat alles heel 'makkelijk' verliep. Hadden we vraag? Je belt en ze weten direct met wie ze contact hebben. Ik zou iedereen adviseren om bij autodealer Suzuki Luykx te gaan kijken.

Prima!

Recentelijk mijn auto ingeruild en een tweedehands auto gekocht bij Auto Luykx. Ik ben prettig en correct geholpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

goed gevoel toen we kwamen!!

Fantastisch geholpen en goede uitleg! We zijn zeer tevreden met onze aankoop en erg blij met onze auto! Komen beslist terug bij jullie in Amsterdam zuidoost

Ik ben perfect geholpen de medewerkers

Zie boven

Ik kijk terug op een zeer goede ervaring met garagebedrijf Auto Luykx.

Ik kijk terug op een zeer goede ervaring met garagebedrijf Auto Luykx. Ik plan dan ook terug te komen ivm controles, checks aan de auto. Met vriendelijke groet, Linda Hogenkamp

Prima personeel en goed geholpen

Prima service en klant vriendelijk

Geweldige service !!

Wij hebben wederom een auto bij Luijkx , en zijn zeer tevreden , klantvriendelijkheid is TOP, en service is ook altijd prima. Zal deze dealer zeker aanbevelen bij andere !!

Puik

Zeer vriendelijke bejegening, hulpvaardig en duidelijke uutleg over al hetgeen werd besproken

Goed.

Nog geen ervaring.

super cool

altijd een vriendelijke ontvangst. er is altijd aandacht voor de klant . een prima bedrijf met geweldig personeel .

zeer te vreden , prettig geholpen, bedankt Top!!

Vertrouwd adres, goed, product Suzuki laat je echt nooit in de steek! Dit is onze zesde Suzuki in al die tijd hebben we een keer een lekke band gehad en dat was het dan ook. geen wonder dat we weer voor Suzuki kozen, dat is logies zou Cruijff gezegd hebben!

onnodig terug komen

Prima lease bedrijf maar omdat ik niet zo'n e-mailer ben lees ik mijn mails niet elke dag, waardoor het proces onnodig langer heeft geduurd Tip: belletje ter reminder

goed geholpen

goed behandeld en alles uitgelegd

Redelijk/goed

Ik miste na aflevering een gevarendriehoek , de mijnheer die h af heeft geleverd heeft de kofferbakmat nog opgetild maar het is waarschijnlijk allebei op dat moment niet opgevallen Ik heb er vervolgens een foto van gemaakt en aangegeven dat ik die gevarendriehoek mis Vervolgens krijg ik de vraag gesteld hoe we dit op moeten gaan lossen ? Waarop ik dan denk; volgens mij vind je het als autodealer vervelend voor de klant dat die gevarendriehoek weg is en pak je er 1 uit het magazijn of bestel je er 1 en stuur je die op naar de klant, hoe makkelijk kan zoiets opgelost worden ? Uiteindelijk had ik bij zo'n vraag van hoe we dat op moesten gaan lossen geen zin om dat voor te moeten kauwen en dus heb ik maar aangegeven dat ik er zelf 1 ga kopen Daar heb ik verder geen reactie meer op gehad En als ik dan bedenk wat ik allemaal in mijn auto heb achter gelaten ( reserve lampen set, verband/ EHBO tasje, brandblusser, veiligheidsvest etc) dan denk ik dat een autodealer blij is als die dat ziet maar misschien ben ik ouderwets in mijn denken maar ik vind het een gemiste kans om zo'n klein probleempje op deze manier ( niet) op te lossen

Perfecte service en gastvrijheid

Als ik naar de showroom kom is de ontvangst altijd zeer vriendelijk en als ik mijn auto voor onderhoud breng weet ik altijd waar ik aan toe ben

Goede service leuke mensen

Prima geholpen. Aardige mensen.

Prima geholpen. Aardige mensen.

Prettig ontvangst deskundig geholpen fijn om hier een auto te kopen

Een bedrijf waar we vertrouwen in hebben, prettige sfeer deskundige mensen die ook nog interesse hebben naast de verkoop van auto's. Wij hebben het als zeer prettig ervaren.

Zeer goede en aardige behandeling. Zeker aan te raden aan andere.

Zeer fijn,Je word ongedwongen geholpen

nvt

Vertrouwd

Had een fijne klik met Rui de verkoper, de hele deal voelde vertrouwd en Rui dacht fijn mee met mijn wensen. Ben superblij met de gesloten deal!

Autobedrijf waar het aangenaam zakendoen is.

Familiebedrijf met korte lijnen. Snel, prettig en adequaat.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.