Ik ben zeer prettig en deskundig geholpen.

Zeer goede uitleg op alle terrein tijdens mijn aanwezigheid in de zaak.

Goede ervaring

Prima service. Ik zou de auto maandag halen maar dat was moeilijk dus geen probleem dat ik een dag later kwam

Prettige mensen erg behulpzaam

Vriendelijk personeel

Goed bedrijf, fijne service!

Goed en eerlijk een auto gekocht met een goed gevoel! Niks aan te merken, en als er iets mis is kan je altijd zo terug komen bij hun.

Ga eerst naar Auto Luyks voor dat je ergens anders kijkt !!!!

Goede service !! Geduldig nemen de tijd voor je !! Luisteren naar je vragen !!! Mag altijd op kleine reparaties wachten !!! Iedereen is vriendelijk en beleefd !! Kom maar eens kijken dan begrijp je meteen wat ik bedoel .

Snel en service gericht

Z

Betrouwbaar

Persoonlijke en degelijke dienstverlening

Vriendelijk en vertrouwd

Altijd goede en vriendelijke service!! Heel blij met mijn nieuwe auto 😁

Duidelijk en snel

Relevante informatie in de showroom. Offerte en beschikbaarheid snel duidelijk. Voldoende tijd genomen voor uitleg. Ik ben al vele jaren een tevreden Suzuki rijder.

Goede ervaring met pechhulp via de Suzuki Service Card.

Gisteren perfect geholpen : SX4 wilde niet meer starten thuis voor de deur , de accu was leeg en moest vervangen worden . Een medewerker van Auto Luykx Amsterdam West heeft op mijn verzoek een nieuwe accu gebracht en gemonteerd. Top service en nogmaals bedankt.

Brain was een zeer behulpzame verkoper, hij luisterde geduldig naar de wensen van mijn vader. Hierdoor hebben wij een passende auto gevonden tegen een prima prijs. De showroom gaf mijn ouders een “ luxe” gevoel, koffie in een porseleinen beker, mooi en rustige omgeving, kortom mijn vader van 83 is zeer vriendelijk geholpen en mijn moeder was erg blij met het bloemetje. Ik hoop dat ze heel veel rijplezier gaan ervaren. Pluspunt is dat de garage in Heemstede op fiets afstand is van het huisadres.

Prettig geholpen.

Prettig te woord gestaan en geholpen, fijne zaak.

Prima behandeling en gezellig

Prima behandeling, goede informatie. Ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt. Het was een gezellige ontmoeting, ik heb de vorige auto ook bij dezelfde mijnheer gekocht.

2Dec was mijn eerste ervaring en die verliep heel prettig !

Op 9Dec.was de tweede ontmoeting om de gekochte Splash op te halen !ik wil mijn complimenten overbrengen vooral aan de heer Jordi Tammer voor de goede begeleiding!Ik rij met veel plezier weer in een Suzuki!

Prettige verkoop

De verkoper die ons hielp nam veel tijd om ons te helpen, was geduldig en niet opdringerig. Geen moeite of vraag was teveel. Hierdoor was de koopervaring erg prettig. Auto werd keurig afgeleverd met alle afgesproken kleine reparaties uitgevoerd.

Goede ervaring met aankoop en inruil, en vriendelijke en gezellige sfeer.

Goede ervaring met aankoop en inruil. En vriendelijke gezellige sfeer.

De aankoop van onze auto bij Auto Luykx werd een prettige en goed voorgelichtte gebeurtenis.

Een auto koop je niet dagelijks, dus is het een beetje spannende gebeurtenis. Het werd voor ons een ontspannen verkoop gesprek met goede voorlichting en een voor ons goede aankoop.

Prima ervaring(en) direct aan te bevelen.

Alle facetten inmiddels meegemaakt in de afgelopen jaren: aankoop nieuwe auto, aankoop 2de hands auto, onderhoud, storing, service, telefonisch contact, mondeling contact; altijd alles keuring verwerkt, behandeld, afgehandeld etc. Ben een zeer tevreden klant.

Klantvriendelijker kan het niet

Jordy heeft ons geholpen met de koop van de Ignis. Vandaag opgehaald, de tijd die hij nam om alles rustig uit te leggen was echt fantastisch.

Netjes vriendelijk en goed geholpen

Heel goed.

Korte lijnen, goede inruil prijs, en prettige mensen. Auto netjes afgeleverd en snel.

Super tevreden!

Uitstekende begeleiding en service bij het aanschaffen van een occasion.

Uiterst vriendelijke en vakbekwame service. Snelle levering en afhandeling van mijn nieuwe auto. Zeer tevreden met mijn Suzuki Ignis.

Voldoende tijd gekregen met de uitleg van alle opties van onze nieuwe auto 👍

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.