Een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf.

Bij het zoeken naar een occasion hadden we het gevoel dat er met ons werd meegedacht en dat er eerlijke informatie werd gegeven. Erg vriendelijk allemaal, zonder opdringerige verkooppraatjes. Heel prettig. Ook al zochten we iets in de goedkoopste categorie, werden we behandeld met een houding waaruit begrip bleek voor het feit dat het toch een grote uitgave en belangrijke aankoop is. Zelfs nog een mooie bos bloemen gekregen bij het ophalen van de auto, heel attent! Ben ook echt blij met de auto, ziet er keurig uit en rijdt prima!

Vriendelijke begroeting, correcte antwoorden, prettige sfeer.

Bij het ophalen van de auto heb ik dit al aan Jeffry gemeld: Ben prima geholpen. Het ophalen van de auto niet meegerekend ben ik 3 keer in showroom geweest, waarvan 1 keer een poosje geleden. Elke keer werd ik bij binnenkomst begroet. Dat is lang niet bij alle autobedrijven het geval, vaak wordt totaal geen notitie genomen van de potentiële klant. Uitleg en antwoord op vragen: vriendelijk, correct en geduldig, niet opdringerig. Kortom prettig en leuk persoonlijk contact.

zijn altijd vriendelijk

word altijd direct te woord gestaan en als ze tijd hebben helpen ze meteen

Heel warm

Open, eerlijk, warm en deskundig

Zeer klantvriendelijk

Goede service, warm ontvangst, verkoper nam ruim de tijd om alles uit te leggen

prima!

prima!

Ze nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit. Klantvriendelijk personeel en communicatie vond ik ook goed.

Great Customer Experience

Thanks Rui Justo and the Financial Service Team for all the attention and support given in the whole process.

• Would you recommend us? Yes

Goede service!

Prima geholpen.

Prettig

Prettig

ik ben goed geholpen

ik ben Al 16 jaar klant en ben altijd goed geholpen

Super garage

Vriendelijk personeel, behulpzaam en duidelijk uitleg gekregen over mijn nieuwe auto. Auto Luykx ZEKER EEN AAN RADER.

Reëel en ontspannen zaken doen bij Auto Luykx

Prima en deskundige medewerkers staan je vriendelijk te woord. Het uurtje rijden naar Amsterdam is geen probleem bij onderhoud aan de auto TZT of als we besluiten een van onze Suzuki's weer in te ruilen.

Vriendelijk, deskundig, helemaal tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn Suzuki Ignis die ik sinds 28 september in rij. Wesley Boode heeft mij door het aanschaffen een auto, voor het eerst in ongeveer 40 jaar(!), op een prettig en ontspannen manier heen geloodst

Klantvriendelijk ?

Haal vandaag mijn suzuki op in Heemstede na een onderhoudsbeurt, De receptionist is nog aan de telefoon en heeft het met een klant/kennis uitgebreid over zijn vakantie en na plm 10 minuten wordt er een afspraak gemaakt. Dit is natuurlijk klantvriendelijk voor diegene aan de telefoon maar irritant voor de klant die staat te wachten. Graag telefoon gesprekken wat zakelijker houden als er meer klanten zijn.

Vriendelijk en duidelijk

Aardige mensen. Geen nare verkoop tactieken.

Vriendelijke,ervaren en geduldige medewerkers. Alle vragen werden prima opgelost.

Ik ben zeer on tevreden hoe het afgehandeld is

Ik moest een onderdeel vervangen maar was niet kapot valt niet over te praten en heeft mijn veel geld gekocht garage Luykx Zuid oost

zeer klant gericht

Bijzonder vriendelijke verkoper laat je op je gemak voelen en professioneel advies met alle voor en nadelen eerlijk dus

Klant vriendelijk, duidelijke afspraken en een prima serviece.

Super service

Klantvriendelijk, goede service

Zeker tevrede met de afgesloten deal.

Ik reed een auto die niet meer voldeed aan mijn wensen. Deze dus in kunnen ruilen voor een goede prijs bij de aanschaf van de Suzuki Kizashi die wel aan mijn verwachtingen voldoed. Voorheen al een auto gekocht bij Suzuki Kunst waar ik ruim 7 jaar met plezier in gereden heb. Met deze ervaring en kennis dus op naar auto Luykx. Hopelijk heb ik over een flink aantal jaren de zelfde mening over auto Luykx.

Geweldig geholpen

Alle informatie gekregen waar we naar op zoek waren en snelle reactie op extra vragen. Ook bij aflevering auto uitvoerige uitleg/toelichting over de diverse systemen etc. Zeer tevreden en gemerkt dat naar klant wordt geluisterd.

Altijd even vriendelijk, snelle en goede service!

Als ik bij Auto Luykx kom wordt altijd ik door iedereen even vriendelijk ontvangen. En de service is fantastisch. Ik ga weer met heel veel plezier rijden in mijn Suzuki Swift. Dank jullie wel!

Excellent service and advise from Rui. Delighted with our Susuki Vitara . Staff were welcoming.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.