Goed en betrouwbaar!

Toch ...in deze onpersoonlijke tijd (mail, antwoord /apparaten en internet !) Sterke punt van deze firma Luykx ...persoonlijk dat is het sleutelwoord ...dat is fijn! Hoop in Godsnaam..bij wijze v spreken ...dat het persoonlijke ...aub niet gaat verdwijnen ....! Als Luykx dit volhoud ..zal dit bedrijf zich altijd onderscheiden v andere bedrijven . 👍🏼😁 succes hiermee en bedrijf -voering . Gr Manon Wagenmakers

goede service

Altijd goed geholpen en heel vriendelijk personeel

Van Kunst Heemstede werd het Luykx, niets mis mee, personeel bleef, service prima. Kreeg net mail dat vestiging Hoofddorp naar Heemstede komt. Samengevoegd dus. Hoop dat dit geen nadelige invloed heeft voor jullie medewerkers. En voor de vertrouwde medewerkers van jullie klanten zoals ik. Want ben namelijk erg tevreden.

Goed.

Jullie zijn te vlug.Ik heb de auto sinds een week, dus veel ervaring heb ik nog niet met Auto Luykx. Wel een vraagje aan mijn net gekochte auto zitten een paar hele kleine verfbeschadigingetjes aan de portieren, graag zou ik die toch liever niet hebben.Heeft de garage een oplossing? Vriendelijke groet, Carla Prinsen.

geweldige service

We zijn zeer tevreden over onze nieuwe Celerio (alles is nét iets beter dan de Alto), maar meer nog over de geweldige service bij het inruil- en aankoopproces. Complimenten aan de heer Tammer van Auto Luykx Amsterdam!

Fijne medewerkers erg vriendelijk

Prettige ervaring. Fijn bedrijf. Kom hier zeker terug

zeer prettig zaken gedaan

Zie boven.

slechte ervaring en komen afspraken niet na

Reservering van een auto niet nagekomen en auto ondertussen verkocht aan ander klant. Zeer slecht behandeld terwijl we serieus waren over de aanschaf van de betreffende auto

fantastisch

mijn ervaring is geweldig geweest. goed en duidelijke en service gericht

leuk geholpen en een prachtige auto rijker, familiebedrijf

Op zoek naar een nieuwe auto bij autobedrijf Luykx terecht gekomen naar aanleiding van goede recensies. Geholpen door Brian bij Amsterdam Westpoort. Erg attente verkoper en denkt graag mee. Er wordt niets opgedrongen en hier nemen ze de tijd voor je. Ook als je rustig wil kijken is het geen probleem. Een echt familiebedrijf en die sfeer hangt er ook! Na twee weken nog even een belletje om te horen of alles goed is en hoe de auto bevalt. Bij aflevering de suzuki swift opgepoetst en als nieuw meegekregen. Een aanrader als je op zoek bent naar een goede occasion of een nieuwe auto.

ik ben goed, zakelijk, vriendelijk en met geduld als klant behandeld.

Ik heb dan ook besloten de Suzuki Vitara te kopen. Ik heb vertrouwen in de verdere service en garantie die uw bedrijf mij heeft belooft. Tot nu toe ervaar ik de Vitara als een confortabele en ruime auto Vriendelijke groet Peter Remmers

Prima geholpen

Goed en leuk gesprek. Niet opdringerig. Behulpzaam.

Vriendelijk no nonsens personeel

Nette verkoper, duidelijke afspraken, goede prijs/ kwaliteit.

Bijna helemaal goed.

Ik ben al heel veel jaren een zeer tevreden klant bij Luyxk. Ik heb nu een min puntje bij mijn nieuwe Swift. In de advertentie van de Swift stond " technisch en optisch in nieuwstaat". Ik ben daar blind van uitgegaan. Bij het ophalen van de auto was er toch een klein deukje in de achterbumper. Dat is niet optisch in nieuwstaat! De verkoper zei dat het deukje er al in zat. Conclusie: valse voorlichting in de advertentie.

Supersuper tevreden

Fantastische garage, meer dan uitstekende garage, meer dan super tevreden!!!!!

Top mij complimenten

Echt heel tevreden over de service van de Firma luyks. Jeffrey en Carlos bedankt erg blij met mij nieuwe Swift.

Uitstekende Garage

Dikke 10 voor deze garage. Goede service, goede uitleg door Gerwin. Niets is teveel, alles wordt keurig opgelost.

Gewoon goed

Goed en prettig geholpen

Auto Luykx is top wat een service geeft dit bedrijf geweldig

Zoals we gewend zijn..

Wij komen een kleine 10 jaar bij de familie Luykz. Onze eerste Suzuki gekocht bij opa Luykx. Wij zij erg blij met de persoonlijke behandeling. Keep up the good work!!!

Fijne groep mensen, persoonlijk en een goed product.

Nog steeds een persoonlijke benadering en de afspaken worden nagekomen! En de service is nog steeds op niveau. Ga zo door....

Vriendelijk, klantgericht, en zeer kundig

Vandaag mijn 7 jaar oude Suzuki opgehaald na een grote beurt. Behalve dat evoor gezorgd wordt dat ik veilig kan blijven rijden, zorgen ze er ook voor dat de kleine putjes en een enorme kras weggewerkt is. De gespecifeerde rekening werd uitgelegd, een afspraak voor de APK volgend jaar en met een Suzuki Service Card ging ik zeer tevreden de deur uit. Dank je wel Gerwin Kroes en team Luykx

Lange wachten was de moeite waard

Levering duurde lang. Ik moest zelf een aantal keer bellen om achter de exacte leverdatum te komen. Kortom communicatie is het enige minpunt.

Goede service, duidelijke uitleg

Ze nemen de tijd voor je, leggen alles goed uit. Nemen alles met je door en kijken goed naar wat jij wilt.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.