Mijn wensen gaan vóór die van hun, erg fijn. Ze hebben engelengeduld

Altijd klantvriendelijk

Goede informatie over de nieuwe auto met tijd en aandacht. Altijd laagdrempelig te bereiken en een grote bereidbaarheid.

subliem

Geweldige uitleg bij het in ontvangst nemen van de auto. Alle tijd en in alle rust.

Heel fijn

Duidelijk.vriendelijk

Zeer tevreden!

Wordt altijd goed geholpen, afspraken worden altijd nagekomen. Ook voor deze derde Vitara voor ons werd rustig de tijd genomen.

duidelijk en goed geregeld

Zeer duidelijke en prettige uitleg van nieuwe auto. Werd de tijd voor genomen, konden vragen wat we wilden. Kunnen altijd terecht voor verdere vragen. Je zou bijna vergeten dat (buiten hun schuld),we een jaar hebben moeten wachten.

Zeer vriendelijk en duidelijk

Deze dealer was mij onbekend. Mijn vrouw en ik beschikten over de 2 auto's. Gezien onze leeftijd (beide 70-ers) besloten we om haar auto (KIA Pincanto) te verkopen. Wij waren wel voornemens een andere nieuwe auto aan te schaffen maar een kleiner exemplaar. We reden een Nissan Qashqai 1.2 Acenta. Ons oog viel op Suzuki Ignis. De verkoop van beide auto's verliep probleemloos en de nieuwe aankoop werd goed geadviseerd. We besloten zelfs voor een lease constructie. Al met al zijn we dik tevreden.

Snelle en uitstekende service ontvangen.

Een langzaam leeglopende band van mijn Vitara was de klacht die ik melde bij Luykx. Ik mocht gelijk langskomen en half uur later was het probleem opgelost, de monteur liet mij een heel klein spijkertje zien wat de klacht veroorzaakt had. Ik was hem uiterst dankbaar, maar niet alleen hem, ook de heren van de service-afdeling die mij uiterst vriendelijk te woord hebben gestaan en die het voor mij mogelijk hebben gemaakt om direct langs te komen. Klasse.

Top garage

Ik moest voor de eerste onderhoudsbeurt voor mijn Suzuki Swift sport naar het filiaal van Luykx in Amsterdam. Ik had een paar weken ervoor opeens problemen met mijn apple car play in de auto. Het lukt opeens niet meer om mijn iPhone te verbinden met de apple CarPlay in de auto. Ondanks ik het originele iPhone snoertje gebruik. Bij de garage hadden ze er even naar gekeken. Dit ligt niet aan Suzuki media systeem maar aan de nieuwe iPhone snoertjes van Apple. Het alternatief was een nieuwe prijzig snoertje bij de garage kopen van een ander merk. Dit merk was getest en werkte altijd goed. Ik had echter nog een oud beschadigde iPhone snoertje wat nog wel werkte. De monteur heeft de oude kabel met speciale tape weer gemaakt zodat ik deze kon weer gebruiken. Kortom er wordt mee gedacht en gekeken wat voor de klant de beste en goedkoopste oplossing is. Daarnaast een top onderhoudsbeurt met een kleine attentie in de auto als bedankje voor het laten uitvoeren van de onderhoudsbeurt bij Luykx. Bijzonder vriendelijk en oprecht personeel. Geen gladde verkooppraatje maar gewoon vertellen zoals het is.

Zeer vriendelijk, behulpzaam en denken goed mee!

Heel fijn, klant krijgt alle aandacht en fantastische service!

Een geweldig goed bedrijf

Auto Luykx is een bedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan. Ik ben blij dat ik mijn auto bij hen heb gekocht.

Vriendelijk en fijn geholpen.

Vriendelijk en fijn geholpen. Gezellig bedrijf! Een Aanrader!!!!

Oplichters

Ik (vrouw) heb jaren lang mijn auto laten onderhouden door deze garage in Amsterdam. De auto was weliswaar wat ouder maar nog maar 120.000 km op de teller. De laatste twee jaar gaven ze al aan dat de kosten steeds hoger werden voor reparatie en dat de kans steeds groter werd dat het slim was om hem weg te doen. Dit jaar was het zo ver. Het was niet meer de moeite waard om hem te laten repareren aldus Suzuki Luykx en het zou ruim 1400 euro kosten om de auto überhaupt door de APK te halen met naar schatting nog eens 600 euro extra onderhoud wat ze vermoedden in het aankomende jaar. Voor 500 euro zou Suzuki bereid zijn hem van mij over te nemen. Ik liet me overdonderen en zei ja. Eenmaal erover gesproken te hebben met anderen zat het me niet lekker. Ik heb er toen voor gekozen om een APK bij een ander bedrijf te laten doen. Ik belde Suzuki dat ik van de verkoop afzag en meer denktijd wilde. Tot mijn verbazing was de auto toen al aangemeld voor verkoop. Vreemd als je bedenkt dat ze aangaven dat de auto niet meer de moeite waard was (want 500 euro als bod). Neutrale APK wees uit dat ik hem voor 80 euro goed gekeurd kreeg. Een goede dorpsgarage heeft naar mijn auto gekeken voor een second opinion en gaven aan dat de auto nog prima is en op wat onderhoud na (800 euro) rij ik inmiddels al weer bijna een jaar met veel plezier probleemloos in mijn auto. Ik was lange tijd zo boos over deze gang van zaken dat ik nog geen review wilde schrijven, maar vind het ondanks dat het ruim 9 maanden geleden plaatsvond toch belangrijk om deze review wel te delen. Pas dus op met onderhoud bij deze garage!

Goed geholpen, blij met m'n auto!

Ik rijd nu een weekje in m'n nieuwe auto. Blij mee, netjes geholpen. Er werd echt tijd voor je genomen, vragen mag. Hoop er nog lang plezier van te hebben.

Vriendelijk en professioneel.

Nieuwe auto gekocht. Erg klantgericht. Ze nemen de tijd om uitleg te geven. Kom al 25 jaar bij Suzuki Luykx en wordt nooit teleur gesteld.

netjes geholpen

we hadden wel een volle tank verwacht verder alles goed

De garage moet zich nog aan ons bewijzen

Na 20 jaar als tevreden klant bij een andere garage overgestapt naar Lukx, speciaal voor een Suzuki. Helaas bij aflevering van de auto geen leesbare handleiding gekregen. Ook kregen wij de mededeling dat we door omstandigheden geen bloemen kregen. Vermeld dat dan maar niet aan de klant, of zeg dan dat die bos later nog een keertje komt. Wij hopen de handleiding alsnog te krijgen. We hebben immers veel geld neergelegd voor deze nieuwe auto. Dat hebben we in al die 40 jaren dat we autorijden nog nooit meegemaakt.

Heel fijn bedrijf, waar ik altijd vriendelijk wordt ontvangen.

De kracht van Auto Luykx is dat het een kleinschalig familiebedrijf is. Iedereen is betrokken, vakbekwaam en heeft tijd voor elke klant. Vooral niet doorgroeien naar een glazen verkooppaleis, waar te vaak langs elkaar heen wordt gewerkt.

Geweldig, zoals altijd.

Vakkundige medewerkers en communicatie op een zeer prettige wijze. Top

Super geholpen! Kom al jaren bij Luyk Heemstede, heb nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Goed geholpen en geadviseerd

Mijn 17 oude yaris had 't begeven en de zelfde dag een proefrit in een veel nieuwere versie yaris gereden bij Auto Luykx. Ik vond 't een grote stap een andere auto, en moest daar toch wel even een nachtje over slapen. Maandag er weer naar toe, met al mijn vragen die netjes zijn beantwoord. De deal gesloten en paar dagen later stond, de ditmaal witte yaris, voor de deur. Tot nu toe heel tevreden. Op naar minstens 14 jaar met dit witte pareltje!

Snel geregeld !

Super service, ontspannen sfeer, duidelijke uitleg over de auto, helemaal fantastisch blij met de heren Bedankt !!!

Top geregeld allemaal

Bij binnenkomst aardig begroet, en zeer degelijk geholpen, goede service. En afspraak=afspraak

De Suzuki Vitara bevalt super.

Prima vakkundige garage

Ben er al 5 jaar klant sinds ik Suzuki rijdt. Onderhoudsbeurt laten uitvoeren en alles weer keurig uitgevoerd. Naast de standaard beurt kwamen er nog wat werkzaamheden bij waar telefonisch overleg over was. Auto is weer tiptop in orde!

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.