De Suzuki Vitara bevalt super.

Prima vakkundige garage

Ben er al 5 jaar klant sinds ik Suzuki rijdt. Onderhoudsbeurt laten uitvoeren en alles weer keurig uitgevoerd. Naast de standaard beurt kwamen er nog wat werkzaamheden bij waar telefonisch overleg over was. Auto is weer tiptop in orde!

Van A tot Z gewoon top!

Ruime keus aan occasions. Vriendelijk ontvangen. Bij aflevering duidelijke uitleg over de auto. Dus ja, eigenlijk zeer positief!!

Goede inruilprijs en prima afhandeling

Ik kreeg een betere inruilprijs ten opzichte van andere dealers. Rogier (Petri) heeft goede en volledige informatie gegeven op diverse vlakken. Het is dat ik te ver van A'dam woon, anders had ik mijn nieuwe Suzuki ook zeker bij deze dealer in onderhoud gedaan.

Top garage , voelt meteen vertrouwd

Hele fijne en persoonlijke benadering bij verkoop en aankoop auto wat meteen goed voelt . Bij vragen staan ze voor je klaar Vol vertrouwen ! Dankjewel Rogier Petri

Volle tevredenheid

Zowel telefonisch als persoonlijk contact naar tevredenheid.

Hele prettige ervaring

Prettig geholpen

De aflevering was hartelijk en deskundig

Zie boven

aardige mensen heeeeel goede uitleg

ben erg blij (tot op Heden) met mijn aankoop, alles was prima geregeld aardige mensen en vooral een geweldige uitleg over alles.

Goede informatie, betrouwbaar.

Goede service en tijd nemen voor klanten.

Zowel bij aankoop als bij aflevering nam David Appel ruim de tijd voor uitleg. Wat ons betreft hoeft hij niet meer op cursus voor klantvriendelijkheid en kennis. :)

Goed geholpen alles begrijpelijk uitgelegd. Niets dan lof.

Zeer goed!

Meteen toen we binnen kwamen lopen voelde het goed en vertrouwd. Duidelijk en vriendelijk personeel. Er werd echt tijd voor ons gemaakt. Wij mochten ook meteen een proefrit maken terwijl hier geen afspraak voor gemaakt was. Twee weken later hebben wij onze nieuwe Suzuki opgehaald. Nogmaals bedankt Rogier.

Wat een verademing

Zelden een verkoper gezien die zo meedenkt. Heer David Appel geweldig.

Klantvriendelijk. Goede uitleg. Heb de koop van de auto als zeer prettig ervaren.

David staat er voor zijn klanten.

De verkoper David Appel is er echt voor zijn klanten. Een regelrechte topper. Door hem rij ik nu in een gave Swift Sport.

Super bedrijf, deskundige begeleiding

Vanaf moment 1dat je binnenkomt totdat je een week later met je nieuwe auto wegreed was alles geweldig!! Kan iedereen aanraden en vraag naar Rogier :)

Goede ervaring

Goed advies gekregen van de heren. Ze hebben voor mij een goede en eerlijke deal gemaakt waaronder een paar reparaties vielen die nog voor de aflevering gedaan werden. Het enigste nadeel was dat wij bij de proefrit bijna een uur moesten wachten tot dat we mochten rijden terwijl ik een afspraak had gemaakt van tevoren.

Keurig ouderwetse service

Beleefd , vriendelijk

fijne dealer

vriendelijke ontvangst en prettig en persoonlijk goed contact,wordt goed geluisterd en gekeken wat er kan.

prima en prettig auto gekocht en geleverd.

2e keer dat ik bij dit bedrijf een auto koop. Alles volgens afspraak verlopen. Prettige manier zaken gedaan.

Vertrouwd en fijne garage

No nonsense en goede ervaring bij aankoop Suzuki

Uitermate prettig....!

Vertrouwelijk,deskundige uitleg,geen opdringerige toestanden,geen haastige beslissingen,alle tijd om na te denken,aardige mensen,lekkere koffie,zeer tevreden.

Super service

Sinds 2019 kom ik graag bij Suzuki Luycks. Service staat bij hun hoog in het vaandel.

Vriendelijke ontvangst en goed en deskundig geholpen

verkoper nam alle tijd voor ons. en dacht met ons mee.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.