Super vriendelijk personeel

Wij rijden al een aantal jaar Suzuki en komen hiervoor altijd naar Luykx. Het personeel is vriendelijk, neemt de tijd voor je en denkt goed mee. Bij het ophalen van de nieuwe auto werd alles goed uitgelegd en doorgenomen. Een stukje service waar je graag voor terug komt.

Goede service, goede kwaliteit

Op mijn aanvraag voor een proefrit in een occasion Swift werd binnen een uur gereageerd, wat ik niet had verwacht aangezien ik het om 17.45 via de site had geregeld. Vincent regelde de auto nog voor de volgende ochtend! Die auto is het nirt geworden, maar bij het terugbrengen zag ik wel mijn Black Bandit staan. Binnen 2 dagen waren wat kleine plekjes ook keurig en kon ik met een bos bloemen als bonus op pad. Heerlijk! Swiftje rijdt 1 oo 20 in t echt

Uitstekende uitleg van de auto

Wij vonden de vertegenwoordiger Rogier uiterst vriendelijk en vakkundige uitleg geven. Als iemand ons vraagt hoe het hoe on,e ervaring is bij Luykx kunnen wij alleen maar positief advies geven en zullen wij Rogier als voorbeeld opgeven. Coby en Herman Terweij 19 juni 2023

Voor het eerst een nieuwe auto bij Luykx gekocht en ben zeer tevreden!

Heel fijn dat er veel tijd is uitgetrokken door de verkoper, zowel bij het kopen als bij het ophalen van mijn nieuwe auto. Er is veel verteld en uitgelegd. Mijn geduld is wel op de proef gesteld...ik heb precies een jaar op de Suzuki Ignis moeten wachten. Maar daar kan Luykx uiteraard niets aan doen. Kortom, een tevreden klant!

Onze ervaring is in een woord geweldig. Super.

Erg goed en vriendelijk geholpen

Ik kan er altijd terecht als er wat is

Vriendelijk personeel en goed geholpen

Geholpen op afgesproken tijdstip. Behulpzaam bij de receptie ( met koffie !). Verkoper Vincent heeft alles keurig uitgelegd. En nog een bloemetje voor de overdracht van de nieuwe auto

vriendelijke en geduldige behandeling

Ik heb de behandeling door rogier als zeer prettig ervaren.

Fantastisch geholpen!

Na pech met onze oude auto, wat achteraf gelukkig meeviel, wilden wij onze nieuwe auto een week eerder ophalen, wat dankzij de inzet van de medewerkers van Auto Luykx gelukt is. Alle lof!

Top!!!

Onwijs goede ervaring met dit bedrijf! Een mooi net bedrijf met hele fijne medewerkers en heel goed geholpen door rogier. hij nam alle tijd voor ons. Zeer tevreden

Mooi familiebedrijf

Hoewel de communicatie bij vertraging van levering te wensen overliet toch een positief beeld

Goed geholpen. Goede uitleg..

Inmiddels voelt het als of we thuis zijn

5 jaar geleden kochten wij een mooie Suzuki Alto als tweede auto. Toen èèn auto genoeg was ging de Alto naar onze dochter. Nu kochten wij een mooie Swift, omdat we aan een nieuwe(re) toe waren. Eerst gekeken wat de occasions waren en de volgende dag de koop afgerond. Zo snel gaat dat dan. Wij vertrouwen op het merk, de dealer en de vakkundige en vriendelijke medewerkers van Auto Luykx, Alles prima geregeld en wij rijden sinds vandaag in onze nieuwe auto.

Niets op aan te merken.Alles was prima!

Zowel voorafgaand aan de aanschaf en na ophalen van onze nieuwe auto uitgebreid geïnformeerd en uitleg gehad. Prettige ervaring gehad met Luyckx.

Ik ben een tevreden Suzuki rijder!

Al heel wat jaren mag ik met veel plezier in een Suzuki rijden. Van Suzuki Alto naar Suzuki Swift en van de Ignis naar nu deze week de Vitara. En..... weer een bijzonder prettig contact met de dealer, de verkoper en de mensen die er voor zorgen dat de auto er bij aflevering picobello uitziet. Dank team Auto Luykx

Goede betrouwbare service

Er is goed geluisterd naar mijn wensen. Ik heb hierdoor goed advies gekregen waardoor ik nu een top auto kan rijden.

Topauto met topservice!

Ik heb helemaal niets te klagen over mijn ervaring bij Auto Luykx. Samen met behulp van Rogier een uitstekende auto weten aan te schaffen. De communicatie naar elkaar toe was heel duidelijk en ik kon met al mijn vragen goed geholpen worden.

Goede service en heel klantvriendelijk!

Wij rijden al jaren Suzuki. Het is een zeer betrouwbaar merk. De service is uitstekend en zeker niet tot de deur. Men doet er nu alles aan om je tevreden te stellen als je de deur uit loopt. Niets is ze teveel!! Een absolute aanrader!

Ik was op zoek naar een bepaalde auto en ik was er al achter dat een nieuwe auto kopen heel veel geduld vraagt wat betreft de levering. Bij Luykx stond de auto te koop die ik wilde hebben. Ik dacht dat de auto daar al stond. Helaas niet. De auto was nog in bestelling bij de fabriek. Al met al heeft het precies een jaar geduurd voordat de auto geleverd kon worden.

David wat ben jij een topper

David, jij bent een aanrader voor iedereen! Wat ben ik goed door jou geadviseerd en geholpen! Hulp nodig voor een auto? Vraag naar David. Groetjes Miranda

Een zeer plezierige en persoonlijke benadering door Jeffrey. Iemand die trots is op het familiebedrijf en met passie het vak verstaat.

Tijd, aandacht voor ons als klant

Positief

Super van A(aankoop) tot Z(levering)

Ondanks de lange levertijd altijd goed op de hoogte gehouden. Zelfs toen de auto er was en geleverd zou worden maar dit gecanceld werd in verband met wat ongemakken. Super snel opgelost en rijden nu al met plezier in onze S Cross

Goede en nette afhandeling van de levering.

Autobedrijf Luykx heeft een prettig verkoopteam dat de afspraken nakomt en zorgt voor een prima aflevering van een Suzuki. De transacties verliepen vlekkeloos ondanks dat de overschrijving wat moeite gaf, dit was voor klant en verkoper te wijten aan overmacht! Een bloemetje bij aflevering maakte het geheel compleet! Kortom een aanrader!!!

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.