Koop van een Auto

Zij heben mij goed geholpen zo wel vekoper of wel medewekers

Super vriendelijk ontvangst en deskundig advies.

Super vriendelijk ontvangst na telefonische afspraak. Goede deskundigheid en uitleg. Ook goede uitleg bij aflevering. Alles als zeer positief ervaren

Vriendelijk en snel

Mijn eerste auto bij dit bedrijf gekocht. Heel vriendelijk geholpen. Kon gelijk een proefrit maken zonder afspraak. Binnen een week alles geregeld. Top. Bedankt

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Prettig en persoonlijk te woord gestaan.

Er wordt ruim de tijd genomen tijdens het eerste bezoek en proefrit. Er wordt goed meegedacht met de persoonlijke mogelijkheden, waaronder pas afleveren na einde leasetermijn en over schadevrije jaren voor de verzekering. De auto wordt netjes afgeleverd.

Goed geholpen , deskundig personeel

Duidelijke uitleg en een eerlijke prijs

Alles netjes afgeleverd uitgelegd en ontvangen bij het halen van nieuwe auto.

Ik ben uitstekend geholpen en kreeg de informatie die ik nodig had.

Ik ben uitstekend geholpen en kreeg de informatie die ik nodig had.

Top geholpen

Zeer terzake kundig en vriendelijk personeel. Ondanks alle drukte nam men alle tijd.

gewelig en erg persoonlijk

bij binnenkomst is het een warm onthaal

Wij zijn bij Suzuki Luykx erg prettig geholpen bij het kopen van onze auto We zijn keurig te woord gestaan en goed geholpen De occassion die wij hadden bezichigd in Heemstede werd zelfs naar Amsterdam gebracht zodat het voor ons makkellijker was om een proefrit te doen Alles is netjes afgehandeld rondom de verkoop bij een kopje koffie van onze eigen Auto en de niewe Auto wij zijn zeer tevreden proficieat Auto Luykx Fam Paauw

Top geholpen door David

Zie boven

Uitstekende oplevering Deskundige verkoper Alles naar wens

Het gehele verkoopproces klopte van begin tot eind.

In onze zoektocht naar een 2e hands auto kwamen we bij Auto Luykx terecht. Op de website waren goede en duidelijke foto's en bijbehorende specificaties zichtbaar - de foto's gaven ook een beeld van de aandachtspunten (lichte beschadigingen etc.) van de auto, geen verrassingen dus als je naar de showroom gaat. We werden op een zeer prettige manier benaderd door David Appel. Hij probeerde vooral al onze (kritische) vragen te beantwoorden zonder direct (te) sales gedreven te pushen. Ook het proces daarna hebben wij als zeer prettig en persoonlijk ervaren met een uiteindelijke aankoop tot gevolg. Vandaag hebben wij de auto geleverd gekregen en ook daar heeft David met de wat ons betreft voor hem kenmerkende personal touch er een prettige, duidelijke en zeer klantgerichte/-vriendelijke ervaring van gemaakt.

Goed en klantvriendelijk

Fijne ervaring bij de koop van mijn nieuwe Suzuki! Zeer klantvriendelijk geholpen , wat fijn is dat je niet gepusht word ! Na de koop van de auto alles goed uitgelegd hoe de auto werkt , en tot mijn verbazing kreeg ik nog een prachtige bos bloemen!

Fantastisch!

Super vriendelijk geweldige service!!! Zelfs een bloemetje gekregen echt te gek!

Tot nu toe ben ik keurig behandeling

Uitstekend geholpen

Bij Luykx wordt ik altijd vriendelijk en zakelijk geholpen.Ik ga daarom voor onderhoud etc altijd naar Heemstede. Geen moeite is hen teveel. Ik heb nu mijn 2e auto in Heemstede gekocht, en heb weer nieuwe dingen over mijn auto geleerd dank zij David. Ik blijf klant zolang ik auto rijd.

Zojuist mijn nieuwe suzuki swift opgehaald in Heemstede. De gehele auto is uitgelegd zodat je niet helemaal blanco wegrijdt. Wij zijn zeer goed geholpen door verkoper David Appel. Hele aardige verkoper die ook met je meedenkt.

Perfect geholpen

Vriendelijke mensen goed geholpen

Klantvriendelijke en efficiënte aankoop en aflevering van de auto

Ik ben blij dat ik zo snel een vervangende suzuki kon kopen en ik ben goed en prettig geholpen door Auto Luykx

Fantastische ontvangst en begeleiding.

Hier wordt gelet op wat de klant wenst. Geen dwang of druk om een auto te verkopen. Je krijgt het advies om vooral een proefrit te maken om te beoordelen of een Suzuki bij je past. Zo nee, dan blijven wij even goede vrienden. Ik ben zeer gelukkig met mijn aankoop. Goede begeleiding bij het afhalen van de auto. Kortom: een garage om aan te bevelen.

Goede deal en prettig geholpen.

Vakkundig geholpen en goede service bij aflevering.

Klant is echt koning.

Van begin tot eind zeer vriendelijk. Direct een klik en gevoel van vertrouwen. Zelfs na de verkoop een goede service gekregen. Hier zou ik graag bij terugkomen voor een volgende auto. Menig andere dealer kan hier een voorbeeld aan nemen. Toppers!!!

Prettige locatie.

In de vestiging wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan door voor ons een oude bekende Arjan. De aankoop van onze Suzuki S-Cross is gelopen via David Appel. David heeft veel kennis in huis en geeft de goede adviezen. Prettig is dat recht door zee en direct is.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.