Vertrouwen als nieuwe klant volledig geschaad......
Als autoliefhebber mijn auto voor onderhoud en APK aangeboden als nieuwe klant bij Kleinwier Zwijndrecht. Na onderhoud heeft de monteur een proefrit gemaakt, echter tijdens inparkeren komt de auto met een behoorlijke klap met het onderste deel van de voorbumper op de stoeprand. Ik zag dit vanuit de showroom met lede ogen aan, de klap was binnen in de showroom hoorbaar. Monteur stapt uit, loopt direkt zonder te kijken terug naar de werkplaats, en meldt de auto af.
Balie medewerker geeft aan dat het onderhoud is gedaan en dat alle afgesproken reparaties zijn verricht. Ik vraag nog of er verder nog bijzonderheden zijn, medewerker geeft aan van niet. Hierop deze medewerker gewezen op het feit dat de auto op de stoeprand heeft gezeten. Samen naar de auto gekeken en de carbon bumperlip had een forse witte plek en hing aan een kant 3-5 cm los van de bumper. Ook zat er door het omhoog komen van de bumper in het spatscherm een knak en was er een stukje verf afgesprongen. Deze man ook hierop gewezen, en zijn reaktie was: "ja....ja... dat lijkt wel vers"
Medewerker heeft wel 20 keer gezegd: " Goh wat baal ik hiervan zeg",
nooit excuses gehad, en monteur zegt niets te hebben gemerkt.....
Overeengekomen om alles netjes te laten maken.
Kreeg na deze beurt een dikke slecht gespecificeerde rekening.
Zelf nieuwe bumperlip opgezocht op kosten van Kleinwier, en ben doorverwezen naar een schadeherstelbedrijf, naderhand is er nooit meer gevraagd of alles naar wens is hersteld, geen reakties meer.....
Zo behandel je geen klanten, zeker geen nieuwe.
Denk goed na voordat u hier uw auto (of heilige koe) gaat brengen!