Super gezellig in de auto en goede begeleiding.

goed gepland,duidelijk

Net als op school zijn de resultaten bepalen de beoordeling.

Superfijne manier van kennis overdragen

De lessen van Stefan heb ik super fijn ervaren. Juiste aandacht, goeie leermeester met kennis v t vak en die weet hoe die dit overdraagt! Rustig en erg plezierig, tijd v een praatje daar waar kan! Vind de lessen in totaal wel erg prijzig snap wel dat dat voor velen een struikelblok kan zijn.

zeer leerzame rijlessen

Fijne lessen, fantastische instructeur

Blauwe plekken, zweet en tranen. Wie mij een jaar geleden had verteld dat ik zelf op de motor zou stappen, had ik voor gek verklaard. Maar dankzij Hassan durfde ik het toch aan! Hij wist mij over te halen en te motiveren om door te zetten. En wat een fijne lessen en mooie routes hebben we gereden. Dankjewel!

Het is een lange dag, maar dan ben je helemaal klaar voor het examen. De manier van lesgeven en de hoeveelheid lestijd, wordt goed op jou afgestemd. Overal vond ik het een prettige ervaring.

Goede behandeling - geweldige ervaring van de trainers en ook prachtige auto's

Heel erg tevreden

Goed geregeld, duidelijk en helder! En goed voorbereid op het examen

Vriendelijke mensen en top lessen

Zeer plezierig

Zeer bekwame rij-instructeur ( Stefan Kuperus) Rustig,duidelijk en erg relaxed, ik kan dit alleen maar aanbevelen. Op naar C- rijbewijs helaas doet Stefan dit niet maar heb er de volste vertrouwen in dat er weer zo'n topper als rij-instructeur is. Bedankt voor de lessen en met succes geslaagd natuurlijk!

Duidelijke instrukties tijdens de lesuren Waardoor je goed wordt voorbereid voor het examen

Een ervaring rijker

Rijbewijs c1 Ben erg blij dat ik het heb gedaan en de ervaring met Dinkla is erg goed bevallen Een aanrader

Goede rijschool met geduldige rijinstructeurs.

Een fijne rijschool met geduldige rijinstructeurs. Vriendelijk in omgang en professioneel in les geven.

Een vertrouwd en goede rijschool!

Ze regelen alles heel snel voor je, en ze zijn heel flexibel met lessen inplannen. Ook als iets niet lekker uitkomt helpen ze met het probleem op te lossen! De rijinstructeurs zijn heel vriendelijk, vertrouwelijkheid, eerlijk en oprecht!

Top gasten

Ik kwam hier terecht door vrienden en kon al snel terecht nadat ik gezakt was in mei. En wat heeft Hassan mij goed geholpen en ik ben blij dat ik mijn motorrijbewijs nu heb.

Professioneel

Betrokken medewerkers, goede sfeer

Ik wilt goed

Goed. Om het rijbewijs te halen.

Goed .rijles school .Ben de instructeur van cbr minder goed. Bij het taxirijbewijs ook last van gehad.

Met vertrouwen de weg op!

E achter B : klinkt simpel ik vond dat niet. Maar een rustige instructeur is de oplossing. Maar geslaagd en straks met trailer en paard de weg op. Daarom ook deze lessen genomen: het moet veilig en vertrouwd voelen voor mij, mijn passagiers, mijn lading én overige weggebruikers. Dinkla bedankt!

In één keer geslaagd.

Voor C en CE les gehad. Voor beiden in één keer goed.

Prima rijschool

Goede begeleiding. Vriendelijke instructeurs.

Ontevreden

Extra lessen moeten betalen omdat er niet is gemeld dat ik over 30 uren zat, voor mijn eerste examen heb ik al 46 uren les gehad terwijl ik zelf maar 30 wilde

Leuke lessen met een top instructeur

Leerzame lessen met in elke les weer een nieuwe uitdaging!!

Goede

Uitstekende vrachtwagen-rijschool met competente instructeurs, goede service en atmosfeer.

De vrachtwagen-rijopleiding voor rijbewijs C met code 95, heb ik bij jullie rijschool als interessant en mooi ervaren. De theorie- en praktijk-instructeurs zijn competent, jullie hebben mooi en goed materieel en de service en atmosfeer is ook beide goed. Ander pluspunt is dat je in relatief korte tijd het rijbewijs kunt halen. Ik kom binnenkort/t.z.t. zeker terug voor de E-opleiding. Ik kan jullie zeker aanbevelen als vrachtwagen-rijschool.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!