In één keer geslaagd.

Voor C en CE les gehad. Voor beiden in één keer goed.

Prima rijschool

Goede begeleiding. Vriendelijke instructeurs.

Ontevreden

Extra lessen moeten betalen omdat er niet is gemeld dat ik over 30 uren zat, voor mijn eerste examen heb ik al 46 uren les gehad terwijl ik zelf maar 30 wilde

Leuke lessen met een top instructeur

Leerzame lessen met in elke les weer een nieuwe uitdaging!!

Goede

Uitstekende vrachtwagen-rijschool met competente instructeurs, goede service en atmosfeer.

De vrachtwagen-rijopleiding voor rijbewijs C met code 95, heb ik bij jullie rijschool als interessant en mooi ervaren. De theorie- en praktijk-instructeurs zijn competent, jullie hebben mooi en goed materieel en de service en atmosfeer is ook beide goed. Ander pluspunt is dat je in relatief korte tijd het rijbewijs kunt halen. Ik kom binnenkort/t.z.t. zeker terug voor de E-opleiding. Ik kan jullie zeker aanbevelen als vrachtwagen-rijschool.

gedegen opleiding in wat wisselende sfeer..

Goed georganiseerde opleiding voor vele rijvaardigheidsdisciplines. Instructeur vriendelijk, wat wisselend gestemd.

Een hele fijne rijschool die open staan voor vragen en antwoorden

Met heel veel plezier heb ik mijn vrachtwagen rijbewijs bij jullie gehaald. Op een snelle manier. Altijd open voor vragen en antwoorden.

Super goede rijschool met vakkundig personeel

Zeer fijne ervaring over gehouden van mijn tijd bij Dinkla, hier mijn vrachtwagen rijbewijs gehaald, zeer aan te prijzen

Leuk personeel

Met heel veel plezier les gehad met positief resultaat (2x)

Mijn C en CE lessen als heel prettig en waardevol ervaren. Gemoedelijke sfeer, goede uitleg en ook plezier in het rijden. Echt top! Ook de dames op kantoor heel vriendelijk en behulpzaam. En allebei de keren in 1x geslaagd! Dat zegt ook wat over de kwaliteit!

Zeer goede service en vriendelijke instructeur

Het was een goed en duidelijk leerproces, je kon goed zien hoever je was met de opleiding, en het was altijd gezellig en leerzaam met de rijinstructeur. Ik heb een erg goede ervaring gehad, echter wel aan de prijzige kant.

Niet begrepen voelen

Als ze zeggen ga eerst ervaring op doen met je bakwagen kom dan met terug om dan je c/e op nieuw te doen 5 jaar later krijg je mes in je rug ze hebben geen vertrouwen in je en dan het lef ook nog hebben om te zeggen geen verkeer in zicht! Ik zit al 30 jaar op de weg mensen zo als ik die wat meer aandacht nodig hebben hebben ze geen ruimte voor Dinkela wil alleen maar score met snel je rijbewijs te halen Heeft bijna mijn carrière gekost bij uwv Dankje wel Erwin!!

Goede opleiding gehad voor c rijbewijs

Fijne mensen en goede service

Prima rijschool

CE rijbewijs gehaald bij Dinkla, instructeurs verstaan hun vak, mooi jong materieel en vlotte, duidelijke communicatie vanuit de administratie.

Zeer matig slagingspercentage

Geen resultaat, daar komt geen feedback van

Goede begeleiding en een relaxte sfeer!

De communicatie met Dinka verliep vanaf het begin goed, en tijdens de rijopleiding voor C en CE was iedereen goed betrokken. Interesse van collega’s tijdens de pauzes was er ook, “hoe gaat het met het rijden” en “houd je het nog wat uit met Sjoerd” (met een knipoog). C en CE gehaald binnen 1 maand dus dik tevreden.

Super fijne mensen die je met de curcus alles leren wat je moet weten, de instructeurs zijn ook super gezellig en leggen je goed uit hoe je het voertuig onder controle krijgt!

Fijne begeleiding van begin tot eind

De rijinstructeur heeft mij goed geholpen om alles duidelijk te leren en heeft alles uitgelegd wat er van mij verwacht wordt.

Top uitgelegd

Aan te bevelen. Aardige mensen en top uitleg.. alles in 1 keer gehaald.

Binnen drie dagen klaar

Goede begeleiding

Plezierig gelest bij Dinkla

Uitstekende verkeersopleiding

Alles supergoed geregeld. Communicatie naar de klant is heel goed. Onze beide zoons hebben hier hun rijbewijs gehaald. Wij kunnen Dinkla 100% aanbevelen bij toekomstige chauffeurs.

Doeltreffend en leuk

Doeltreffende ritten gehad met Sjoerd. Erg naar de zin gehad, dagen vlogen om.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!