Mijn ervaring van verkeersopleiding dinkla was prima

De verkeersopleiding was prima, duidelijk en ik kon de aanwijzingen en tips goed opvolgen (hier had je ook wat aan) Zeer te vreden

Leerzaam

Leert veel in korte tijd.

Fanatische begeleiding wat resulteert in een prima resultaat

Op stap met de instructeurs van Dinkla betekent dat je echt een voertuig leert besturen in het verkeer. En leert deelnemen aan het verkeer. Inzicht opbouwen en met vertrouwen de sleutel omdraaien. Een serieus bedrijf met goed materiaal en prettige mensen.

Helemaal top

Meedenkend, duidelijk, goede uitleg, vriendelijk

Heel erg goed geholpen en duidelijke / vriendelijke instructrice

Ik heb het ervaren als erg goed. Het is uiteraard prijzig maar dan krijg je alles wel in de fijnste kneepjes uitgelegd. De instructrice was ook ontzettend aardig en begripvol.

Deskundige mensen die met je meedenken en een goede sfeer!

Ik heb hier met veel plezier in een keer mijn C rijbewijs gehaald mede door de goede voorbereiding en deskundige opleiding.

Een hele fijne rij instructeur gehad je krijg veel vrijheid en als je het even niet snap wordt het goed uit gelegt wat er gedaan moet worden met een volgden rij bewijs ge ik er zeker na terug

Ontspannen les gehad met een heel kundige instructeur

Een hele prettige rijschool met fijne medewerkers. Heel goed les gehad met een positief eindresultaat :-)

Fijn, behulpzaam team

Goede instructeurs, en planners die enorm fijn meedenken. Heel erg bedankt!

Ik heb persoonlijk een prima ervaring gehad met Dinkla. Fijne mensen in de omgang en duidelijk met de uitleg.

Gewoon lekker alles voor elkaar

Netjes verzorgd en denken met je mee

Goede begeleiding voor E achterB

Goede instructrise, neemt goed de tijd om onderdelen goed te behandelen. Ook een gezelige rit gehad en veel opgestoken.

Ik heb een goede ervaring gehad!

Het was fijn om rijles bij dinkla te hebben. Ik heb het autorijden goed geleerd en op mijn eigen tempo kunnen doen.

chill

Dinkla is een relaxed en flexibele rijschool, Ik heb mijn B-E rijbewijs hier in 1x gehaald. Alles wordt je goed uitgelegd en extra aandacht besteed aan de dingen die beter kunnen, met als resultaat dat je het in 1 x kunt halen. Ik raad iedereen in noord-holland aan om het hier eens te proberen.

Top duidelijke lessen alles komt aan bod

En en een ontspannen sfeer

Ontzettend leerzaam en meedenkend!

Ik kwam voor een rijbewijs om een brommobiel te besturen maar door motivatie, ondersteuning, overleg, meedenken, directe aanpak toch voor een B-rijbewijs geslaagd.

Prima rij school, bied alles wat je nodig hebt om een rijbewijs te behalen.

Over het algemeen goed, Tjeppie die over de planning gaat denkt met je mee en is heel behulpzaam. Mijn rij instructeur Hassan was ook goed tijdens de lessen. Hij is echter soms moeilijk te bereiken om lessen te plannen. Je moet een beetje assertief zijn om alles goed geregeld te krijgen.

alles is goed geregeld!!!

ik ben heel goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs.

Gezellig en leerzaam

Professioneel

Ze weten waar ze mee bezig zijn. En ze doen er alles om je te laten slagen.

Leuke lesochtend gehad. Duidelijke uitleg en goed voorbereid het examen ingegaan.

Hele fijne ervaring

Zeer kundige instructeur

Tjardo heeft met veel plezier bij Dave gereden, hij is zeer geschikt!

Super rijschool

In 1x voor mijn B rijbewijs geslaagd, flexibel en goede rijschool

Helemaal tevreden!

Ik heb in 2 dagen goed leren rijden met de kar. Met de juiste tips en tricks in mijn achterhoofd ging ik vol moed afrijden. Dit heb ik al erg prettig ervaren.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!