Ik had een hele fijne begeleiding

Ik voelde me begrepen als individu en de manier van lesgeven werd daar ook gewoon op aangepast. Heel fijn!

Perfecte verhouding lesgeven, duidelijk zijn en gezellig

Deskundig

Op zeer korte termijn mijn BE rijbewijs kunnen halen. Omdat het voorspoedig ging hoefde ik minder uren te lessen en kreeg daarom ook korting. Heel netjes behandeld.

Leuk mens

Duidelijke en goede uitleg

Alle situaties worden duidelijk en goed uitgelegd. overal word goed naar gekeken en je gaat goed het examen in

Perfect! Denken met je mee!

Moest snel mijn e achter b hebben, was lastig qua drukte bij CBR maar bij Dinkla regelen ze het!

Heb het als super ervaren

In een korte tijd klaar gestoomd voor het c rijbewijs, ben zeer te spreken over deze rijschool. Zeker een aanrader! Nu lekker kms maken met de vrachtwagen.

Leerzaam

Leerzaam en goed resulaat

Zeer goed, in 1 keer geslaagd voor m'n BE

C rijbewijs

C rijbewijs

Super hoe Dinkla mijn BE heeft geregeld

Fijn contact en mensen die meedenken.

Top, leuke dag gehad!

Leuke dag gehad met Henk. Goeie instructeur

Prettige en gemoedelijke rijschool

Prettige ongedwongen sfeer met vriendelijke vakbekwame instructeurs.

Goede en vakkundige instructeur

Klantvriendelijk

Ze geven je veel aandacht en vertrouwen.

Ervaren instructeurs en een prettige leeromgeving.

Intensieve opleiding waar ik door de instructeur goed ben gecoached, met een positief eindresultaat.

Erg leuke rijschool, met ervaren instructeurs en een goede sfeer!

Erg plezierig

Word altijd meteen geholpen en super vriendelijke mensen!

E achter B gereden. instructeur is attend en to the point! Dikke pluim.

X nette bus en aanhangwagen X hele goede voorzieningen (tijdens koffie en lunch pauze) Een heel nieuw gebouw met alles erop en eraan. Goede koffie! X leuke rijinstructeurs met hart voor het vak en bedrijf (dinkla)

Gezellige lessen

Het was erg gezellig, en leerzaam

Goede service.

Goede begeleiding. vriendelijk, en vlotte service.

Prima begeleiding.

Prima lesdag gehad met goede begeleiding. Gied voorbereid op examen.

Hulpzaam en top tips

Deskundig en goed begaleiding

Goede, duidelijke lessen!

Gewoon GOED! Op naar CE!!!

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!