Prettige en kundige begeleiding. Veel geleerd

Veel geleerd. Wel meer tijd als de BE dagopleiding nodig gehad, maar dit had te maken met mijn inzicht en te weinig ervaring. Nu ga ik vertrouwd op pad met een aanhanger.

Alles goed geregeld

Zeer toegankelijke en leuke medewerkers.

Vriendelijk en vakkundig

Ik heb mijn BE via mijn werkgever mogen halen bij Dinkla. Ik ben goed begeleid en vakkundig geadviseerd over waar je op moet letten. Mede daardoor ben ik geslaagd!

Top bedrijf

Top bedrijf met zeer kundige en plezierige medewerkers. Zeker een aanrader

Super leerzaam en gezellig

Super leerzame en gezellige lessen gehad en veel onder steunig bij de vragen die ik had

Prettig rijles gehad

Leuke en kundige instructeurs. Administratie regelt alles keurig en houden rekening met je persoonlijke voorkeuren. In een woord: top!

Goede service en vakmensen

Zeer deskundige leraren en goede uitleg

Uitstekende instructeurs die hun vak verstaan .

Uitstekende instructeurs die werkzaam zijn in een team van mensen die rust en plezier uitstralen, je voelt je gelijk welkom en dat werkt door naar de cursisten, Topbedrijf!!!

Duidelijke les en in 1x geslaagd

Goeie ervaring met de instructeur al eerder bij deze meneer les gehad dat maakt het wel makkelijker.

Was perfect

Goed en gezellig

Mijn ervaring bij Dinkla was goed heb er veel geleerd en gelagen

Bij dinkla is het prima geregeld, leuke instructeurs en het lesgeven van de theorielessen waren prima.

Duidelijke uitleg en veel geduld.

In korte tijd klaar gestoomd, en gehaald.

Het lesgeven duidelijk en “ streng” !

Persoonlijk is mijn ervaring dat de lessen en het examen tezamen in drie dagen was gepland teveel ! Het is rustiger om dit over twee weken uit te strijken. Je moet nu echt veel opnemen en verwerken om tot een goed voorbereid examen te komen.

Prettig contact en flexibel

Ik ga de weg op met de motor, heel blij mee.

Perfect.

Zeer ontspannen bedrijfssfeer. Instructeurs die weten wat ze doen. En dit op een leuke en leerzame manier overbrengen aan de leerling. Zodat je alles ook goed kunt opnemen. En dan vervolgens ook weet hoe te handelen.

Enorme leuke lesdag, goede uitleg en een top resultaat!

Ik heb genoten van de lessen met Henk. Een dagje lessen ging zo om en ik kreeg enorm goede uitleg en rustig de tijd om alles op me in te laten werken. Ook nog duidelijke theorie erbij en natuurlijk onderweg veel ruimte voor gezelligheid. Super leuke dag gehad en aan het einde dus geslaagd voor mijn E achter B!

Geweldige rijschool

Dinkla werd mij aangeraden door familie. Zo ben ik bij Dinkla gaan rijden. na een introductie les wilde ik eigenlijk wel door lessen bij Dinkla. De rij instructeur is heel kalme en een plezierige man. Je kan prima met hem lachen, maar hij kan ook heel serieus zijn als het er op aan komt. Echt een waarvan je kan leren. Wil je leren motorrijden dan is deze rijschool een aanrader. Bedankt voor de goede lessen en begeleiding.

Goede begeleiding

Veel gehad aan de professionele begeleiding voor het behalen van mijn c rijbewijs en chauffeurs diploma.

Helemaal top

Zeer vriendelijk en geven de juiste hulp tot de laatste seconde

Goede lessen gehad en in 1 keer geslaagd voor C1 rijbewijs

Goeie planning, goeie instructeurs en hele goeie service.

Een uitstekende verkeersopleider.

Een prima rijschool met deskundig personeel. De leuke en informele sfeer komt het slagen ten goede. Vandaag mijn E achter B rijbewijs gehaald!

Erg goeie verkeersoplijding.

Ge wel dig

Snel een veel communicatie

Snel mijn rijbewijs en veel communicatie over lessen en praktijk om het sneller te plannen

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!