Prima rijschool

Genoten van de opleiding CE.

Geweldige begeleiding en een goede sfeer!

Goede begeleiding en ook een gezellige sfeer. Zo kom je er gemakkelijk doorheen.

Gewoon goed

Goed en op maat gemaakte opleiding.voor mij was de dagopleiding iets te lang

Prima rijopleiding op een realistische wijze

Ik ben zeer tevreden over Dinkla. Goede en duidelijke voorbereiding. Zowel vanuit de planning als de opleiders !! Dik tevreden op de manier waarop men mijn heeft voorbereid op het examen !! Henk bedankt voor je engelen geduld !!

Ik kon snel terecht en lessen waren van goeie kwaliteit.

Binnen 2 weken kon ik begonnen met lessen. Na 30 lessen afgereden en in één keer geslaagd. Lessen waren dus van goeie kwaliteit. Ik heb les gehad van Dave.

Kundige instructeur die mij binnen 4 dagen het vrachtwagen rijden heeft geleerd

Vlotte manier van rijden, binnen 4 dagen het C-rijbewijs gehaald. Had nog nooit een vrachtwagen bestuurd maar in één keer geslaagd, mede mogelijk gemaakt door de deskundigheid van mijn instructeur :).

Jelle is een uitstekende rijinstructeur.

Ik heb mijn rijbewijs onder begeleiding van rijinstructeur Jelle in 1x mogen behalen. Tijdens de lessen werd mij duidelijk uitgelegd wat ik goed of fout deed en waar ik nog op moest letten. Ik had me geen betere rijinstructeur kunnen wensen. Vandaar een 10 voor Dinkla!

Goede service en kwaliteit

Voor mijn werkgever via Dinkla het BE-rijbewijs gehaald. Prima telefonisch contact gehad en de dagopleiding was goed geregeld. Een fijne rijinstructeur, die alles goed heeft uitgelegd en hier ook alle geduld voor nam.

Rustig, prettig en positief direct

Mijn ervaring is super binnen Dinkla. Henk is en fijne instructeur die duidelijke uitleg bied en dit op een rustige manier kan overbrengen.

Uitstekende begeleiding

Vandaag mijn BE gehaald bij Dinkla. Alles werd uitstekend uitgelegd en er werd duidelijk aandacht besteed aan de diverse verrichtingen. Erg tevreden en zeker een aanrader. Bedankt!

Ik heb niks op de lessen aan te merken, ga zo vooral door.

Leerzaam

Goed gecoached en de problemen zijn direct aangepakt.

Super behulpzaam en goed overleg en goede uitleg

Zeer positief

Professionee instructeurs die je op een relaxte manier kennis laten maken met het reilen en zeilen als vrachtwagenchauffeur.

Super!!

Was een erg fijne ervaring en bedankt voor alle hulp!

Goede begeleiding

Goede begeleiding

33 rijlessen gehad en ben geslaagd

Praktisch en doeltreffend…

…maar ook een gezellige tijd met de instructeur (Paul). En nu vlot door met CE!

Les was duidelijk, leerzaam en ook gezellig.

Ik heb erg genoten van de (dag)les van Margon. Ze is duidelijk, durft de leerling op dingen aan te spreken die toch echt beter moeten en is een fijne motivator als het goed gaat! Aan het einde van de dag geslaagd, dus helemaal top!!

Fijne opleiding Instructeur Zeer vakkundig en betrokken,

Motorrijbewijs opleiding van hoog niveau, zeer betrokken en vakkundige instructeur bij wie jou veiligheid voorop staat. Dank je wel!

Goede instructeur

Rustige en duidelijke lessen verder goed voorbereid op mijn be examen

Niks mis mee.

Veel geleerd in de opleiding CE.

Deskundige rijles

Met veel plezier het C rijbewijs gehaald!!

Ik heb een 3 daagse opleiding gevolgd en 3 dagen met veel plezier gereden. Het wordt duidelijk en rustig uitgelegd waardoor je snel op een ontspannen manier achter het stuur zit. Hierna hebben we de aansluitende tijd rondgereden en ben ik in 1 x voor het examen geslaagd!!

Comfortable leerweg

Alles was goed verzorgd, continue is overal updates overgegeven, duidelijk verteld wat ieder onderdeel inhield. Mooie uitleg momenten, en prettige lessen. Comfortabele leersfeer.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!