Super prettig!

Hele fijne tijd gehad en super goede begeleiding!

Goede Rijschool, alles in 1x gehaald

Goede Rijschool mooie tijd gehad met Sytse.

zeer tevreden

duidelijke uitleg en er wordt goed geluisterd naar je wensen,

TOP

Ze zijn gewoon goed

Fijne rijschool

Flexibel, en fijne rijlessen gehad

Ik heb dinkla als uitstekend ervaren. Dinkla is een goede rijschool, ik heb fijne lessen gehad bij dinkla, en ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen!

De juiste begeleiding gehad!

Rij instructeur is iedere rijles positief en flexibel. Erg fijne ervaring gehad.

top

Zeer vakkundig en leerzaam bedankt!!!

Fijn

Goed geregeld, mijn vrachtwagen c rijbewijs in 1 x gehaald .

Duurder even maar we hebben hem

Leuke man veel humor en een goeie leraar

Zeer professionele begeleiding en advies in een relaxte sfeer.

Prima rijopleiding met een vakkundig instructrice

Mijn ervaringen met rijschool Dinkla waren positief. Helaas was een spoedcursus op korte termijn niet mogelijk, maar desondanks een goede rijopleiding gehad van een gedreven instructrice!

Kundig en gezellig

Vlotte reacties en service. Fijne backup voor therorie. Een fijne en kundige instructeur. Helaas wat onzekerheid omtrent materiaal. Was op de examendag goed voor elkaar.

Vlot er door heen

Snel theorie behaald en al vrij snel lessen

Top!!

Super goed advies en bedreven rijinstructeur! Zeker een aanrader!

Geweldig, gezellig en goede uitleg!

Ik heb de lessen altijd als leuk en educatief ervaren! Wil nog wel vaker lessen en vooral de bijzondere verrichtingen op de motor (AVB) lessen zou ik iedere week wel willen doen! Daarnaast was het ook altijd super gezellig met Hassan en was de uitleg goed!

Super service

Super service en aardige instructeurs

Goede instructeur(s) / leraar en begeleiding.

De gehele opleiding met zoveel mogelijk dezelfde instructeur heb ik als prettig ervaren en geeft je het vertrouwen. De tips / aanwijzingen zijn positief en opbouwend en oprecht ook wanneer je eens een fout maakt. De vele 'rondjes' in de weide omgeving van de examen locatie geven je het vertrouwen tijdens het examen ook op de moeilijke locaties van de route.

Leerzaam

Leerzaam , duidelijk ,de manier van brengen was lekker losjes Jammer van de cbr wachttijden

Heb een leuke tijd gehad en ben in een keer geslaagd met examen

fijne rijschool die jou goed de fijne kneepjes van het vak aanleren

goede prijs/kwaliteit, aardige mensen, fijne rijschool.

Vond het erg goed geregeld.

Praktisch,leerzaam en gezellig.

Goed geregeld allemaal.

Gedreven en vakbekwaam

Zeer goede ervaringen met Dinkla. Ik vind dat de instructeurs ervaren en deskundig zijn. Goede opbouw in de lessen, waardoor je “beslagen ten ijs” komt tijdens het examen.

Met een fijn gevoel achter het stuur

Het werd voor mijn beleving niet gemaakt als zoiets van, oh dan moet ik maar weer les rijden. Maar juist van, mooi we kunnen weer!!

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!