Een geweldige rijschool

Goeie begeleiding gehad met de lessen, Erg leerzaam, Een woord gewoon GEWELDIG!

Leuk en leerzaam

Elke les was erg leerzaam, ik had altijd wel zin in de les en kwam er niet met tegenzin

Positief

Fijne motorlessen gehad met André. Goede uitleg op een rustige en geduldige manier tot in de detail uitgelegd.

Top begeleiding op alle fronten

Goed geholpen zowel bij de rijlessen als de vragen naar kantoor

Leuke en goede rij instructeur

Alles ging zeer gemoedelijk.

duidelijke uitleg, geduldig goed in omgang met mensen.

Een geweldige dag opleiding gehad. Zeer professioneel, goede rustige uitleg. Goede deskundigheid. Een bedrijf die je tijd en aandacht geeft.

Prima verkeersopleiding met gemotiveerde instructeurd

Positieve ervaring. De instructeur (Hassan) is zeer gedreven en gemotiveerd om iedereen te laten slagen. Geven duidelijke instructies en feed back over wat er fout en goed gaat.

Communicatie met kantoor is goed. Ze denken mee met je. Instructeurs zijn ook goed/vriendelijk.

Ik heb m'n lestijd als plezierig ervaren. Ook mooi dat jullie het weekpakket aanbieden

Prettig

Prettige ervaring. Er wordt op een leuke en leerzame manier les gegeven. Ontspannen sfeer.

In korte tijd veel geleerd door goede instructeurs!

Duidelijk en goede instructies. Ook mooi om te lezen over je vorderingen in de rijbewijsapp.

Top rijschool alles goed geregeld

Was altijd duidelijk en altijd vriendelijk behandeld ik raad deze rijschool zeer aan

Mooi bedrijf om te lessen

Veel geleerd. Instructeurs geven goede en duidelijke aanwijzingen.

Ge-wel-dig

Misschien is het wel omdat ik nog in de flow van de dag zit. Vanmorgen in 1 keer afgereden. Maar ik heb een goede ervaring met Dinkla goede duidelijke communicatie met betrekking tot de lessen en afspraken. Ik heb maar een pintje van feedback en dat is in de rijles app daar stond een factuur op voldaan. Echter heb ik wel een rekening gekregen na controle bleek inderdaad dat deze nog niet voldaan was.

Super, goede begeleiding

Goede en duidelijke begeleiding voor theorie en praktijk

Een hele fijne rij instructeur gehad die mij heel goed begeleide

Heel erg fijn dat de rij instructeur de lat heel hoog legt zodat je goed voorbereid bent op het examen. Ook raad ik iedereen aan om een tussen tijdse toets te doen. Daarmee ben je echt goed voorbereid

Een ontspannen manier van opleiden.

Het was intensief ( 3 dagen),maar ontspannen en gezellig.

Heb alles als zeer positief ervaren!

Ik voelde mij altijd erg welkom bij Dinkla en heb leuke en leerzame lessen gehad. wel had ik 2 verschillende instructeurs, dit werkte soms voor mij wel een beetje ingewikkeld. maar dit is zeker geen groot probleem.

Top rijschool!

Super fijne rijschool die alles tot in de puntjes aan je uitlegt over alles wat met verkeer te maken heeft. Zowel auto als motorrijbewijs gehaald bij Dinkla.

Goede rij school

Mijn lessen heben me heel goed voldaan bedankt voor de lessen

Dinkla creëert een prettige leeromgeving.

Medewerkers van Dinkla zijn prettig in omgang en begeleiden je goed voor op het examen. Deze goede begeleiding begon al vanaf het moment dat ik me inschreef tot aan het einde.

Is een hele goede rijschool

Fijne rij instructeur en duidelijke communicatie. Heel persoonlijk en je leert veel op een fijne manier

Geweldig!!

Aardige rij-instructeur, legt het goed uit en is duidelijk.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!