Heel snel veel geleerd.

Trekker theorie in een weekend gehaald. Praktijk ook met 20 uur les in 1 keer gehaald, alle spullen netjes op orde en goede instructeurs.

Goeie instructeur

Goeie uitleg

Goede inhoudelijke opleiding E achter B gehad

dagopleiding E echte B was precies wat ik zocht.

Pleizirig

Goede enthausiaste en sociale club Hele goede ervaring

Veel geleerd van de theorie en praktijk lessen. Super bedankt.

Goed en eerlijk

Na een paar lessen had ik het pas echt door dat ik er nu ook echt voor moest gaan. Mijn rijinstructeur had vertrouwen in mij wat ik zelf wat miste maar de laatste lessen liet ik pas echt zien dat ik vertrouwen had en dat ik het leuk vond door mijn instructeur! Vriendelijk en snel contact en flexibel qua lessen inplannen en!

Leerzaam

Edwin en Paul hebben hun best gedaan om mij de juiste skills aan te leren.

Ze leggen goed goed uit en alles is duidelijk.

Was een goed en duidelijk er was wel wat fout gegaan tussen mij en me zusje, want ze hadden mijn zusje gebeld of ze haar theorie had en dat hadden ze bij mij gezet, hierdoor kon ik eerder maar mijn zusje later dit was iets minder goed geregeld

Een prettige samenwerking en goede begeleiding

Leerzaam en vriendelijk

Meedenkend en opslossingsgericht.

Er werden goede tips gegeven voor wat ik nodig had om zo ver te komen. Verder is het een voordeel dat er een groot keuzebereik is uit rijinstructeurs/rijinstructrices. Ook waardeer ik dat het mogelijk is om met dezelfde auto af te rijden als je gewend bent. Wel jammer dat de lessen en andere kosten megaduur zijn. Aan de dure kant ten opzichte van sommigen, maar de kwaliteit en service die word geboden is goed.

Dinkla is top. Kundige instructeurs, benaderbaar en duidelijk in de communicatie. Ze hebben zich extra ingezet zodat ik klaar was om mijn rijbewijs E achter B te kunnen halen.

Een leuke dag ervaren met rijschool Dinklage met een goed resultaat!

Geslaagd!

Doel behaald en geslaagd!

Top!!

!!

Goed team met veel ervaring!

Ik werk al vanaf de brommer met Dinkla en heb tot nu toe alles bij dit team mogen halen. Een team van flexibiliteit en een positieve uitstraling.

Prima rijschool

E achter B gehaald middels dagopleiding. Deskundige leraar, goede sfeer, fijne medewerking van het planningskantoor

Goede service en vriendelijk personeel!

Zeer positief en professioneel personeel

Vlotte opleiding en goede instructeurs

Dinkla biedt een goed pakket aan. Die Zowel theorie als praktijk omvat.

Fijne instructie Goed georganiseerd Duidelijk

Erg goede ervaring gehad met Dinkla rijschool

Erg goede ervaring gehad met Dinkla.

In één woord SUPER

Veel geleerd en een fijne sfeer onderling tussen de rij-instructeurs

Erg leuke en leerzame rijlessen

Altijd erg gezellige lessen gehad en goed leren rijden. Met resultaat: in één keer geslaagd!

Goede rij-instructeurs!

Heb van drie instructeurs rijles gehad ivm B achter E alledrie hebben een grote invloed gehad bij het slagen van mijn missie om E te behalen. Ze hadden alledrie hun eigen stijl van lesgeven. Dit was voor mij de juiste combinatie en is erg positief voor mij uitgepakt.

Rijles werd niet volgens een strak schema gegeven. Niet van: nu moet je dit doen voor zo lang. Als er gezien wordt dat je het kan door naar het volgende punt. Er was ook ruimte voor plezier regelmatig. Meeste lessen voelden niet eens als les.

Super goed begeleid!

Er werd goed rekening gehouden met de moeilijkheden die ik ondervond. De instructeur wist op verschillende manieren uitleg te geven om uit te zoeken welke manier het beste bij mij past. Al met al een goede ervaring en een mooi resultaat.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!