Ervaren instructeur weet precies wat je goed en fout doet.

Binnen no-time mijn motor rijbewijs gehaald!

Rust en controle in de auto

Mijn instructeur was erg rustig en duidelijk in zowel omgang als communicatie. Zeer prettige ervaring met Dinkla.

Fijne rijschool waar ze tijd voor je nemen

Rijschool waar ze niet alleen maar aandacht hebben om het trucje van het rijden even te leren er wordt ook echt gekeken naar de leerling om te kijken wat die nodig heeft om rustig het examen in te kunnen. En tevens was het ook nog gezellig onderweg fijne sfeer om iets in te leren!

Gezellige maar lange dag

Gezellige maar vooral kundige instructrice, Voor mij was het een lange dag door Sneek. Veel kleine straatjes en fietsers gezien.

goed net geregeld

prettige omgang goede uitleg

Behulpzaam

Maart 2022 begonnen met theorie voor de vrachtwagen. En 10 juni mij CE rijbewijs in de pocket. Super geholpen en meegedacht.

Super school

Prettig en leuk

Goed mensen

Goede mensen goede uitleg. Goed materieel (vrachtwagen)

Super gezellig en veel geleerd

Dagopleiding be super ervaren. Dinkla heeft veel kennis in huis daarmee slaag je geheid! Daarnaast ook super gezellig

Een hele prettige sfeer om in te leren.

Zeer professionele en bekwame instructeur die kijkt naar de persoon en daar de lessen op aanpast.

Goed, fijne lessen gehad

zeer goed. fijne lessen gehad en een goede en gezellige instructrice

Top instructeur!!

Zeer leuk en zeker leerzaam ook al rij ik al jaren..

super

Ik heb alle lessen met veel plezier gevolgd

Een waardige instructeur, die een en al trucking uitstraalt.

Paul is een trucker in hart en nieren met super veel ervaring, kennis en passie in de truckerswereld. dit valt ook af te lezen in het les geven, dik tevreden!

goede opleider in de buurt

goede opleider in de buurt

Prima, was erg goed

De opbouw van de lessen waren goed en ik had een fijne instructeur.

Helemaal goed Alleen een week van tevoren een remainder sturen was wel handig geweest.

Een goede mix van lesgeven

1e gezakt bij een rijschool is Twente, een dagopleiding gedaan en direct erna examen helaas gezakt. Bij komen van de situatie (vrouw wel geslaagd ik niet), ben ik bij Dinkla op de lijn gekomen en aangemeld. Proef les, meerdere lessen gehad (totaal 7 uur) en de mix verklaar ik door gepast les te geven, tips en streng in de goede zin van het woord! nu geslaagd en wat het belangrijkste is ik voel mij vertrouwd met een aanhanger en ik kan alles! Dinkla bedankt!

Prima opleiding.

Vandaag in 1 dag E achter B gehaald. Goede instructie. Niets op aan te merken.

Goede lessen

Zeer tevreden over de instructeur en het materiaal

Goed en gezellig

Goede communicatie en altijd gezellig.

Erg leuk, leerzaam en les op maat. Top service!

Ik vond de lessen voor mijn A motorrijbewijs erg leuk, leerzaam en snel gaan. Het verliep allemaal heel vlot en soepel. Instructeur is duidelijk, vriendelijk en heeft humor. De lessen worden als het ware op "maat" gemaakt wat erg fijn is. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

Het was een leerzame maar ook leuke manier richting mijn examens je word goed ondersteund en begeleid naar cbr niveau.

Goede rijopleiding

Een snelle en goede rijopleiding

Aardige mensen die goed meedenken

Ondanks de chaos bij het cbr hebben ze me super goed geholpen.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!