Top! Alles in 1x gehaald.

Gewoon goed! Rij instructeur neemt de tijd en bereid je goed voor.

Top.

PAUL HESTER was voor mij de goede klik die ik nodig had om met mijn spanning om te gaan . Een lach ,een grap,en de goede uitleg maakte het voor mij dat het rijden weer met veel plezier kon doen . Dank Paul voor de mooie samen werking.

Goede ervaring

Leuke tijd gehad bij motorinstructeur Hassan.

Fantastische lessen!

Ik vond het elke keer ontzettend leuk, ik werd erg gemotiveerd door Ellen om er alles uit te halen en zij zag ook precies wat ik nodig had, en daar basseerde ze haar lessen dan ook op! Door Ellen heb ik het vertrouwen gekregen en heeft alles uit mij gehaald waardoor ik in 1x geslaagd ben!

Aardige motorinstructeur

Aardige en geduldige instructeur

Geweldig, een aanrader…

Ik zou het iedereen aanbevelen… Goede instructeurs en keurig materiaal…

Theorie en praktijk voor brommer beide in 1 keer geslaagd

Goed geregeld , theorieles in balk gedaan en rijles in heerenveen gehad bij hassan voor het brommerrijbewijs. Beide in 1 keer gehaald.

Snelle service

Prima rijschool met prettige sfeer. De instructeur (Paul) was erg goed. Mooi materiaal.

Hele fijne rijlessen bij henk Jan gevolgd

Deskundige en prettige rijinstructeur die goed kijkt naar wat je nodig hebt en daarop inspeelt.

Top in 1 keer geslaagd

Goede uitleg en iedereen is vriendelijk.

Het was een (motor) avontuur!

Tijdens de lessen heb ik steeds meer geleerd over wat belangrijk is bij het motorrijden en i.p.v. het 'moeten' leren te genieten tijdens het rijden. Ik heb er vertrouwen in om vele veilige kilometers te rijden.

Goede duidelijke lessen.

Ik ben overgestapt van Iselmar naar dinkla dit was zeker een goede beslissing. Veel plezier met mijn instructeur en veel ruimte in de planning.

Rijinstructeur was een fijne vent!

Kundige, flexibele begeleiding met de nodige dosis humor!

Henk Jan Veldman is een topinstructeur!

E achter B in 1 dag! Henk Jan is een topinstructeur!

Aardige instructeur en goed

Aardige instructeurs en leggen alles goed uit ze weten waar ze mee bezig zijn.

Met hulp van Hassan komt het er wel van!

Goede ervaring met de instructeur en het bedrijf.

Prachtige dag gehad

Ja

Uitstekende begeleiding

De theorie lessen waren heel uitgebreid en verhelderend. De praktijk snel en gezellig

Mijn ervaring met dinkla was helemaal top

Goede hulp gehad met het lessen. Tijd werd goed besteed aan de punten die je nog verbeteren kon

Een TOP rijschool

Ik heb met ontzettend veel plezier rijlessen gevolgd bij Dinkla. De lessen waren leuk, gezellig en heel leerzaam. Margon, bedankt voor je inzet!! Een TOP rijschool met super leuke rij-instructeurs/instructrices.

prima lessen!

door de corona-omstandigheden heb ik in de aanloop naar het eerste E bij B-rijexamen van drie verschillende instructeurs les gehad. Dat is geen handige voorbereiding. Met name de verschillende 'handige tips' die ik zelfs tot vlak voor het examen ontving waren best verwarrend. Voor de tweede ronde had ik gelukkig twee keer twee uur les van dezelfde instructeur, waardoor ik veel beter ging rijden. Hij benaderde een en ander met de nodige rust, gaf goede aanwijzingen en dat leidde dan ook tot een goed resultaat bij het tweede examen. Ik begrijp dat het overmacht was bij de eerste ronde, maar het heeft bij mij voor veel verwarring en een minder goede opleiding geleid. Het was misschien beter geweest bij zo'n kort traject dan het hele gebeuren maar af te blazen en voor een later moment in te plannen.

Erg prettige samenwerking, goede communicatie en een zeer prettige instructeur.

Ik ben blij dat ik voor Dinkla gekozen heb. Erg prettige communicatie met het kantoor en een fijne instructeur.

Super bedrijf!

Zeer prettig personeel. Rustig, duidelijk en gezellig. Je voelt je er op je gemak en dat heeft mij heel erg geholpen!

10+

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!