Streng maar eerlijk

Was wel eens lastig maar heeft toch gewerkt bij me

Goede ervaring

Laatste keer ging het goed!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Zowel het personeel op kantoor als de rijinstructeurs zijn erg vriendelijk. Ze doen er alles aan om jou te laten slagen voor je examen.

Gezellig en leerzaam

Goed instructeur beleefd en duidelijk

Zeer tevreden!

We zijn zeer tevreden over Dinkla Verkeersopleidingen. We zouden zo weer inschrijven. We hebben ervaring met rijbewijs en aanhanger. We denken nog na over vrachtwagen rijbewijs. Dan gaan we zeker naar Dinkla Verkeersopleidingen. Dinkla verkeersopleidingen bedankt!

super!!!!!

een fantastische rijschool, goede instructeurs en medewerkers

Goeie instructeur die rustig is en goed uitlegt

Een leuke dag gehad. Veel gereden met aanhanger. Aandacht voor zowel rijden in het verkeer als het uitvoeren van opdrachten zoals achteruit rijden, keren etc. Goeie uitleg over de aanhanger en kentekenbewijzen.

Heel prettige rijschool met goede instructeurs

Goede theorie lessen, prettige en goede instructeurs. Alleen zou het terugbellen wel wat vlotter kunnen zeker voor mensen die snel hun rijbewijs nodig hebben.

Prima rijschool

Goede dag gehad en veel geleerd

Een volle dag lessen en daarna examen E achter B, tijdens het lessen veel geleerd en het examen in een keer gehaald, top!

Eerlijk, duidelijk en leerzaam

Klantvriendelijk vanaf moment om informatie te verzamelen tot aan het afrijden aan toe. Super geschikte instructeur die je volop zelf vertrouwen geeft. Blij dat ik voor deze rijschool gekozen heb.

Professioneel

Veel geleerd in korte tijd

Top rijschool

Diverse opleidingen gedaan en altijd zeer professionele docenten en instructeurs. En de sfeer is ook altijd net als thuis.

To the point

Leerzame lessen met veel info. Persoonlijk gezien was achteraf 8 uur lessen te lang. Je hebt geen acht uren les (dat kan niet) en je leert ook minder de laatste uren.

Alles prima geregeld!

Prima rijschool met super service en heel goede instructeurs!!

Ik heb een fijne leerzame opleiding gekregen

De dagen die ik bij dinkla gereden heb die waren erg nuttig en heeft me nog meer inzicht gegeven dan die ik al had. De mooie nieuwe Volvo was fijn om in te rijden maar de kundige en fijne instructeur was echt top.

Alles was prima geregeld, aanrader!

Prima, alles was goed geregeld.

Leuke betrokken organisatie!

Leuke persoonlijke en toch professionele organisatie! Gedreven om de leerlingen met een papiertje naar huis te sturen! Hartelijk dank!

gezellig, goede begeleiding, goede uitleg, behulpzaam

Geweldige ervaring, rijinstructeur (Hassan) legt alles perfect uit en doet het met passie.

Ik had een hele geweldige ervaring met het lessen voor motorrijbewijs. Hassan legt uit alles perfect uit en geeft graag ook les omdat hij dat heel erg leuk vind. Hij bied graag hulp en geeft je tips en advies hoe je dingen het beste aan kan pakken waardoor je het makkelijker hebt op de weg.

Goede gezellig tijd was leren ook makkelijker en leuker maakt

Superr

Motorinstructeur Hassan Alsudani verdient een grote pleum! Fijne kerel is dat!

Vak mensen

Echt super chille rij instructeurs en ze geven goede tips

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!