Fijne verkeersschool echt één aanrader!

Ik kijk er elke keer naar uit om weer te mogen rijden. En ik mag mijn handen dichtknijpen dat ik een rijinstructeur heb dat heel veel geduld met mij heeft. Wat één zegen!

best genoch

goed genoeg maar 4 uurachter elkaar is soms wel erg lang

Prima rijschool

De kwaliteit van de lesstof en lessen zijn wel oke, motoren waren ook goed alleen wat klein. Na 2 uur lessen heb je met een lengte van 180+ wel kramp. Nieuwe lessen en examens aanvragen moet je zelf regelen. Je moet assertief zijn want vanuit de/mijn rijinstructeur kwam het niet.

Door gebrek aan geduld en deskundidheid het op advies van de rijinstructeur

De rijinstructeur was geen match voor mij en en wist niet om te gaan met mijn faalangst in de auto.

Kut

Jelle is top jammer,dat hij bij jullie zit

Goed opleiding

Goed opleiding

Absoluut geen leuke rijervaring

Totaal geen klik met de instructeur. Ruzie gehad zelfs. Ik zou er bijna mee kappen , old school lesgeven werkt niet meer.. niet van deze tijd. Het examen bij Hylkema was ook een farce. Het afgesloten terrein bleek van alle kanten bereikbaar. Via het werk een klacht ingediend.. geslaagd hoor. En daar gaat het om he. Maar de manier waarop. Buitengewoon matig allemaal . Aanbevelen hieronder is lastig. Het is ja of nee en niets er tussenin. . Ik zeg dus nee hoewel ik jullie nooit zal afbranden. Dat gaat me te ver voor een goed/ mooi bedrijf wat als goed bekend staat. Mijn ervaring was gewoon niet leuk. Dat kan ook aan mij gelegen hebben natuurlijk

Niet zo prettig

Ik had mij aangemeld bij De Bos en kwam toen hier. Ik werd niet thuis opgehaald en afgezet zoals bij de andere rijschool wel. Ik was heel nerveus en had een instructeur die het denk ik een beetje moeilijk had zelf. Ik snapte sommigen dingen niet en het ging moeizaam; ik vond rijles ook niet leuk. Ik heb mijn 3e les ook een lekke band gereden oid. Bij een andere rijschool toen wel snel geslaagd. Ik wil niet vervelend doen, ik denk dat jullie over het algemeen wel een goede rijschool zijn hoor ik heb alleen geen goede ervaring gehad.

Was een leerzame ervaring

Aardige deskundige mensen, prima rijschool

Zijn heel behulpzaam en nemen de tijd voor je

Het wordt àlles geregeld. Instructeurs zijn vriendelijk en hebben veel geduld. Goede uitleg en meelevend. Gewoon top!!!

vakkundig en goed geregeld

Fijn in omgang prettig om mee te werken, zeer vakbekwaam en snel. Alle medewerkers van kantoor tot werkvloer en van auto tot nascholing werken doel gericht zodat je er zo snel mogelijk doorheen bent. Voor ons is er maar 1 rijschool in de regio en een aanrader voor iedereen die een rijbewijs wil halen !

Prima rijschool maar hangt erg af van de instructeur

Heb er vorig jaar mijn C rijbewijs gehaald. Instructeur Sietse is heel kortaf en is snel boos als het even anders gaat dan gepland. Daarna heb ik les gehad van Sjoerd en dat was perfect, heb met hem een paar prachtige leerzame dagen gehad

top bedrijf

Door hun deskundigheid mijn groot rijbewijs gehaald, hierdoor nu mijn eigen bedrijf kunnen starten.

Prima opleidingtijd gehad

met veel humor en plezier.

met veel humor en leuke gesprekken mijn lessen gevolgd, ze weten waar ze het over hebben en geven net de tips die je het rijden wat minder stress bezorgen. (rondtondes)

Dinkla zeker een aanrader

Goed en vriendelijk personeel leren je heel veel in korte tijd goed materiaal

Uitstekende begeleiding. Goede instructeurs Rijbewijs snel behaald

Met trots mijn C en motorrijbewijs mogen halen bij Dinkla!

Veel lol gehad tijdens al mijn lesuren! Ben ze allemaal dankbaar voor mijn mooie pasje!

Super rijschool!!

Eerst begonnen bij een andere rijschool. Na een tijdje overgestapt naar Dinkla. Lessen gingen altijd door, je leerde echt rijden en geen foefjes aan.Personeel was betrokken en de sfeer was heel relaxed. In no time geslaagd en daarna doorgegaan voor E achter B.

Alles prima op orde

Zeer vriendelijk,nuchter personeel en alles goed geregeld.

Top service, vriendelijke communicatie

In één keer voor alle onderdelen van mijn motorrijbewijs geslaagd dankzij de competente instructeurs. Ook heel goed geholpen bij uitstel van het laatste examen door noodweer, daardoor op tijd voor mijn vakantie toch nog af kunnen rijden. In één woord: top. Hartstikke bedankt.

Geweldige rijschool !

Leuke , kundige , vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben.

Leuk

Het was een geweldige ervaring met de beste trainers.

Super fijne begeleiding

Helaas eerst gezakt voor mijn brommer/scooter rijbewijs bij een landelijke organisatie. Dit was echt super slecht, toen bij Dinkla gekomen voor lessen en herexamen. Hele fijne en persoonlijke begeleiding! Veel spijt dat ik niet meteen bij Dinkla ben gaan rijden. Ik raad het dus iedereen aan.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!