Was een machtige instructeur!!

Ja wie mooi

Kundig en vriendelijk personeel

Zeer vakkundig personeel die weet waar ze over praten.

Hier en daar iets adequater in de communicatie. Ik heb weer fijn les gehad! Thanks

Super goeie rijschool!

Veel geleerd bij deze rijschool!

Van daag geslaagd voor rijbewijs C Heele goede rijinstructeur sietse Hibma geweldig zo dat die zijn werk doet zegt zo dat het is heel veel van geleerd mooie rijopleiding gehad

Leuk,leerzaam,en top eind resultaat

Mijn instructeur was Edwin, Hele dag op pad, leuke dag gehad met als resultaat E achter B rijbewijs in 1x

Prima rijschool met kundige rijinstructeurs.

In korte tijd veel geleerd en mijn rijbewijs gehaald. Top.

Tevreden met het eind resultaat

Mijn ervaring is over het algemeen positief. Ik ben wel van mening dat de communicatie tussen instructeur en leerling wat les planning betreft beter kan. De communicatie met administratie/kantoor is perfect en zeer behulpzaam.

Dinkla is een top rijschool ze leren je goed om op de openbare weg te rijden met een voertuig. Verder is het personeel ook hartstikke vriendelijk

Super leuke dag gehad met een goed resultaat

Ben voor een dagopleiding rijbewijs E achter B bij Dinkla geweest. Leerzame en vooral ook leuke dag waarbij ik op het einde van de dag het examen met goed gevolg heb afgerond.

De lessen waren heel leerzaam

Ik heb heel veel geleerd in de lessen van Henk Jan. Veel gereden en zo vaak mogelijk oefenen met de bijzondere verrichtingen, vooral degene die je nog lastig vind

Een gezellige en leerzame dag en geslaagd voor E achter B.

Een gezellige en leerzame dag en geslaagd voor E achter B Alles is goed uitgelegd en auto en aanhanger zien er keurig netjes uit.

Prima rijschool !

Prima rijschool, deugdelijk materieel en uitstekende lesopbouw. Zeer kundig instructeurs met veel geduld !

goede lessen met duidelijke uitleg.

Aanrader

Les gehad op plezierige manier, met veel nuttige tips. Bovendien een leuk team instructeurs (m/v)

Geslaagd en super tevreden!

Goede opbouw van lessen, zelfvertrouwen groeit en klaargestoomd voor examen.

leuke ervaring rijker!

Mijn rijinstructeur was een leuke vent met potentie en karakter, met zijn humor reed ik zo door mijn rijlessen en examen heen. Ik ben in 1 keer geslaagd en ben heel blij dat ik bij deze verkeersschool heb mogen rijden.

Ik heb de lessen goed ervaren. Altijd de juiste tips en uitleg.

Het waren 2leerzame dagen. Heb veel geleerd. En je werd voor het examen ook gerust gesteld. Super

Henk Jan is fantastisch

Mijn ervaring was perfect. Hele fijne leerweg en een fantastische ervaring gehad.

Geweldig uitstekende hulp vriendelijke instructeur

Goede instructeur fijne duidelijke lessen fijne begeleiding en hulp ga zo door

In een keer geslaagd!

Ik heb een hele prettige ervaring gehad met Margreet.

100 punten

Alles klopt en je wordt altijd goed geholpen wanneer je vragen hebt. Je word goed ondersteunt en opgeleid

Hele leuke rijschool

Doen niet moeilijk als je te laat komt als je het even laat weten, voor de rest gezellige rij instructeur en hele goeie ervaring!

goed uitleg over de hele dag

goed uitleg over de hele dag

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!