Goed advies van begin tot eind

Fantastische rijschool

Super rijschool. Korte lijntjes en zeer snel in alles. Examens en lessen snel gepland. Overzichtelijke app etc. Echt een aanrader

Prima lessen gereden.

De lessen waren prima, de planning kon wat proactiever vanuit de rijschool.

Dikke prima!!

Gezellige en fijne mensen daar op de vloer. Redelijk snelle service zelfs door al de drukte. Fijne rijschool

Vriendelijk behandeld en goede service

Ik ben goed behandeld en ik ben in een keer geslaagd door de goede instructeur

Goede hulp, leuk personeel, gemoedelijk. 100% een aanrader.

geweldig

Een mooi op maar gemaakt pakket om mijn rijbewijs zo snel mogelijk te halen

Goede service en snelle handelingen zowel van kantoor als van de rij instructeur

Geweldig ervaring

Ben in een keer geslaagd kan niet beter

Vriendelijk personeel, goeie informatie vooraf en tijdens de lessen.

Binnen de beschikbare tijd het maximale uit de lessen gehaald door veel manoeuvres uit voeren. Ik voel wel vertrouwd in het verkeer met een grotere aanhangwagen waar de lessen mee werden gegeven. Nu ervaring opdoen!

Goede begeleiding en opleiding !

Zeer tevreden, houden zich aan afspraken, goed bereikbaar! Klant staat centraal! Een aanrader!

Ik heb Dinkla ervaren als betrouwbaar, in de communicatie correct en goed bereikbaar. De lessen waren prettig en de instructeur speelde in op de behoefte van mij, als klant. Erg blij met m’n C1 rijbewijs, op naar camper avonturen! Dank!!

Ik heb bij dinkla leuke en leerzame rijlessen gevolgd.

Fijne rijinstruteur

Ik ben heel erg tevreden met margon, zij heeft me erdoorheen gesleept. Verder is dinkla een fijne en flexibele organisatie. Als er iets anders ging dan verwacht was er altijd wel mee gedacht en geholpen. Ik ben blij met het rijbewijs en de hulp

Prima rijopleiding voor de motorrijder

Ik heb met plezier de motorrijlessen gevolgd. De rijinstructeurs zijn heel deskundig en hebben merkbaar plezier in het geven van de rijlessen. Ze geven ook tips over veiligheid die los staan van het examen, maar wel belangrijk zijn voor een motorrijder. En als er toch wat spanning was bij de oefeningen voor de algemene voertuigbeheersing, wisten ze dat te doorbreken met een humoristische opmerking.

Goede begeleiding!

Een dikke prima. Goede instructeur gehad. Mail verkeer over datums lessen goed.

Prima!

Geweldige vertrouwde rijschool

Ondanks Corona toch besloten vorig jaar mei te beginnen met rijlessen bij Dinkla. Vanaf dag 1 goed op weg geholpen en de lessen waren vanaf het begin erg motiverend. Nooit een seconde getwijfeld aan mijn keuze voor deze rijschool. Vertrouwde sfeer in de auto en leuke instructeurs!

top rijschool

Rijbewijs zo in de zak! goede rijschool leert fijn

Praktijk goed, theorie kan beter

Praktijk lessen ging heel goed en goede voorbereiding voor het examen. Theorie lessen vielen erg tegen. Goeie mensen op de goede plek is een hele uitdaging.

Super relaxt

Fijne rustige begeleiding door Stefan tijdens mijn E achter B rijopleiding.

Leerzaam en leuke lessen gehad!

fantastische rijschool!!

Ik kwam van een andere rijschool en was erg onzeker geworden, maar vanaf dag 1 voelde het bij Dinkla gelijk goed. Hele fijne instructeur en goede lessen waar je echt wat aan hebt!

Ik vind het een geweldige rijschool

Leuke lessen, altijd positief en altijd gezellig

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!