Fijne en goede instructie

Plezierige leerzame lessen Ook een goed contact met de administratie

top

cijfer zegt al genoeg

Top les gehad van een hele goede Instructeur, echt een aanrader!!!

Echt goede lessen gehad van Hassan, geeft duidelijke uitleg en geeft goede instructies waar je op moet letten. Wil je slagen dan zou ik bij hen afrijden!

vlot geholpen,goede begeleiding en mijn E rijbewijs gehaald.

dik tevreden!!

fijne rijschool

met dank aan hassan met het behalen van A rijbewijs.

Top Rijschool Met top instructeurs!

Zeer goed.. goede uitleg tips begeleiding naar het rijbewijs. echt top ervaring aanrader deze rijschool!

Rustig, duidelijk en gezellige instructeur

Gezellig dag met Stefan gehad, gaf duidelijk instructies en kon alles goed uitleggen.

Top instructeur en top service!

Top instructeur en top service!

Een duidelijke en gezellige dag!

Wat er van mij gevraagd werd was het eerste uur al duidelijk, zo hebben we in de loop van de ochtend dat allemaal wat verbeterd en geoefend. na de lunch puntjes op de i en om 14:00 klaar voor het examen.

Erg goed

Uitermate goed en toch heel relaxed

Rijinstructeur paul verstaat zijn vak goed

Rijlessen waren top. Communicatie en theorielessen iets minder

Vriendelijke mensen

alles goed geregeld, zelf geen werk van ideaal.

super!

Fijne rustige instructies

Ben goed geholpen, en kreeg goeie instructie!! Alles word goed geregeld met planningen en aanvragen van theorie!! Zeker een aanrader

Goed en kundig geholpen

Goede zweer, leuk team. Goeie manier van aanpak om je rijbewijs te halen. Zeer te spreken.

Super insructeur / goeie service

Rijschool Dinkla verleend goeie service en richt zich op de leerling en de persoonlijke situatie van de leerling. Ze hebben mij goed geholpen en ik had een fijne, leerzame instructeur die mij heeft geholpen met het behalen van mijn rijbewijs. Zeker een aanrader!

Vriendelijk personeel en goede instructeurs

Helemaal niks op aan te merken

Goede communicatie met zowel kantoor als de instructeur. Hasan is een zeer geschikte instructeur voor de motor. Elke les was zeer leerzaam mede door de duidelijke en leuke manier van lesgeven! +10 voor Hasan!

Ik heb gewoon leuke en leerzame dag gehad.

Gewoon goed

Prima rijschool. Fijne mensen

Fijne ervaring, betrokken personeel. Top!

Mooie vlotte cursus

E- learning was prima De praktijk opleiding was voldoende

Van aanmelden, begeleiding tot examen top geregeld.

Ik heb de ondersteuning via mail, telefoon tot de begeleiding van Henk Jan als zeer professioneel ervaren.

edwin is toch streng genoeg geweest

best genog

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!