Leskwaliteit zeer goed en goede begeleiding.

Trekker rij bewijs in 1 keer

Ik ben met vlag en wimpel geslaagd voor mijn trekker rijbewijs door een goede oplijding

Vakmanschap!

Goede instructeurs, en een gezellig bedrijf! Vlot mn rijbewijs gehaald.

Prima, correct en netjes

Prima en zeer correct

Prima organisatie

Goede uitleg en een gezellige dag gehad met Henk Jan.

Prettige een snelle service

Goede voorbereiding op het examen. In één keer gehaald.

Super snelle praktijkopleiding C1 rijbewijs bij Dinkla gehad, dikke 10.

Deze winter een camper gekocht voor mooie reizen te maken. Voor deze camper is een C1 rijbewijs verplicht, maar door Corona lock down werd dit een ander traject. Mede door de vakbekwame en snelle praktijkopleiding bij Dinkla rijopleidingen, kunnen we dit voorjaar met een gerust hard met de erop uit.

Heb vanwege de heersende omstandigheden de online zelfstudie variant gedaan voor het C1 rijbewijs. Dinkla fungeerde hierin enerzijds als aangever van het lesmateriaal en anderzijds als intermediair tussen cursist en CBR. Ik heb dit als zeer plezierig ervaren.

Ik vond het helemaal top, leukste rijinstructrice.

Ik vond het top

wel goed

Heel goed en gezellig

Heel erg goed en en gezellige sweer in de auto echt leerzaam.

Kundige ervaren opleiders

Geduldige ervaren instructeur. Veel geleerd in een paar lessen. Ik ga met een goed gevoel op pad.

Leerzame dag met goede les instructeur

Ondanks de Corona regels een leuke leerzame dag gehad. Veel geleerd en handige tips gekregen. Ik heb be rijbewijs 1 dag cursus gedaan en in de middag examen en ik ben geslaagd.

super goed

goede service en alles vlot afgehandeld als je van doorpakken houd dan ben je hier aan het goede adres. dit alles ondanks dat de corona crisis soms wat roet in het eten gooide

Geslaagd

In 1 keer geslaagd dankzij goede begeleiding

Super begeleiding, en erg gezellig

Leuke dag gehad en veel geleerd. Spullen zijn goed voor elkaar en netjes

Helemaal goed

Goede instructeurs met passie voor hun vak. Goede uitleg en instructies,en het is natuurlijk gezellig geweest. Mooie vrachtauto om het sturen te leren. Dank jullie wel.

Erg prettige ervaring, prima instructies!

Bedankt.

Snel, zakelijk, professioneel en up to date! Een aanrader!!!

Voor mijn huidige werkzaamheden was het nodig om een upgrade te doen van een BE Combinatie naar een C combinatie. Derhalve gaan zoeken naar de juiste rijschool welke mij met het hele traject kan helpen. Dus van alle theorie tot aan het E achter C rijbewijs. Uitgekomen bij Dinkla. Dit mede vanwege het feit dat ze in de buurt zitten en rijden. Geen spijt van gehad. Goed begeleid bij het theoretische gedeelte en zonder enige problemen dit gedeelte doorlopen en met goed gevolg afgesloten. Het rijden kon beginnen en voldeed aan alle verwachtingen. De enige die roet in het eten heeft gegooid is de Corona.....verder geen klachten en kijk naar volle tevredenheid terug op een leerzame periode. Nu ben ik klaar en staat de volgende stap voor de deur met een " nieuwe" vrachtwagen met oplegger.

Ik heb kwalitatief hele goeie lessen gekregen. De RijbewijsApp die we later er ook bij kregen maakte het nog beter doordat ik me beter kon voorbereiden op de lessen.

In een keer geslaagd

Met instructeur Rudi heeft Dinkla een Fortuin in handen

Plezierig bedrijf, ook als je denkt: dit wordt nooit wat, dan zorgen Paul, Rudi en Ronald er wel voor dat je legaal de weg op mag met de grootste vrachtwagen.

op zich wel goed

Alles ging goed. Het ging snel en was goed geregeld.

Ondanks 2x keer uitstel door coronamaatregelen prima geregeld

2 keer werd het scooterexamen afgezegd door het CBR. Zodra het mogelijk was kreeg ik weer een nieuwe datum met nog een mogelijkheid om te oefenen. Met als resultaat het scooterrijbewijs. Goed geregeld!

Brommercertificaat

Communicatie verliep vlot en erg vriendelijk. Lessen worden snel ingeroosterd. Vandaag geslaagd na 2e lockdown. Super blij! Bedankt voor jullie goede uitleg en snelle handeling!

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!