Het was gezellig en het werd super goed uitgelegd

Mijn ervaring was goed, ik ben blij met de duidelijke aanwijzingen en kreeg de juiste hoeveelheid uitleg wat nodig was.

Super!!!

Zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers, en goede instructeurs. Alles wordt top georganiseerd, en de spoedcursussen worden ook echt met spoed geregeld. Heb al meerdere rijbewijzen bij Dinkla gehaald en zou geen andere rijschool meer kiezen.

goede begeleiding

goede begeleiding

Goede begeleiding theorie en praktijk

Als zeer ervaren bestuurder is het moeizaam om ingeslepen gewoontes er uit te halen ik denk dat dat gelukt is.Verder was er teoretische bijles wat wenselijk voor mij was.Groeten Doeke Walstra

Super leuke lessen!

goede instructeurs die je heel fijn alles leren. Zeker een aanrader zou mijn vrachtauto rijbewijs nergens anders willen halen!

Mijn zoon heeft rijles van Ellen. Wat een fijn vrouw. Douwe voelt zich helemaal op zijn gemak. We hebben er alle vertrouwen in

Een top rijschool

Super instructeurs geven goede instructies en prima les.

Humoristisch, nuchter en serieus!

Ik heb mijn vrachtwagen theorie allemaal in één keer gehaald bij dinkla opleidingen. Helaas is mijn opleiding geëindigd door omstandigheden. Ik denk terug aan deze tijd als een gezellig clubje met een serieuze maar ook vol humoristische lesgeving! Echt top. Ook voelde ik mij hier helemaal thuis.

Ben nog niks verder dan toen ik kwam

Nog niks verder dan toen ik kwam nog geen tyd gehad verder

Dinkla is een verkeersopleider die alle diciplines in huis heeft. Deskundige mensen met veel vakkennis die je op een rustige, prettige manier begeleiden. Met hulp van Dinkla kan ik nu zelf met de caravan op stap.

Goede rijschool met deskundige instructeurs, je kunt merken dat ze veel ervaring hebben. Kans op slagen is erg groot. Binnenkort maar voor BE.

Vandaag E rijbewijs gehaald In 1 dag. Ik heb mijn rijbewijs B al bijna 30 jaar, en moest dus wel wat bijgeschaafd worden qua rijden. Deze dag cursus is me goed bevallen, je wordt weer even bewust van de regels en wetten. Edwin bedankt!

Heb mijn mijn B rijbewijs bij Dinkla. het waren leuke leerzame lessen met Bowe Jens, fijne instructeur in de mooie mini! Grote kans dat ik voor het A rijbewijs terug kom.

Heb zowel mijn A rijbewijs als mijn BE rijbewijs gehaald met lessen van Dinkla. Zit af en toe nog op de motor en hoor dan de tips van Edwin nog in mijn oor :)

Ik heb hier de opleiding voor motorrijbewijs A gevolgd. Elke les was zeer leerzaam en ook heel gezellig, nooit in grote groepen. Ik heb maximaal met twee personen tegelijk les gehad en dit was prima zo leer je van de ander maar is er ook genoeg aandacht voor beide leerlingen. De nieuwe motoren zijn natuurlijk ook een leuke bijkomstigheid. De prijs viel me ook alles mee. Bedankt Edwin!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede ervaring, goede training en rijlessen

Heldere communicatie. Voor vragen goed bereikbaar zowel via telefoon, als via email. Duidelijke lessen, zowel theorie als praktijk.

Super !!!

Ik heb bij dinkla mijn c+e gehaald inclusief theorie. Erg naar mijn zin gehad en goed geregeld. Wil ook nog voor de motor dus grote kans dat ik weer langs kom!

Prima, goede sfeer en goede uitleg.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!