Erg leuke rijschool

Top rijschool maar wel heel erg duur

Keurig voor elkaar

Ik heb het les rijden op de vrachtauto, als prettig ervaren, goede en duidelijke uitleg.

Fijne, duidelijke en kundige opleiding

Door een fijne directe communicatieve manier van lesgeven is het prettig om op deze manier les te krijgen van de instructeur. Op zijn tijd een lolletje moet ook zeker kunnen. Je wordt klaargestoomd voor het echte werk en dat voel je naarmate er lessen zijn verstreken. Op het moment van examen heb je dan ook echt het gevoel dat je de vaardigheden beheerst.

Goede begeleiding

Prima rijschool, waar ze hun best doen je zo snel mogelijk te laten afrijden en slagen

Fijne en leerzame ervaring gehad met rijinstructeur Ramon Punter

Rijinstructeur Ramon Punter tot nu toe nog een slagingspercentage van 100%!

Goeie service en leuke instructeurs

Gezellige mensen altijd wel een praatje . Ze helpen goed als je ergens mee zit proberen ze te helpen . Ook altijd wel een grapje hier en daar .

Ben goed op weg geholpen

Alles kon in overleg

Duidelijk

In 1 woord top

Heel tevreden

Heel blij geweest met mijn rijinstructeur Meneer Sietse (:

Leuke leerzame en vooral professioneel bedrijf

Zeer goede hulp gekregen tijdens motor lessen

Super leuke mensen, die je alles goed bij brengen/leren!

Super leuke mensen, Nemen de tijd voor je en geven goede instructie’s Ook tijdens de pauze’s is het erg aangenaam!

Super duidelijke en persoonlijke les

Snel geholpen bij het halen van mijn brommer rijbewijs

Zeer prettige omgeving waar op een vakkundige wijze ,persoonlijk, wordt les gegeven.

Ik heb het als zeer prettig ervaren om les te krijgen van Paul. Niks te veel ,niks te weinig. Voor mij perfect. En als het moest was Paul duidelijk.!

duidelijk qua uitleg

De lessen bij Dinkla waren erg leerzaam en leuk. Er is goede begeleiding, ook bij faalangst. Een aanrader. Bedankt Margreet en Stefan voor jullie goede hulp!

Super goed

hele goeie rijschool. Ik had instructeur Arend, hij was super relaxed en goed. Aanrader

Veel geleerd

Gezellig les dagen gehad zeker een aanrader

Goede ervaring gehad door rij instructeur

Zeer goede ervaring bij Dinkla! Ik reed bij Dave de Man. Een hele lieve gezellige rij instructeur. Hij leert je heel goed rijden, geeft je goede tips en is lekker rustig! Ook geeft hij je veel zelf vertrouwen wat ik heel belangrijk vindt als je bijvoorbeeld moet afrijden of het spannend vind om door druk verkeer te rijden. Ik ben dan ook in 1x geslaagd. Dave heel erg bedankt, Vond het altijd een feestje met jou!

Ik ben in 1x geslaagd dus ik ben blij

Ze doen hier net dat stapje extra om zeker te zijn dat je met rijbewijs weer weggaat, Sietse en Jelle-Jan nogmaals hartelijk bedankt.

Prima rijschool

Goeie rijschool alles wordt goed uitgelegd enzovoort

Een leuke ervaring met een leuke instructeur

Bij Dinkla heb ik geleerd hoe ik veilig een auto kan besturen. Hoe ik me veilig door het verkeer kan verplaatsen en dat ik geleerd heb wat voor regels er gelden. En dit betaalde zich uit door te slagen voor het autorijbewijs hartelijk dank!

relaxte instructeur en leerzame lessen

De lessen waren relaxt en leerzaam. Zeker aan te raden.

Goed geregeld, goede instructies.

Goede instructeur. Alles was snel geregeld

Goed geregeld tot het eond

Ik heb het als een bijzonder leuke en prettige ervaring ondervonden om met een fijne instructeur samen te lessen en rijden.

Koperslagersstraat 15

8601 WL Sneek

Over Dinkla Verkeersopleidingen B.V.

Je rijbewijs snel halen of juist je rijvaardigheid op peil houden? De leuke en vertrouwde route naar jouw rijbewijs begint bij Dinkla Verkeersopleidingen. Of je nu een beginnend bestuurder bent of een ervaren chauffeur die de rijvaardigheden wil bijschaven, wij bieden een op maat gemaakt pakket aan. Snel en veilig je rijbewijs halen, maar ook zelfverzekerd achter het stuur stappen: dat is waar het allemaal om draait. En daar helpen onze gepassioneerde, bevoegde instructeurs jou bij!